Cele mai des intalnite probleme la Forester
Subaru club Romania

Cele mai des intalnite probleme la Forester

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #40 on: December 07, 2010, 17:24:04 PM »
benzina e toata la fel dupa parerea mea.problema ei e de la faptul ca intra praf in admisie...trece prin filtru sau ceva...nu stiu.sau ar mai fi o varianta,dar e din auzite.daca mergi mai lejer,fara turatii mari,se depune ceva pe admisie-calamina probabil-si asta face calculatorul sa repozitioneze clapeta de acceleratie ca sa isi faca absorbtia la relanti.eu am facut treaba asta la SMT in bucuresti.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #41 on: December 07, 2010, 18:00:11 PM »
aha mersi de informatie o sa ma duc si io sa verific clapa aia, am ai auzit chestia asta si e posibil sa fie de acolo, ciudat e ca de 3 sapt am becurile pornite azi s-au stins, dar tot nu merge ca "unsa"

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #42 on: December 08, 2010, 10:45:58 AM »
din ce stiu de la impreza veche pe care o mai am,erorile apar si dispar pana le stergi complet.ea tinde sa se autoregleze ca sa zic asa si e posibil di cauza asta sa apara si sa dispara eroarea.eu am patit-o in bulgaria in timp ce rulam cu 196.dupa 5 min de stat pe dreapta,masina a pornit,dar mai mult de 170 nu mai mergea si ni cruise-ul nu mai functiona.vezi ce faci si rezolv-o ca iti creste consumul rau de tot.
succes

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #43 on: December 08, 2010, 11:04:40 AM »
fac plinu la 3 zile ma uscat :))) deci aspiratia si resoftare!!

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #44 on: December 10, 2010, 16:00:34 PM »
Foarte interesanta treaba,am citit multe forumuri despre subaru si in engleza si in maghiara si in german,si toti posesorii relatau in proportie de 90% aceleasi defectiuni la subaru in general si la forester in special.Adica..... frane,martori de bord (engine check si cruise control),suspensii si eventual cutia de viteze.Cel mai mull ma mira de ce subaru company nu a remediat problemele astea la modelele mai noi?ptr ca sigur stiu si ei de treburile astea,sau le convine ca se mai intorc oamenii la servisuri  :-\. Dar ce vreu eu sa intreb in legatura cu franele,este, daca ovalizarea discului se intampla si cu discurile de buna calitate pe care le-ai montat dupa ce sau dus cele din fabrica? Unde este problema la subaru,la punctul de presiune de la etrier? nu sunt racite suficient discurile? totusi care este cauza ca se ovalizeaza?
OSU NO SEISHIN !

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #45 on: December 10, 2010, 19:07:05 PM »
pot sa spun eu ca nu stiu... ;D eu mi-am pus discuri fata luate de la un magazan,eftine,si avem deja impreuna aprox 70k de km si nu am nicio problema.si am luat-o pe unde e balta mai mare...acu o mai fi si din cauza ca nu franez?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #46 on: December 10, 2010, 19:52:52 PM »
Eu sunt de parere ca 50% din ovalizari sunt din vina celui care tine covrigul. Automat posesorul de Subaru se crede intr-o masina de raliu si incepe sa franeze tare, ca masina franeaza bine si incalzeste tare de tot discurile, apoi se opreste si eventual trage si frana de mana. O sa fac un articol despre frane zilele astea cu informatii de pe toate forumurile din afara si de pe site-urile de specialitate. Cred ca e nevoie de asa ceva pentru multi dintre noi.

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #47 on: December 11, 2010, 09:47:09 AM »
eu zic ca e si calitatea discurilor.Primele discuri,cele originale,au facut sant dupa primii 4000 de km.Am fost la service si mi-au spus ca "e picioru prost".Si tot asea am tinut-o langa pana la 30.000 cand m-am si enervat si le-am schimbat.Nici astea nu arata extraordinar dupa 70.000,dar sunt in regula.Intr-adevar ovalizarea poate apare si de la franari dese si lungi.Asadar sfatul meu e sa folositi frana de motor.Asa se poate numi ca conduci ca la raliu.
Cand am franat prima oara la 190/h si aveam discurile originale,am zis ca se rupe masina in doua,cu astea noi cred ca am avut noroc.Dar oricum eu nu prea mai franez decat rar.Pedela de frana e singura care nu e tocita  ;D(asta era intr-o reclama la seat)

Forester

  • 3125
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #48 on: December 15, 2010, 21:48:15 PM »
Foresterul precedent, de care am si eu, nu mi se pare sa franeze fenomenal, chiar dimpotriva.
Eu am (cred) o alta problema de cand a venit vremea ceva mai rece (adica sub 10 grade sa zic). Si anume, dimineata porneste cam prea greu. Adica dau la cheie, si se invarte motorul 4-5-6 ori pana porneste. Bateria pare inca OK, odata ce in stare sa invarta vioi de atatea ori motorul. Dupa ce porneste totul e ok, n-am nici un bec aprins, masina merge normal, consuma relativ normal  ;D ...
La cat timp se schimba bujiile?
Am 39600km cu ea.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #49 on: December 15, 2010, 22:10:13 PM »
pe la 90k se schimba bujiile.Pornire greoaie am si eu dimineata(la motor),dar am crezut ca masina se adapteaza la stilul meu ;D.Din ce sstiu,pornesste mai greu ca sa se unga

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #50 on: December 15, 2010, 22:29:28 PM »
Nu stiu ce tip de bujii sunt la Subaru (cele stock) dar eu la Ford le schimbam la 30k si se simtea diferenta mare la pornire...

