Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
Subaru club Romania

Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #60 on: February 06, 2012, 15:41:06 PM »
Salutare
Uite ceva interesant pentru tine http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C22754397.html
Pretul e foarte bun, masina este noua
Take care
Dealerii aceia se ocupa cu masina lovite/daune aduse din SUA... Si masina in cauza pare a fi trecuta printr-o inundatie la prima vedere :) Deci nu se stie ce oferta buna ar fi.

concrion

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #61 on: February 06, 2012, 19:30:16 PM »
Salut
Intr-adevar, interiorul e dubios rau.....ori au trecut printr-un rau mai adanc decat masina (;)) ) ori au omorat pe vreo unul si cand au carat cadavrul a patat tapiteria, ori sex cu nabadai, ori un copil mic care a facut caca imprastiat :) ......dar adevarul e ca masina trebuie verificata atent.
Seara buna

draculasti

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #62 on: February 06, 2012, 20:53:41 PM »
Parerea mea cu masinile din State este ca trebe verificate foarte bine,pt ca tot cei din europa de est fac combinatiile si aici.Ar fi bine sa ceri nr VIN al masinii sau daca nu il da ,sa mergi sa vezi masina si sa il iei atunci si sa faci o verificare CARFAX de pe site-ul de aici;poate sa iti arate ceea ce a fost inregistrat /declarat in legatura cu masina( service,accidente,etc)...este doar o parere ;)

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #63 on: February 06, 2012, 21:09:17 PM »
Este singura posibilitate sa stii pe ce dai banii!  ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #64 on: February 06, 2012, 23:26:01 PM »
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #65 on: February 06, 2012, 23:34:17 PM »
Nu este nimic dubios... masinile trosnite sunt licitate de asigurator!
Sunt service-uri care le cumpara si le demembreaza pe cele cu dauna totala sau le repara pe cele care sunt usor lovite!  ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

draculasti

Răspuns: Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #66 on: February 07, 2012, 00:09:57 AM »
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...
Daca te vei gandii serios sa cumperi masina din State,(statul unde stau eu ,FL,deoarece aici sunt masinile mai ieftin si mai bine intrerinute),m-as putea duce sa vad masina ,si sa ti-o arat live pe skype ..mai departe vorbim ;)

Răspuns: Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #67 on: February 07, 2012, 00:23:36 AM »
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...
Daca te vei gandii serios sa cumperi masina din State,(statul unde stau eu ,FL,deoarece aici sunt masinile mai ieftin si mai bine intrerinute),m-as putea duce sa vad masina ,si sa ti-o arat live pe skype ..mai departe vorbim ;)
Daca gasesti ceva fain si tunat prin zona ta da-mi pls un kink ceva si vorbim.  :) Merci mult pt ajutor

draculasti

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #68 on: February 07, 2012, 08:21:45 AM »
De cand am Subi-ul nu ma mai uit dupa alte masini,(de fapt ma mai uit dupa subi dar modele mai vechi ceva de prin 95-98...ceea ce nu cred ca te va interesa ;)),dar recomand sa te uiti pe "autotrader",sau "craigslist",si sa bagi codul zip 33418,,sau sa te uiti pe vestitul site "nasioc"...etc..oricum daca vad ceva te anunt

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #69 on: February 07, 2012, 10:09:05 AM »
 O alta problema cu masinile din S.U.A. este ca toate vin non-euro pentru Romania ( au alte catalizatoare si alte norme de poluare fata de Europa)... Calculati taxa la motorul respectiv si noxe pentru non-euro :) Ca sa reusesti sa o inmatriculezi cu taxa normala este mare bataie de cap, trebuie sa te duci la reprezentanta Subaru din RO cu vin-ul masinii si sa scoti niste documente cum ca masina ar fi euro 4 ( de exemplu) din fabrica, pe urma sa-ti iei avocat, etc. etc. :) Numai sa gasesti o oferta buna se merita sa platesti transport+vama+taxa ca altfel e mare bataie de cap...

