Impreza xv diesel
Subaru club Romania

Impreza xv diesel

Re: Răspuns: Impreza xv diesel
« Reply #60 on: March 29, 2019, 06:45:13 AM »
Clar asta urmeaza saptamana viitoare. Dar m-a prins pe weekend si incercan sa aflu niste pareri
Salutare,
Ai aflat cauza erorilor?
Am si eu 2 din cele 3 coduri ale tale. C0057 și c0042. În cazul meu, al treilea cod e p0409. Am pornit ieri mașina când am plecat de la munca și nu s-au mai stins din bord Vdc și check engine. Mulțumesc mult.

RLX

  • 140
Re: Impreza xv diesel
« Reply #61 on: March 29, 2019, 10:01:32 AM »
Salut,

In cazul meu erau cauzate de probleme cu acumulatorul. l-am schimbat si s-a rezolvat,

Re: Impreza xv diesel
« Reply #62 on: March 29, 2019, 19:56:19 PM »
Salut,

In cazul meu erau cauzate de probleme cu acumulatorul. l-am schimbat si s-a rezolvat,
Mersi de răspuns. Am fost azi la SMT, verdictul este ca trebuie înlocuit EGRul. Cică nu se curata, dar pe YouTube se pare ca se poate. La reprezentanța costa doar 3100 de lei și ma gândeam sa cumpăr doua, ca să am unul de back-up :)))  Știe cineva un service care poate sa îl curețe?

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Impreza xv diesel
« Reply #63 on: March 29, 2019, 20:11:07 PM »
Chilipir... .
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Impreza xv diesel
« Reply #64 on: January 24, 2022, 11:48:29 AM »
Salutare
 Vin si eu cu 2 probleme la impreza xv 2011 2.0 diesel. Imi intra greu in viteza 1 si marsarier doar fortat as spune restul intra mai usor si a 2 a chestie a mai curatat cineva dpf ul merita sa dau 800 de ron pt asa ceva?
« Last Edit: February 21, 2022, 17:37:23 PM by Ovidake »

Re: Impreza xv diesel
« Reply #65 on: January 24, 2022, 12:04:57 PM »
rezolvari la problemele tale:
1. ambreiaj nou
2. da, de obicei merita curatarea dpf
3. Comunicare in Limba Romana, curs intensiv incepand cu clasa a II'a

Xander

  • 1295
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza xv diesel
« Reply #66 on: January 24, 2022, 13:19:46 PM »
@Andrei0241 nu știu de ce te porti așa cu Ovidake , cu referire la punctul 3. Dacă te deranjează formularea sau sintaxa, poți sa nu răspunzi.
După cum sti Ovidake de obicei noi, utilizatorii, observam efectele.
 Pentru cutie poate fi kit ambreiaj cu sau fără volanta, uleiul din cutie sau cablurile pentru treptele respective. Începi cu ce e mai ușor.
Pentru dpf, el e doar consecința unor arderi defectuoase cu tot ce înseamnă ecosistemul respectiv: admisie, motor și evacuare.
Curățarea dpf ajuta, dar nu rezolva problema.
« Last Edit: January 24, 2022, 13:21:50 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

RLX

  • 140
Re: Impreza xv diesel
« Reply #67 on: January 24, 2022, 13:54:30 PM »
Salut,

Pentru prima problema poti incepe prin schimbarea uleiului in cutie cu un ulei de calitate. Eu am facut doua schimburi in cutie/diferential fata de cand am masina si simptomele se amelioreaza cu un ulei bun. Insa si acum are momente cand la rece agata in treapata 1 si uneori in marasarier este nevoie sa calc de doua ori ambreiajul pentru a cupla. Kitul de ambreiaj este schimbat impreuna cu volanta.

Legat de curatarea DPF, da ajuta. Eu l-am curatat preventiv si sunt multumit de rezultat, insa si inainte functiona destul de bine, regenerarile erau efectuate corect.

Depinde si de motivul pentru care doresti sa cureti DPF-ul. Preventie sau deja a aparut o problema si DPF-ul este infundat. Daca este deja o problema, cum spune si Xander, trebuie identificata mai intai cauza care infunda DPF-ul. Admisie, evacuare, motor (cauzele pot fi multiple, furtun sau conducta intercooler fisurate, turbina cu probleme, EGR, senzori, etc.)

Re: Impreza xv diesel
« Reply #68 on: February 21, 2022, 17:46:35 PM »
Salutare
În primul rând scuze de ortografia de mai sus dar când ai un telefon cu ecran paf și ești și la volan între semafoare nu prea mai editezi.
Va mulțumesc și pentru răspunsuri,
Referitor la problema încă nu le am rezolvat :(!! La subaru la reprezentanta mi s-a spus clar ca trebui schimbata volanta și ca dacă o sa
 schimb (inclusiv chitul de ambreiaj)  vor apărea niște bătăi în pedala de ambreiaj :((.
Motivul ar fi nr. de km 220000. Și ca din ce în ce mai tare pe viitor pana crapă vibrochen ul. Lucrul spus de Mecanicul George de la Subaru Bucuresti.
Iar ca idee volanta este 2200.(sacks) cea mai ieftina si kit ul 1200.
Nu m-ar deranja sa o schimb dar nu îmi mai vine sa mai risc pentru ca nu am bani sa repar motorul de la 0(cei 5000 de euro).
Cu dpf ul am amânat dar o sa îl curat înainte sa o vând pentru ca asta este cea mai simpla soluție.

Xander

  • 1295
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza xv diesel
« Reply #69 on: February 21, 2022, 18:19:54 PM »
@Ovidake - dacă ti s-a spus ca vilbrochenul e pe ducă. Nu mai bine îl desfaci acum și repari ce e de reparat ?
Când pică vor fi mai multe stricăciuni.
Combinația dpf cu arbore se ajuta reciproc. Nu cred ca apuci sa o vinzi.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

RLX

  • 140
Re: Impreza xv diesel
« Reply #70 on: February 21, 2022, 18:48:56 PM »
Salut,

Cred ca ar fi de ajutor un jurnal separat dedicat masinii tale unde ar putea fi mutate si aceste ultime postari si continuata discutia.

Cand a fost ultima data schimbat uleiul din cutie? Reviziile la ce interval au fost facute si au fost facute cumva in reprezentanta? Eu personal as schimba uleiul in cutie initial ( si diferential spate), daca nu a fost schimbat recent pentru a elimina cea mai simpla si ieftina varianta si poate se amelioreaza din simptome, pentru ca avand in vedere cele spuse de George ar insemna ca s-a depistat deja o bataie a arborelui cotit si nu stiu cat mai renteaza schimbarea kitului de ambreiaj.

Re: Impreza xv diesel
« Reply #71 on: February 21, 2022, 19:21:13 PM »
Încă nu bate arborele (Doamne ferește). Toarce motorul frumos fără nici un sunet dubios, mi-a spus ca la majoritatea cărora li s-au schimbat volanta au avut un fel de bătaie când călcau ambreiajul  dar a zis ca mai sunt și cazuri în care nu au simțit acea bătaie. Nici la cutie nici la diferențial  nu am schimbat uleiul,maine o sa vorbesc cu mecanicul  sa facă  acest lucru.