SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
Subaru club Romania

SUBARU LEGACY 2.0 I CVT

SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« on: May 09, 2012, 10:18:50 AM »
SALUT







Sunt posesorul uni Legacy pe benzina 2.0 i cvt,ultimul model full dotat.Am ezitat mult pana am ales aceasta masina,dar in final a meritat  asteptarea si efortul.In ultimele trei luni ale anului trecut am cautat foarte mult o masina care sa ma satisfaca ca dinamica si stabilitate,in limita unui buget rezonabil evident.Detineam o toyota avensis de 150 cp full dotata care poate multe dar nu prea stie sa stea in curbe.este o masina foarte buna si foarte fiabila,dar eu doream altceva,mai ales cu cutie automata.Analizand site-urile de drive test am ramas putin dezamagit de opinia unora cum ca legacy-ul ar accelera slab si ca in general  nu ofera senzatie de sportivitate.asa ca am decis ca voi cumpara o honda;dar in ultimul moment am decis sa fac un drive test la cluj napoca,cu un legacy cvt pe benzina.am ramas placut surprins de  robustetea,dinamica si stabilitatea pe curbe.am testat-o cam 100 km ,dupa care am luat decizia sa o cumpar.
la inceputul anului mi-a sosit masina si de atunci am rulat cu ea cam 6000 km.
din punctul meu de vedere masina aceasta este una de exceptie la cati bani face.
in primul rand dinamica si stabilitatea pe curbe este net superioara fata de toyota avensis.practic nu se pot compara.accelerarea nu este fulminanta daca nu stii sa o accelerezi sau nu nu folosesiti padelele de pe volan.dupa ce te inveti cu cutia autoamata cvt si padelele de pe volan,nu-ti mai sta nimic in cale.va rog sa ma credeti ca fac cam 1500 km pe luna inafara orasului si de cand am masina,fara sa fortez,NU mai mai depaseste nimic pe sosea.nu ma laud,nu sunt vitezoman si nici un super sofer,dar masina asta te scoate din toate belele,evident in limita bunului simt.practic poti face depasiri cu viteza 2 la 120 la ora in 6000 de ture extrem de rapid,iar cu a treia pana la 160 la ora.iar motorul NU moare niciodata ci chiar ofera putere pe intreaga plaja de turatie.nu se plafoneaza deloc.poti sa treci din viteza a sasea direct in a doua la 100 la ora intr-o fractiune de secunda,si asta doar datorita cutiei exceptionale si a padelelor de pe volan.de aceea in traficul de la noi poti sa faci depasiri extrem de rapide,pe care altii nu le pot face.
daca vrei sa conduci lejer,totul este ok,nu vei simti niciodata felul in care masina schimba vitezele,doar ca aceasta masina te imbie sa o conduci sportiv.
despre dinamica,franele si stabilitatea in viraje-nu avem ce sa mai discutam-este bestiala masina.am condus-o cu  80-100 la ora pe drum de munte cu zapada,polei,gheata si mazga la un loc,pe un drum de circa 30 km in urcare si coborare.am ramas socat de stabilitatea si directia masinii.iar despre cate BMW-URI X5 AUDI Q7 SI ALTE ASTFEL DE SUVURI am depasit pe acest drum nu mai tin minte demult.pur si simplu sistemul de tractiune integrala de la aceasta masina este bestial.
toata problema este ca iti confera un sentiment de siguranta extrem de inalt si intr-un fel te impinge la limita in utilizare.si asta nu este bine.
in final as dori doar sa intaresc ca ceea ce sustin cei de pe site-urile de drive test NU este adevarat-masina acelereaza foare tare -mai ales intre 60 si 140 km /ora;intr-adevar daca dai talpa ca nebunul din prima,atunci nu va tasni,dar daca ajungi sa intelegi cutia si dinamica masinii,atunci va garantez ca pe drumurile virajate de la noi,in depasiri si aglomeratie ,NU veti avea rival.Repet,de cand am aceasta masina.nu mai discut cu bmw,audi sau alte marci;exceptie fac cei care detin masini mult mai tari,full dotate pe partea de stabilitate si tractiune si stiu sa stea in curbe-foarte ,foarte putini insa;evident ca in linie dreapta pe distante lungi,s-ar putea sa ti-o iei de la motoare mai tari.
personal cred ca in clasa ei,aceasta masina nu are rival,pentru situatii echivalente evident.adica masina face toti banii si poate fi condusa chiar super sportiv.
la consum lucrurile nu stau rau deloc.in oras,in cluj napoca,cu dealuri multe,motor neincalzit pe distante scurte ,consuma cam 14 litri iarna.acum nu depaseste 11 la suta.
inafara daca conduci normal ,inclusiv cu reprize de 120 la ora in a doua-nu foarte multe-consuma cam 8-masina este noua,are doar 6000 km.daca conduci super sportiv-adica cu multe prezie de a 2 si a treia pana la limita de 6500 ture,atunci te duci in 10-11 litri.dar merita din plin diferenta pentru senzatiile oferite-distractie totala.prin urmare fata de ceea ce poate masina nu este un consum exagerat.

