Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #320 on: January 31, 2013, 08:28:54 AM »
Later Edit

A lot later. Something like six months...
 ;)

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #321 on: February 07, 2013, 22:18:10 PM »
hai bun toate ca toate :D ce cauciucuri iei ?

fff misto rotile si sa le invarti cu placere ;)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #322 on: February 08, 2013, 07:12:37 AM »
Multumesc, naiman.

Nu am avut timp pana azi sa mă ocup de cauciucuri. Azi voi comanda cauciucurile, probabil. Revin cu detalii.

Si Sâmbăta trag si o fuga la București sa pun bucsile PowerFlex la brate (anti-lift kit-ul). Revin si cu toate detaliile legate de povestea bucsior, după cum am promis.

Trebuie sa vorbim despre bad-bay-look. Poate scot la vanzare niste pleoape...  ;)
« Last Edit: February 08, 2013, 07:58:05 AM by KET »

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #323 on: February 08, 2013, 09:27:50 AM »
Oare sa-mi iau cu run-flat? Am gasit pe stock Michelin - 245/40R18 Y Pilot Sport PS2 ZP, dar are run-flat si am inteles ca nu ar fi indicat.
Ma gandesc sa astept sa iasa pe piata Michelin Pilot Sport PS3.  ???

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #324 on: February 08, 2013, 09:47:14 AM »
Nu sunt mai grele cele run flat?

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #325 on: February 08, 2013, 10:43:51 AM »
ba da, sunt mai grele anvelopele run flat, pentru ca au ranforsari metalice pe laterale
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #326 on: February 08, 2013, 10:51:56 AM »
si nici cu aderenta nu stau bine cele run-flat!un prieten a avut pe un e39 si daca intra intr-un viraj mai vioi fugea masina de pe traiectorie.....
a crezut ca are probleme la suspensie/directie dar i-a spus cineva ca din cauza cauciucurilor run-flat.le-a schimbat si la acelasi viraj cu aceiasi voiosenie nu a mai avut probleme, era ca trenu pe sine!
my 2 bani.....

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #327 on: February 08, 2013, 10:56:55 AM »
Da, asa am inteles si eu.
Asa ca probabil voi merge pe Michelin PILOT SPORT 3 245/40 R18 93Y AO.

naiman

  • 307
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #328 on: February 08, 2013, 11:04:15 AM »
da alea de fabrica nu-ti plac care ti le spusese bogdan?

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #329 on: February 08, 2013, 11:35:18 AM »
Ba da naiman, erau ok, numai ca am citit review-uri pe net si Michelin PILOT SPORT 3 erau cam cele mai bine clasate. Plus ca am Pilot Alpin de iarna pe masina si sunt multumit de cum se comporta. Asa ca am ales sa dau 200RON in plus pe anvelopa si sa merg tot pe Michelin.
Le-am comandat, Marti ajung. Sunt curios cum dau pe jantele de vara...  ;D

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #330 on: February 10, 2013, 10:49:09 AM »
Ieri am fost cu masina la JB Racing si am schimbat bucsile de la bratele fata (anti-lift kitul). Apoi s-a mai facut o geometrie la Auto Soft si s-au inlocuit bieletele anti-ruliu de pe stanga si dreapta.
Masina nu mai troncane, sta extrem de bine pe viraje, mi-a crescut sentimentul de siguranta. Asa cum am zis si cand am mers la Sibiu, raspunde mult mai bine la comenzi, poate mult prea bine  :D. Se duce exact unde vreau. A nu se intelege ca inainte nu avea handlingul bun, dar acum este mult mai inchegata. Ciudat, nu zdruncina mai tare decat cu bucsaraia originala, desi ma asteptam sa scoata vreo 2 rinichi. Asta probabil pentru ca s-a luat jocul din toate bucsile si se comporta ca o masa unitara. Cat despre legendele cum ca schimbarea tampoanelor de la motor ar face ca vibratiile motorului sa se transmita mai usor si mai mult in interiorul masinii, sunt doar povesti.
Ca sa concluzionez, dupa ce am facut mai mult de 1500 km cu tampoanele motor si cutie de viteze (STI Grupa N), bucsaraia sasiu poliuretanica (SuperPRO) si kit-ul ARB RCM si in jur de 300 km cu anti-lift kitul PowerFlex, sunt niste upgrade-uri absolut necesare daca se doreste imbunatatirea handlingului. Recomand pentru oricine vrea o masina care sa stea super bine pe curbe si care sa ofere un sentiment de siguranta si mai ridicat. Ar fi bine sa se faca inainte de schimbarea softului...  ;)

