In legatura cu DPF, recomandarea este C2 sau C3. Presupun ca toti respectam acest aspect.
Referitor la intervalul de schimb, poate ca ai dreptate ca este prea mare.
Totusi aceasta este recomandarea producatorului, si presupun ca a avut un motiv pt care a facut-o.
Cu siguranta este mai bine pt motor sa schimbi uleiul mai des, dar nu asta este din punctul meu de vedere scopul discutiei de pe acest topic.
Discutam aici despre consumul de ulei la Forester Diesel, in conditii normale de servisare, folosind specificatii ale uleiului recomandate de producator.
Pe mine cel putin ma intereseaza sa stiu daca acest consum de ulei poate indica o problema tehnica a motorului, si daca da, sa o rezolv !
Toata discutia despre faptul ca motoarele disel consuma ulei, ca uleiul isi schimba caracteristicile dupa o perioada, sau toate balbaielile celor de SMT care presupun ca incearca sa scape basma curata si eventual sa nu fie nevoiti sa recunoasca faptul ca unele motoare au probabil probleme si se tem ca ar fi nevoiti sa inlocuiasca ceva pe garantie, nu ma ajuta cu nimic.
Poate ca uleiul Motul nu este cel mai potrivit pentru aceste motoare, si poate ca datorita utilizarii acestuia s-a ajuns la aparitia acestor probleme.
Stie cineva ce ulei folosea SMT inainte de parteneriatul cu Motul ?
Presupun ca era tot de la un producator consacrat si branduita Subaru.
Cu siguranta nu toate motoarele sunt la fel, dovada ca nu toti proprietarii de Forester Diesel se plang de consumul de ulei.
Dar daca motorul meu are probleme, as vrea sa le remediez.
Am deschis un topic nou (sper ca moderatorii sa il considere oportun, si sa nu il mute aici), si ii invit pe toti cei care intampina aceasta problema sa isi spuna oful.
Poate vom reusi pana la urma sa descifram aceasta enigma.