salut, merci, dar discutia de transmisie este mai lunga decat ai crede
1. depinde cat de departe vrei sa iti duci configuratia sau ce vrei de la masina ca utilizare. legat de auto/manual fiecare are alegerea lui in schimb eu merg 95% pe manual, auto zi de zi nu ii face chiar bine iar la un moment dat din aceasta cauza trebuie rebuild kit la central. acum avantajele directe ale transmisiei cu dccd ar fi sincroane de carbon, ampatament marit pe spate ( masina va fi mai stabila si mai controlabila ), fuzete si butuci upgradate pe fata pentru a elimina fenomenul de pad knock back, planetare upgradate, iar avantajul cel mai mare este pe masura ce mergi tare cu transmisia clasica in 6 trepte cu vasco cupla centrala uleiul se incalzeste si incepi sa pierzi din frecarea din central iar puterea incepe sa vina mai mult pe fata pe cand la dccd vei avea mereu acelasi raport care tu il selectezi indiferent de temp uleiului din transmisie
2. l-am testat pe masina neagra pt a-mi regla dccd-ul in manual spate, avantajele la dccdpro este algoritmul de auto care este usor mai eficient
3 orice motor ej207 a avut ecu 16bit dupa cum bine a zis si malakay, sau mai simplu orice motor subaru cu clapeta de acceleratie pe cablu este 16bit, dar exista cateva ecu 16bit oem care pot controla dccd-ul,( 2005 EDM, 2004-2007 JDM ), dar in cazul unui swap de transmisie este irelevant pentru ca ai prea multi senzori care iti trebuiesc + ca iti trebuie si ecu care sa stie dccd, deci cand vine vorba de swap de transmisie totul se intoarce la dccdpro
sansele sa gasesti un blob cu volan pe stanga si dccd sunt foarte mici, pt ca astfel de masini in europa s-au vandut vreo 50-100, iar aici intervine alta problema daca sa mergi catre un wr1 care este cutia de jdm 2004 in care au schimbat doar centralul cu dccd si avea doar manual, doar ca aceasta a fost prima introducere a 6mt-ului cu dccd si inca nu dispunea de toate bunatatile, practic era 6mt-ul clasic cu centralul schimbat, deci daca tot te chinui catre o masina cu dccd, clar tre sa cauti 2005 cand au primit si in europa toate bunatatile de la varianta 2 a transmisiei dccd, dar aceste masini sunt mega rare, cele mai bune sanse sa gasesti una din asta este franta sau germania, pe de alta parte poti incerca sa iei una din uk unde chiar se gasesc si sa iti faci swap de volan, ceea ce ar fi mai ieftin decat sa iei un blob si sa ii faci swap de transmisie, ( pt swap de transmisie iti trebuiesc fuzete f/s, butuci f/s, planetare, amortizoare f/s, discuri frana f/s, jante, si cutia de viteze, poti refolosi cardan si dif spate, si dupa intervine dccd pro-ul )
bafta la cumparaturi