Eu nu am mers decit cu 2.0 aspirat, 158 CP.
Inainte sa mi-o cumpar am tot mers cu diverse modele vw, cu motorul de 1.9 105CP si cutie manuala cu 5 si 6 trepte. Ca si demaraj mi s-a parut puturoasa invatat fiind cu turbo-ul (chiar daca motorina) de la vw. Ca sa fac depasiri in stilul in care eram obisnuit cam trebuia sa dau fara exceptii a 3. Asta inseamna peste 5000 rpm. De la turatia asta chiar trage, dar se si cunoaste la rezervor.
Cel mai mic consum pe care l-am scos a fost pe un drum de Italia unde am mers cu 3500 rpm (~130 km)-8.5 %.
In rest in tara buc-vama veche 11%, in conditiile in care pe autostrada constant 140 iar de la Cernavoda prin Negru Voda mers lejer in fct de drum dar nu mai mult de 120 km/h.
O alta info care s-ar putea sa te ajute in luarea deciziei este ca pe la 90000-100000 trebuie sa-i schimbi distributia. La a mea facuta la Subaru Motors a costat undeva pe la 7000 lei (norocul meu ca am luat-o cu distributia schimbata)
.
Foresterul de care vb este fabricat in 2006, l-am luat cu 97000 km la bord(2009), acum am ~130.000 si nu am schimbat nimic la el(in afara de consumabile).