si acum ca am timp sa iti dau un raspuns mai elaborat.
in primul rand rapoartele din transmisia de sti usdm si cea de eudm/jdm difera, ca sa fim mai exacti rapoartele difera si la jdm/eudm dar doar 5 si 6 si final drive-ul in cazul transmisiilor de spec c.
o cutie de viteze noua e cam 7-8000 euro, iar cu putin noroc cu banii aia iti faci swapul de transmisie complet cu o cutie cu dccd, ia in calcul daca vrei o transmisie cu dccd trebuie schimbat cutia de viteze, planetare fata/spate, diferential spate, cardan, butuci fata/spate, fuzete fata/spate, discuri frana fata/spate ( daca vrei sa pastrezi etrierii oem dar nu este recomandat la puterae aia trebuie un bbk minim pe fata, ceva cu flotante ar fi si mai bine ) si suspensie completa adaptata si anume amortizoare pentru sti si cuplate cu niste arcuri de forester pt a balansa corect suspensia, sau cel mai simplu o suspensie cu compensatoare pt a regla situatia mult mai fin.
pe partea de motor 300-350 whp inseamna undeva pe la 380-430hp la motor, iar pentru asta daca vrei sa pastrezi 2.5-ul iti trebuie vibrochen, biele, pistoane, chiuloase sti preferabil cu axe specifice sti edm adica 264 grade daca imi aduc bine aminte sau 256 nu sunt sigur dar daca vrei se poate verifica sigur, galerie de admisie sti, intercooler fmic, admisie, turbina, evacuare completa si sa nu uitam soft.
eu zic ca tot ce vrei tu este proiect cam de 20-25 000 euro lejer deci gandestete bine ce vrei inainte de a te arunca cu capul inainte
ah si la taote astea am uitat sa precizez ca se adauga altele, gen roti pt ca schimbi prinderea la butuc, tampoane motor cutie, 6mt linkage si alte nimicuri care se aduna pe la vreo 1000 euro lejer