fara alte comentarii pentru ca recunosc ca ma consider amator/nu am pretentii de profesionist citez ma jos un mesaj de pe pagina de facebook racing code:
In atentia posesorilor de Subaru.
Va rugam sa aveti mare atentie la cine se cupleaza la ecu dumneavoastra si in ce scop. Citirea ecu este o operatiune simpla dar care poate implica mari riscuri, blocarea ecu. Intr-o proportie de 90% deblocarea ecu este posibila in boot mode cu ecu dat jos de pe masina utilizand scule speciale. Operatiunea de deblocare daca este facuta gresit implica riscuri de avariere mai mare a ecu, blocare definitiva, distrugere procesor... Amatorii contruiesc aceste scule copiind montaje afisate pe internet, implicand riscuri suplimentare.
Este de preferat sa nu permiteti citirea ecu, a softului pentru ca nu va ajuta la nimic si implica riscuri cat despre interpretarea acestuia intr-un mod corect sansele sunt minime, existand adrese schimbate si defazari, iar ce este bine pentru o masina nu este neaparat ok pentru alta. Cel mai simplu va protejati lasand ecu in pace sau apeland la specialisti. In caz de blocare avem sculele necesare deblocarii, insa pana in prezent la nici unul din modelele atinse de noi nu a fost cazul sa intervenim, am avut doar cereri externe.
de fapt un singur comentariu ca totusi nu ma pot abtine: citirea si logatul parametrilor NU implica riscuri, scrierea DA si faptul ca nu stii de unele probleme nu inseamna ca acestea nu exista - si aici ma refer la "nu cititi nimic ca nu va ajuta la nimic" - pentru ca in ECU se intampla doar magie neagra