Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1820 on: September 26, 2015, 10:39:52 AM »
I'm a lucky motherfucker  ;)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1821 on: October 30, 2015, 20:59:31 PM »
Daca tot avem sarbatori imprumutate si nu scap de ele din cauza fetitei, i-am facut si eu un dovleac monstruletului meu :))))


moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1822 on: October 30, 2015, 21:22:05 PM »
N are cum sa scape, daca toti colegii/prietenii ei sunt indoctrinati cu "sarbatoarea" asta inutila

Sent from my D6633 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1823 on: November 14, 2015, 19:28:01 PM »
88888



STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1824 on: November 16, 2015, 01:25:26 AM »
bv multi inainte, eu ma apropii de 99999 :D revin cu poza cand e cazul
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1825 on: November 20, 2015, 12:43:55 PM »
Merci Tom! Si tie la fel.

Azi i-am facut revizia de iarna. Am trecut la Motul 300V 5W40. Sa vedem cum se simte cu asta. Am mai inlocuit si filtrul de ulei si cel de polen si am curatat filtrul de aer. S-a verificat si antigelul. Totul este check. Miercuri ii pun si sosonii de iarna si-i fac o geometrie si poate sa vina zapada! Sau ma duc eu dupa ea...  ;)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1826 on: November 20, 2015, 13:34:22 PM »
si cum e presiunea idle rece/cald si 2000+ rpm? nu cred ca are rost sa ii faci geometrie acum man, mai bine astepti pana la anul cand revii la gume de vara atunci sa faci geometrie, eu asa as face
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1827 on: November 20, 2015, 16:36:55 PM »
Inca nu am mers cu masina. Mi-am trimis sotia cu ea la service ca e durere la mine la birou, si daca ii ceream sa faca si teste cu masina si sa-mi zica de presiune si temperatura, divorta. :))))))))))  Maine o scot sa vad ce fel se comporta noul ulei.
Legat de geometrie, probabil ca ai dreptate. Da, e posibil sa nu i-o mai fac. Merci  ;)

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1828 on: November 20, 2015, 17:04:41 PM »
same oil during winter here :)

~90-100 psi presiune relanti pornire la rece
~20-22 psi presiune relanti cald

sunt curios daca vei avea consum de ulei mai mare comparativ cu cel dinainte  ....

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1829 on: December 02, 2015, 22:02:26 PM »
Masina a facut un drum la munte care a totalizat 1100 km. S-a comportat excelent, atat pe autostrada, cat si prin "minunatul" trafic din Bucuresti (mai exact in Militari, Sambata, pe la pranz), dar mai ales cand si-a luat ruperi de dinti pe serpentine (Podul Dambovitei-Bran, Cheile Dambovicioarei, Cheile Gradistei). A scos un consum mediu de 13.6 l/100 km.







Legat de uleiul 5W40, am remarcat:
- la rece am presiune de 6,5-7 bari (cu 15W50 aveam 5,5-6 bari)
- la relanti am presiune de 1,7-2 bari (cu 15W50 aveam 2-2,5 bari)
- temperatura uleiului la drum lung undeva la 3500-4000 rot/min este pe la 100 grade C (cu 15W50 aveam 95)
- cand ii rup dintii, temperatura uleiului nu mai sare de 120 grade C, cum se intampla cu 15W50
- se raceste mult mai repede dupa ce ii rup dintii si se incalzeste mult mai repede la pornirea la rece, comparativ cu 15W50
- consumul de ulei a fost pana acum vreo 80-90 ml
Voi monitoriza in continuare temperatura si presiunea toata iarna si voi lua o decizie daca ma intorc la 15W50
« Last Edit: December 02, 2015, 22:35:38 PM by KET »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1830 on: December 02, 2015, 22:22:43 PM »
pai in principiu asta este una din caracteristicile uleiului mai putin vascos -> transfera/transporta caldura mai bine ...
consumul actual vs cu cel vechi cu cat este mai mare ?

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1831 on: December 02, 2015, 22:31:56 PM »
Nu este mai mare. Este cam tot pe acolo. Asa face a mea, in primii 2000 km comsuma cam 150-200 ml de ulei si apoi nu prea mai papa deloc pana la schimb. E ciudat, dar cam asa a facut noul motor la fiecare schimb

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1832 on: December 02, 2015, 23:21:19 PM »
suna bine presiunile, cam aceleasi presiuni le-am inregistrat si eu in teste man, si in mers la cald ce presiune ai?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1833 on: December 03, 2015, 00:31:43 AM »
Da, uite pe asta am uitat sa o trec. Am intre 5,5 si 5,7 adica la fel ca si cu 15W50

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1834 on: December 03, 2015, 08:14:07 AM »
Dar de ce ai renuntat la 5w30? Nu asta e standard?

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1835 on: December 03, 2015, 09:33:15 AM »
nu nuuu, nu 5w30 in STI  ... :)

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1836 on: December 03, 2015, 09:38:27 AM »
A mea numai asta a vazut pana acum. We need to talk, in feb face 1 an si ii fac schimbul.

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1837 on: December 03, 2015, 09:53:21 AM »
Eu am folosit pana acum 20W60 vara si 15W50 iarna, ambele Motul 300V, de cand masina este la mine, cu motorul vechi si cu cel nou. Cum zice si Andea, 5W30 nu pare o alegere buna pentru STi. Am trecut la 5W40 la sugestia unui prieten care se pricepe foarte bine si a carui sfaturi s-au dovedit foarte bune.
Parerea mea sincera, moguai, este ca era un must sa schimbi toate lichidele imediat dupa ce ai cumparat masina, inclusiv uleiurile in diferentiale, cutie, etc, ca sa te asiguri ca este totul ok si sa nu te bazezi pe ce a facut fostul proprietar. Ca un minim ar fi trebuit schimbat uleiul, filtrul de ulei, antigelul si lichidul de frana...

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1838 on: December 03, 2015, 10:55:24 AM »
pai nu a schimbat el, a schimbat SMT ul, e trecut in carte tot. insa la ulei am vazut 5w30. eu le am zis celor de acolo ca as vrea sa schimb, mi au spus ca nu e nevoie acum, ca sa vin in feb 2016 cand se face un an de la vechiul schimb. masina a facut din feb pana acum maxim 1000 km.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Muttley

  • 5133
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1839 on: December 03, 2015, 10:59:25 AM »
Producatorul e strans cu usa rau de niste norme de poluare, si va cauta sa le onoreze pe orice cale. Inclusiv indicand presiuni de umflare a pneurilor foarte mari si obligand la folosirea unui ulei subtire, cu rezistenta mecanica redusa. Poti respecta dispozitiile sale si sa salvezi balenele, sau... nu ;)
WRX SW 2002