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #51 on: January 08, 2011, 23:59:48 PM »
NGK pe Forester 2.5 xt

Răspuns: Rspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #52 on: January 18, 2011, 23:15:59 PM »
Buna seara,

Doua intrebari astazi:
1. Discuri frana fata - la revizia de 120,000 mi-au spus ca sunt pe duca. Le-au masurat - 19 mm. Cica limita este 16 mm. Pot sa mai merg cu ele cu 4,000 km (o sa plec in concediu la sfarsitul lunii)? Nu sunt ovalizate, doar tocite. Merita sa pun tot stock sau sa le schimb cu altele (nu mi-a placut niciodata cum franeaza Foresterul desi slava Domnului nu am avut probleme deosebite)? Cu care?
2. Ambreiaj - parca s-a 'inmuiat' in ultimul timp. Intra parca mai usor in viteze, e o senzatie care-mi 'place' dar cu care nu eram obisnuit la Forester (miscarea parca era mai dura inainte). Recunosc, poate am eu pasarici la cap, asa inainte de concediu si tot mi se pare ca aia, ca ailalta. Credeti ca e cazul sa-mi fac probleme. Cum se poate verifica starea kitului de ambreiaj? (daca se poate). De patinat nu patineaza (pleaca fara acceleratie doar 'tinut' pe drum drept fara probleme.

Forester 2.5XT, MY07

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #53 on: January 19, 2011, 08:32:24 AM »
sal "subarufan" -la frane 3mm e suficient inca 10000km (evident conteaza stilul de condus si greutatea)
                       -la ambreaj verivica nivelul lichidului din vas si distanta parghiei de la cilindrul receptor al placii de pres.(nu complecta cu lichid in vasul pompei de ambreaj pentru ca pierzi masura discului iar la schimbare oricum o sa iti curga afara)

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #54 on: January 19, 2011, 10:21:14 AM »
revin asupra discului de frana Forester '99  '02 
 fata-Disc rotor
thickness A
Standard
value
Service limit Disc outer
dia.
24 mm
(0.94 in)
22 mm
(0.87 in)
260 mm
(10.24 in)
spate-Disc rotor thickness: A
Standard value
10 mm (0.39 in)
Service limit
8.5 mm (0.335 in)

ninjavampiru

  • 7
  • forester
    • a
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #55 on: January 24, 2011, 20:07:02 PM »
salut am si eu un foreter 2008 benzina + gpl 2.0
cam de o luna a inceput sa porneasca greu dimineata merge foarte rau pana se incalzeste motorul adica nu trage nu are putere motorul intrerupe se aprinde cateodata
check engine + cruise control si palpaie cand se incalzeste motorul 70 % din probleme dispar  ramane doar un tremurat  urat am facut de 2 ori test la reprezentanata
si aia dau din umeri ca nu stiu ce sa ii faca daca aveti vreun sfat ..
a

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #56 on: January 26, 2011, 15:03:30 PM »
Va rog sa deschideti un subiect nou daca aveti o problema cu masina. Aici trebuie sa punem decat problemele des intalnite, altfel nu se mai intelege nimic din topicul asta si nici nu se va mai gasi informatia atat de usor. Am mai mutat din discutii si am creat subiecte noi pentru ele.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #57 on: February 16, 2011, 20:02:29 PM »
Din fericire caseta de directie a fost schimbata pe garantie.
 poate sunt off topic, dar as vrea sa stiu unde pot gasi capete de planetara - partea spre cutie - penutru subaru - ul meu forester din 1998?

RazvanOltu

  • 16
  • B-XX-XXX :)
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #58 on: April 06, 2011, 16:57:15 PM »
Salutare,

Bine v-am gasit!
Cel mai probabil ma voi numara destul de curand printre posesorii de Forester: Forester 2.0XS 2008 toamna :)

Am citit cu atentie acest topic si sincer imi fac ceva probleme cu privire la viitoarea mea masina. De aceea vin cu o serie de observatii si intrebari pentru voi.
Citind prinrte mesaje am observat ca multi se plang de aceleasi probleme, iar sincer nu cred ca problemele astea se intampla pur si simplu la toate modelele. Poate ca este de vina stilul de sofat sau starea drumurilor practicate sau modul de utilizare, etc. As vrea sa inteleg in cel fel trebuie sa exploatez masina pentru a minimiza sansele de a avea o problema serioasa.

Cei care au experimentat probleme cu discurile si franele... care a fost cauza principala? Modul de condus, incarcarea?
Cei care au patit-o cu amortizoarele spate... care a fost cauza principala? Mers mult pe drumuri denivelate/gropi, etc. cu incarcatura/fara?
Cei care au avut problema cu difenertialul... tin minte sa fi facut solicitari excesive ale acestuia prin stilul de condus si drumurile practicate?

Va multumesc anticipat,
Razvan
Respecta partenerii de trafic!

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #59 on: April 06, 2011, 17:52:24 PM »
Salut
Cu franele eu am rezolvat-o schimbandu-le cu unele after market noname...
Cu amortizoarele,este o problema din totdeauna.Dar daca nu vrei self leveling,poti opta pentru ceva aftermarket si ai scapat de griji
Cu diff-ul nu am patit-o si nici nu vreau sa aud.Mai mult ca sigur se datoreaza stilului de mers-intoarceri cu frana de mana cel mai frecvent...facute prost,sau mers fara ulei.
Daca optezi pt masina,te poti duce la un service sa verifice diff-ul spate.Daca are pilitura in ulei e nasol...

In rest sa te vedem curand si multe succesuri