legat de turbo, stiu ca la CHRA-ul de GTX nu se poate face rebuild, decat inlocuire si prin state costa 800$ ... putin probabil sa fie deschisi sa o rezolve fara costuri mari Turbo Dynamics-ul si eu inca nu stiu sigur daca merita sa investesc in ea sau nu, in sensul ca daca SC-ul functioneaza cum vreau voi avea nevoie de o turbina mai mare oricum ...
1. cuzinetii erau acl race si tot din aia raman - cred ca uzura pe biela respectiva nu a fost din cauza lor si in rest aratau tzutz
2. aveam ARP 2000 11mm/diametru oem si pun ARP 625 tot 11 mm - stiu ca ar fi mai stabil cu diametru mai mare dar trebuie prelucrate si camasile pe blocul meu si evit pe cat posibil sa lucreze prea multe persoane pe bloc
3. aveam garnituri OEM dar acum ca se face plan la bloc si poate si la chiulase trebuie oricum garnituri mai groase, am cosworth de 1.1mm cu acel folded layer
4.
bielele erau manley h beam - alea cele mai ieftine de la Manley si acum as pune Manley H tuff something (cod 15024R6-4) , aici oricum am avut intrebari daca tin bielele cu SC-ul chiar daca nu aveau uzura la bolturi si erau in top shape ... deci cu uzura cu tot ..altele clar
PS: la noua "constructie" am un target mai optimist ca cel anterior, adica tot 50k km dar cu SC
(in secret visez la 200k
... dar de la 118k cat a avut la desfacerea motorului pana acolo ....)