butonul este legat la senzorul de ambreiaj - cand se apasa butonul ECU primeste semnal ca si cum ar fi apasat ambreiajul, adica se poate porni motorul cu masina scoasa din viteza si fara apasarea ambreiajului ...
scopul este evitarea pornirii cu pedala apasata deoarece atunci cand este apasata toata forta de apasare este transmisa/sustinuta de acel cuzinet si in primele momente ale pornirii nu exista presiune de ulei deci cuzinetul ala se cam invarte pe uscat si daca se combina si cu un ambreiaj "tare" adica forta si mai mare ... viata cuzinetului se poate reduce semnificativ ..
si poti cauta pe google "subaru crankwalk" pentru mai multe detalii
dar repet, la masini cu ambreiaj stock nu cred sa fie probleme, la noi a crescut morcovul
si am pus butoanele dupa ce am vazut motor desfacut de max. 40k km care avea ambreiaj tare si la desfacere cuzinetul respectiv impreuna cu vilbrochenul pe zona aia erau game over
(si motivul desfacerii motorului a fost sclipiciosenii in ulei, presiune ulei scazuta la relanti si ditamai crankwalk
)