Salutare din Iasi!
In septembrie am achizitionat din Aiud un bugeye WRX wagon, motor EJ205, ce in acte figureaza cu 165 kw(!?), in stare cat de cat ok mecanic, mai multe probleme sunt la tabla. Am venit pe roti cu ea, ceva emotii am avut totusi avand in vedere problemele de la suspensia sport , D2 Racing Sport Street, criminal de rigida. Am venit cu flansa amortizor drp fata fisurata, la cea mai mica denivelare troncanea fata...in fine. Cu toate astea, nu m-am putut abtine, i-am dat + 130 pe autostrada...
Are multa rugina, pasaje aripi spate, oale amortizor, praguri, zona portbagaj-roata rezerva, iar cadrul in forma de U de sub motor e total ruginit, iar cineva l-a umplut cu spuma ca sa mascheze... Of, ce oameni! Pe parte de tabla deja am remediat cateva aspecte, dar a venit frigul intre timp, trb sa vad ce solutie aleg, vopsea sau autocolant...O las pe la primavara. Si farurile trb polisate!
A... trb sa remediez pierderea de ulei de la garnitura capacului de culbutori la cilindrii 2-4, pe partea soferului.
Apropos de flansa reglare camber> ma gandeam sa incerc sa o sudez, e ceva aliaj de Al, obligatoriu in TIG, dar nu stiu daca o sa tina. Ma gandesc sa renunt la D2 R S, suspensia actuala e extrem de rigida, nu se poate circula pe drumurile care sunt in Rou.