Sa stapanesti sanatos masinuta, este foarte draguta si foarte interesanta, fiind in acelasi timp o buna baza de lucru.
Eu recomand sa ii faci o verificare amanuntita la un service specializat sau cu un mecanic specialist al marcii. Desi nu cred ca sunt probleme recomand sa faci o testare de compresie, asa ai sa sti unde stai si mereu poti repeta testul, sa montezi un set de bujii noi originale luate de la Subaru sau in ambalaj Subaru si nu dupa cod de piesa. Verificata distanta intre electrozi la bujie sa fie cea de fabrica si un set de consumabile noi noute.
Toate furtunele de vacum si presiune este important sa fie etanse fapt care il poti realiza in primul rand dac sub capota la acele furtunase montezi coliere. Ai sa ai neplacuta surpriza sa vezi ca unele se cam misca.
Dupa ce masina este revizuita mecanic un test dyno nu ar strica si mai departe sa-i faci ceea ce te intereseaza la ea.
Personal nu as monta aripi evazate, kituri de caroserie... as merge pe forma ei clasica.