Eu il verific la cald pentru ca la rece motorul tine antigelul in el, termostatul e inchis etc. Pana la urma se merge cu motorul cald, nu oprit. Mi-am schimbat singur antigelul si nu a mai fiert motorul asa cum s-a intamplat in cazul altora pe la mecanici.
corect Mihai, la cald a fost facuta operatiunea... adica a deschis ambele busoane (radiator si vas expansiune) cand motorul avea pe tester 90 grade... trebuie sa mentionez ca le-a deschis cu mare grija sa nu sara apa fiarta pe noi...
cert e ca acum e totul in ordine. ramane ca zilele urmatore sa urmaresc si sa vad daca mai sunt alte motive pentru care am pierdut lichid de racire sau evenimentul de acum o luna cand s-a spart furtunasul ala e singurul motiv.
problema e ca ma ingrijorasem tare, pentru ca am sunat pe unul si pe altul (mecanici subaru) si care imi spuneau:
- ca fie e pompa de apa de vina ca nu se invarte cum trebuie si de aia la relanti sau in turatie mica (pana in 2500) nu are putere sa invarta apa in instalatie, iar cand merg mai turat se invarte bine si de aia baga cald...
- fie ca e caloriferul de vina si trebuie schimbat (care e in bord...)
- fie ca e posibil sa fie gharnitura de chiulasa ciupita... asta era chiar grav...
bine ca s-a rezolvat atat de simplu, si am scapat doar cu completare lichid si aerisire