Salutare !
Am achizitionat recent un Subaru Forester 2.0d AWD 147 cp, prima inmatriculare 02.2010. Este luata de la o ruda (unic proprietar) si cunosc tot istoricul masinii ( 100% SMT Bucuresti). Motor+injectoare schimbate in 2016 la SMT. De 2-3 saptamani prezinta un “țăcănit” de injectoare presupun si din cand in cand o usoara fluctuatie de turatie la relanti, iar astazi am constatat ca a inceput sa scoata destul de mult fum alb/albastru, inclusiv la relanti. Mi s-a recomandat o incercare de calibrare a injectoarelor si am programare la SMT la sf. lunii, insa am facut greseala de a circula in continuare cu masina si se pare ca s-a agravat. In paralel am cautat si solutii de reparare /reconditionare a injectoarelor (avand in vedere costul mare de inlocuire) si am gasit 2 firme in Bucuresti care reconditioneaza cu 700 lei/buc, garantie 12 luni, insa fara montat/demontat. A reconditionat cineva ? In prima faza o sa merg la SMT pt recalibrare si o constatare, insa am cateva intrebari /nelamuriri:
In primul rand: s-a mai confruntat cineva cu o problema similara ? Acest “țăcănit” in prima faza? Am citit tot forumul pt Forester ca al meu, insa nu am gasit nimic asemanator, ci doar ca s-au inlocuit injectoarele.
Pentru a demonta injectoarele trebuie dat motorul jos ?!?? Am gasit informatii contradictorii pe internet si niciun filmulet pe youtube (unde speram sa ma lamuresc in legatura cu acest aspect).
Va rog sa ma ajutati cu orice alte informatii relevante pentru care va multumesc anticipat.