da este curea cum ti-am adus si tie, eu numai aia o recomand, ma gandesc ca e cea mai ok mai ales daca esti pasionat si mai forjezi masina.
in legatura cu ce zici tu, acea optiune se foloseste doar la turbine cuplate cu admisia pana in turbo foarte mari care permit un debitmet de aer peste ce poate citi si intelege maf-ul, problema la tine este ca mai mult rau faci cu otpiunea asta ma gandesc pentru ca tu in acest moment esti limitat mecanic, de debitul de aer care il poate permite combinatia filtru de aer + maf housing + turbo inlet pipe, mai mult conteaza diametrul evacuarii ca sa poti si scoate debitul ala suplimentar de aer, carcase turbine si chiar si motorul. si oricum la motoarele care se foloseste asa ceva combinati necesara pentru turbina este o evacuare de minim 76 la nivelurile alea de putere. eu am filtru de aer marit ca diametru, big maf housing de la blitz si evacuare de 76 pe partea asta si Okan mi-a zis ca debitmetrul este ok si inca face fata fara nici o problema. pentru tine ma gandesc ca nu ar fi ok aceasta functie deoarece sincer eu intotdeauna am avut retineri fata de ej255 si fiabilitatea lui si sincer maful la ce modificari ai tu si ce target ai tu momentan se potriveste mult mai bine si poate face o treaba mult mai buna si mai rapide decat oricat ar sta cineva numai pe harta aia ca sa ii dea de cap 100%, acum tu gandestete ca aceasta modificare e facuta la masini de multi cai care nu ies asa des pe strada, pe cand tu mergi zi de zi cu masina gandestete numai ca prinzi odata niste benzina proasta, incepi sa faci boost si se poate gatui sau sa scada afr-ul, o2 degeaba citeste si incearca sa taie avansul ca el stie ca tu primesti in continuare o anumita cantitate de aer care tu o modifici in incremente de 200-300 rpm si daca esti in zona de full boost poate motorul nu scade destul de repede in turatie ca wastegate-ul sa poata circula tot aerul suplimentar deschis de ecu si o sa incepi sa mergi foarte lean ma gandesc eu, si ai putea rezolva si partea aia cu rampe de injectie, injectoare etc. dar sincer nu cred ca se merita parerea mea, iar sincer masinile cele mai fiabile care eu le-am vazut au fost cu pe maf oem, am vazut si am si condus masini facute asa fara maf si nu stiu ce sa zic sincer, mai mult din cate stiu si tu ai acelasi debitmetru denso ca cel de sti OEM care sincer am auzit ca poate citi pana la 500cp fara pb, stiu ca erau niste baieti din costa rica care detineau recordul pe 400m pt un sti ej207 2004 cu instalatie de serie stoc, ecu stoc, maf stoc totul si oamenii mergeau vreo 10:6 ceva de genul si scoteau cam 620whp ceva de genul pe motor facut complet. acum sincer din cate stiu eu Okan poate face asa ceva, si am mers cu un sti facut de el cu aceasta modificare si mergea ok in oras si astea, daca vrei eu il intreb pe el mai multe nu ma doare sa dau un email dar eu unu nu sunt convins de aceasta functie...