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #70 on: February 07, 2012, 10:38:48 AM »
Se renteaza sa aduci o masina pt. piese!
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

concrion

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #71 on: February 07, 2012, 13:02:03 PM »
Salut
As dori sa aduc o completare la ce spunea b-power.....este o aberatie sa se creada faptul ca masinile americane sunt non-euro....pur si simplu e vorba de o metoda de testare si clasificare diferita folosita de americani si pe care europenii nu le recunosc, din motive de protectionism. Standardele americane sunt peste cele europene (si ma refer aici si la testele de siguranta - EURONCAP a fost facut dupa modelul NCAP sau NHTSA si este sub ei ca modalitate de testare) iar daca vorbim de o masina din California, atunci fii sigur ca europenii nu au categorie pentru ele.
Prostia mare la noi e ca pentru masini aduse din afara UE, tipii de la RAR, pe baza unei legislatii nationale si europene facute in scopul de a descuraja importurile din afara UE, te pun sa faci un test dinamic (care costa cateva sute de euro) pentru determinarea cantitatii de emisii poluante si incadrarea intr-o clasa europeana. Asta nu inseamna ca masina are evacuare/catalizator mai prost decat modelele europene (eu am forester din US care e incadrat euro4) ba mai mult, uneori acestea sunt mult mai restrictive decat la modelul EU.
Pur si simplu sunt alte moduri de abordare a lucrurilor, insa asta nu inseamna ca masinile din afara UE sunt mai proaste sau au probleme de inmatriculare la noi.
P.S e o chestie haioasa.....masinile pentru piata din japonia sunt facute sa mearga cu benzina de foarte buna calitate (la ei nu e inmuiata cu apa si alte porcarii) si cand sunt aduse masini de acolo aici, evident ca nu merg la fel si apar mai des probleme.....masinile de pe piata americana sunt facute sa mearga cu benzina slab calitativ (sunt decat cateva state unde au echivalentul 99 sau 100, majoritatea mergand cu 91 si 95) si cand le aduci in RO se simt ca acasa......apropo, la subaru toata lumea iti zice sa pui 98, 99, 100 ca cica cu aia de 95 tuseste.....la mine in carte si pe capac rezervor spune clar - recomandat 95, dar merge si cu 91. Si eu am pus pana acum doar 99+ sau 100, dar sincer, in afara de bani in plus in buzunarul benzinarilor, nu realizezi mare lucru.
Gata, ajunge cu atata vorbarie
O zi buna

concrion

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #72 on: February 07, 2012, 13:15:16 PM »
Ah, inca ceva ca sa nu ne indepartam de subiectul topicului.......masina pe care mcv vrea sa o ia de la florin staici
Daca imi aduc eu bine aminte parca doreai o masina fiabila, puternica, de zi cu zi
Masina respectiva ca orice masina pregatita de competitii, in opinia mea, nu este masina de zi cu zi
Masinile astfel preparate urmaresc performanta in primul rand, fiabilitatea pe termen lung intrand in plan secund.
Plus ca felul in care a fost folosita acea masina implica un grad de uzura mult marit fata de o masina folosita la deplasari personale.
Asadar, daca vrei o masina pentru folosire in deplasari de zi cu zi, ia un forester, impreza, nemodificate adu-le niste modificari de bun simt si fara influenta asupra fiabilitatii si stresului asupra componentelor si bucura-te de ea depasind bmw, audi, etc. In orice caz, pentru utilizare zilnica, in afara de satisfactia produsa de mecanica masinii, altceva nu ai de castigat (confort interior, zgomote, gadgeturi......nu exista comparatie intre subaru si clasa medie, ca sa nu vorbim de clasa superioara......iar lipsa mijloacelor electronice de asistenta face masina mult mai dificil de condus - in situatii extreme - decat alte 4x4 performante)
Daca vrei o masina cu care sa iesi la distractie (asa cum era si fostul forester a lui sebastian, cu care se iesea in week-end, proprietarul umbland zi de zi cu alte masini) fa-ti una pe placul tau, dar in nici un caz, atata timp cat nu participi regulat la competitii, eu cred ca nu merita sa bagi mai mult de 10 000 euro in ea.
Concluzie: sunt banii tai si alegerea ta, asa ca ce scriem noi pe aici si parerile noastre nu ar trebui sa te influenteze decisiv......urmeaza-ti inima, dar foloseste-ti mintea ;)
take care