CONCLUZIE:
SUBARU LEGACY 2.0I CVT FACE TOTI BANII,IAR CA SPORTIVITATE SI DINAMICA VA DEPASI ORICE MASINA DIN CLASA EI,LA ACELASI PRET. DACA VA PLACE CONDUSUL SPORTIV,DAR DORITI SI CONFORTUL UNEI LIMUZINE,SPATIU SI CEI 2-3 LITRI DE BENZINA IN PLUS NU SUNT O PROBLEMA,ATUNCI ALEGETI CU INCREDERE ACEASTA MASINA-NU VETI REGRETA DELOC.UITATI DE TOYOTA,OPEL,RENAULT,BMW,AUDI SAU ALTE MARCI.

pentru detalii:0744470701

« Last Edit: May 09, 2012, 18:13:00 PM by romeomesesan »

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« Reply #1 on: May 09, 2012, 10:26:25 AM »
Bine ai veni! Ai facut o alegere excelenta!
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Fab

  • 794
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« Reply #2 on: May 09, 2012, 10:29:42 AM »
Felicitari pentru alegere! Sa te bucuri de ea fara incidente!
Asteptam si ceva poze. :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« Reply #3 on: May 09, 2012, 10:50:02 AM »
Bun venit si aici! Cred ca poti sa scoti din titlu "VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL".

Evident: POZE!

Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #4 on: May 09, 2012, 17:22:58 PM »
MULTUMESC TUTUROR PENTRU URARILE DE BINE.
DIN PACATE NU STIU SA UPLOADEZ POZELE.NU-MI DAU SEAMA CE TREBUIE SA FAC,UNDE SA INCARC POZELE.PUTIN AJUTOR ,VA ROG.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #5 on: May 09, 2012, 17:57:35 PM »
Vezi la sectiunea feedback!
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

poze
« Reply #6 on: May 09, 2012, 18:18:15 PM »
pana la urma am reusit sa atasez si pozele.

George

  • 757
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #7 on: May 09, 2012, 19:01:15 PM »
bine ai venit !
Legy ul are acel ceva care te face sa o iubesti :D

Fab

  • 794
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #8 on: May 09, 2012, 20:49:49 PM »
Pana la urma orice Subaru are ceva care te face sa-l indragesti si sa-ti doresti sa mergi tot timpul cu el. ;D

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #9 on: May 10, 2012, 13:33:13 PM »
Foarte frumoasa masina multi km fara probleme!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #10 on: May 20, 2012, 14:23:02 PM »
Superba. Ai grija de ea.

Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #11 on: April 02, 2013, 12:23:31 PM »
Felicitari pentru alegere! Frumosa masina.
Insa trebuie sa te contrazic la capitolul acceleratie... 150cp pe o automata nu este tocmai o performanta.
Orice 1.8T (163cp) te lasa si la demaraj si la vit. max. Si sitemul 4x4 mai trage inapoi demarajul fata de o FWD sau RWD...tot de 150cp.
Si eu sunt fan Subaru; am avut forester 2.0Xt si alte masini... Ca si Avenis, e mai buna pe curbe; la demaraj nu as zice.

sco

  • 736
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #12 on: April 10, 2013, 15:32:59 PM »
:) threadul asta are aproape un an

Re: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #13 on: August 02, 2018, 09:12:23 AM »
Salut,

Sunt intr-o dilema cu al meu Legacy 2.0 i Lineatronic, 2011 data nasterii.  :D Are momente cand se comporta ok, dar are momente, in general la plecarea de pe loc, cand parca degeaba calc acceleratia...masina abia pleaca de pe loc. Mentionez ca nu sunt in panta, ci o simpla plecare de la semafor.

I-am schimbat bujii, bobine si tot asa se intampla. I-am curatat clapeta de acceleratie si se vede o schimbare pentru cateva zile, apoi revine la normalul anormal.  :-\ Poate aveti un hint legat de ce ar trebui sa mai curat, schimb, verific la ea.  O0

Ms.
Danie

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT
« Reply #14 on: August 02, 2018, 09:41:33 AM »
Intai ar fi necesar sa deschizi un topic nou fie jurnal, fie in aria de tehnica generala. intrebari si raspunsuri.
Acolo te vom intreba cine s-a ocupat de masina si la ce rezultat a dorit sa ajunga. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.