Da, a fost foarte spartan neamtul. Era tanar si blond ca... stim noi cine. Prea multe nu am putut scoate de la el, o avea deja in garaj de cateva luni si nu s-a prea dat cu ea, cum spunea. Zona de unde am luat o e una de dealuri ca in Transilvania, si aproape de munte. Oricum, asa cum spuneti, sper sa nu fie probleme cu masina sau macar nu probleme grave. Motorul nu l am putut incerca prea mult, ca nu avea numere si pe strada am facut vreo 400 de metri, dar nu mi s-a parut nimic ciudat. La viteza mica totul pare ok. Nu sunt martori aprinsi, motorul a mers 40 de minute la relanti, ok. trebuie sa spun ca motorul e schimbat... Masina arata bine in exterior iar in interior foarte foarte bine, zici ca are un an, nu opt. Asta e al doilea proprietar. primul a fost un doctor, tot german. Sper ca a facut ce trebuie. Am oprit o si pornit o din buton de vreo 10 ori la intervale scurte sau lungi, porneste in secunda doi dupa ce isi face check-ul si merge rotund. Mi a placut din prima si o vroiam, asa ca, om vedea. oglinda dreapta e sparta si carcasa ciupita, dar varul sotiei mele o va schimba acolo, cu una cumparata pe ebay. In rest, ma topesc de dorul ei... nimic nu e perfect, mai ales dupa ce am citit cu ce probleme ma pot confrunta cu Foresterul. Va spun sincer, am avut cateva berline si acum un Citroen Picasso Xsara, de familie, dar nu am avut probleme electronice de genul de care povestiti voi aici, indiferent ce benzinoi am bagat. Oricum, ultima excursie la service cu Citroenul a costat, datorita neglijentei cronice, 5000 de lei - da zdranganea bine. Asa ca, curaj si credinta in noi si ce minuni putem face, si desigur in divin, noroc si ajutorul prietenilor Subaru. Ma simt intr o comunitate supertare si serioasa, asa ca am inima sus.