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #73 on: February 07, 2012, 15:10:37 PM »
Salut
...
...
.............  P.S e o chestie haioasa.....masinile pentru piata din japonia sunt facute sa mearga cu benzina de foarte buna calitate (la ei nu e inmuiata cu apa si alte porcarii) si cand sunt aduse masini de acolo aici, evident ca nu merg la fel si apar mai des probleme.....masinile de pe piata americana sunt facute sa mearga cu benzina slab calitativ (sunt decat cateva state unde au echivalentul 99 sau 100, majoritatea mergand cu 91 si 95) si cand le aduci in RO se simt ca acasa......apropo, la subaru toata lumea iti zice sa pui 98, 99, 100 ca cica cu aia de 95 tuseste.....la mine in carte si pe capac rezervor spune clar - recomandat 95, dar merge si cu 91. Si eu am pus pana acum doar 99+ sau 100, dar sincer, in afara de bani in plus in buzunarul benzinarilor, nu realizezi mare lucru.
.................
O zi buna

In Canada , benzina obisnuita este de 87  !  Sant si mai sus de 87, dar nu se recomanda` sa`  bagi in masina`  decat daca` producatorul automobilului iti cere in mod special asta in cartea tehnica`.  La suby  scrie ca` benzina recomandata` este 87,  folosirea indelungata` a combustibililor mai puternici de 87 duce la uzura prematura` a componentelor motorului.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

celalalt

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #74 on: February 07, 2012, 15:28:53 PM »
La noi 95 e defapt 9,5... :P

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #75 on: February 07, 2012, 15:43:07 PM »
Salut
As dori sa aduc o completare la ce spunea b-power.....este o aberatie sa se creada faptul ca masinile americane sunt non-euro....pur si simplu e vorba de o metoda de testare si clasificare diferita folosita de americani si pe care europenii nu le recunosc, din motive de protectionism. Standardele americane sunt peste cele europene (si ma refer aici si la testele de siguranta - EURONCAP a fost facut dupa modelul NCAP sau NHTSA si este sub ei ca modalitate de testare) iar daca vorbim de o masina din California, atunci fii sigur ca europenii nu au categorie pentru ele.
Prostia mare la noi e ca pentru masini aduse din afara UE, tipii de la RAR, pe baza unei legislatii nationale si europene facute in scopul de a descuraja importurile din afara UE, te pun sa faci un test dinamic (care costa cateva sute de euro) pentru determinarea cantitatii de emisii poluante si incadrarea intr-o clasa europeana. Asta nu inseamna ca masina are evacuare/catalizator mai prost decat modelele europene (eu am forester din US care e incadrat euro4) ba mai mult, uneori acestea sunt mult mai restrictive decat la modelul EU.
Pur si simplu sunt alte moduri de abordare a lucrurilor, insa asta nu inseamna ca masinile din afara UE sunt mai proaste sau au probleme de inmatriculare la noi.

Nu a spus nimeni ca masinile din SUA sunt non-euro sau ca sunt mai proaste din punctul de vedere al emisiilor decat cele europene, doar ca noi avem alte standarde asa cum ai spus si tu si de aceea "noi" le incadram la non-euro, iar problema din cate stiu eu este la nivel de RO nu de UE in general. M-am lovit in trecut de problema asta, si cunosc si pe cineva care si-a inscris masina cu mare bataie de cap din aceasta cauza.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #76 on: February 07, 2012, 16:35:28 PM »
Nu prea inteleg unde duce discutia asta? omul ar trebui sa isi ia masina din state ca sa puna benzina din Romania si sa mearga ca una din Japonia??? Focus people!!!

celalalt

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #77 on: February 07, 2012, 17:41:42 PM »
 ;D ;D ;D ;D ;D

draculasti

Răspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #78 on: February 07, 2012, 18:41:50 PM »
...poate pana la urma nu va lua nimic .. ;) :D ;D ::)

Rspuns: Proiect de tuning - 2007 Subaru Forester 2.5 XT - 300 awhp
« Reply #79 on: February 07, 2012, 18:53:20 PM »
mersul meu zi de zi este ceva de genu birou - casa si ala il pot face cu un Smart ForTwo :))) dar fac drumuri lungi gen TM - Arad,Deva si Resita si imi trebuie ceva in care sa ma simt bine :))))