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #331 on: February 10, 2013, 11:08:21 AM »
Povestea bucsilor de la bratele fata (anti-lift kitul):
Am comandat anti-lift kitul de la SuperPro impreuna cu toata bucsaraia de la sasiu. Asta este PN anti-lift kitului:





Cand am luat masina de la mecanici (JB Racing) mi-au zis ca nu prea pareau in regula aceste bucsi, in sensul ca au intrat prea usor, restul fiind toate foarte OK. Dar eu am citit reviewuri pe net despre anti-lift kitul de la SuperPro, si nimeni nu le vorbea de rau. Plus de asta, firma e mare si am concluzionat cu mecanicii ca "stiu astia ce fac".
Dupa vreo 230km era sa fie rau de tot. Pozele de mai jos sunt elocvente:

Brat roata stanga fata, cum ar fi trebuit sa fie:


Brat roata dreapta fata, cum NU ar fi trebuit sa fie:


Am cautat si eu din nou si mai mult pe net si am gasit ca intr-adevar SuperPro si WhiteLine au probleme cu bucsile astea. Toti marii producatori au designul la toate bucsile exact la fel, cu exceptia acestora de la anti-lift kit. Designul celor de la PowerFlex este cel mai bun si nu au fost probleme cu ele niciodata. In 5 zile trebuia sa plec la intalnirea de 3 ani de la Sibiu si bucsile PowerFlex nu veneau in timp util ca sa pot merge cu STi-ul. Asa ca mecanicii s-au interesat si mi-au facut o "improvizatie", care a mai fost folosita si de altii. Au pus aceste bucsi si un inel facut la strung din aluminiu.





Aceasta "improvizatie" a functionat foarte bine. Am mers vreao 1200 km si nu a avut nicio problema, masina fiind alergata si pe Transfagasan si pe zapada, etc...

Aseara au fost inlocuite bucsile cu cele de la PowerFlex (http://www.powerflex.co.uk/product-details/Anti+Lift%2C+Caster+ADJUSTABLE+Front+Arm+Rear+Bush/1625.html):



Acum totul este ok.

Voi scrie si la feed-back produse tuning, poate va ajuta pe cineva.
« Last Edit: February 10, 2013, 11:15:58 AM by KET »

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #332 on: February 10, 2013, 11:46:58 AM »
Masina in service:




Cum ar trebui facuta geometria, poate e folositoare cuiva:


tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #333 on: February 10, 2013, 12:32:01 PM »
Unde ai facut geometria?
Cat ai dat pe bucsile de la powerflex cu tot cu transport?

Fab

  • 794
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #334 on: February 10, 2013, 13:08:53 PM »
Geometria - Auto Soft. A scris si KET si scrie si pe foaia cu specificatii.

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #335 on: February 10, 2013, 13:25:40 PM »
Da asa e Fab nu am vazut.
Eu am fost tot la Autosoft dar pe Dudesti si nu au stiut sa o faca.
Pe Fundeni poate o fi mai bine.
« Last Edit: April 15, 2013, 21:11:05 PM by tar0M »

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #336 on: February 10, 2013, 14:29:26 PM »
Baietii de la AutoSoft Fundeni stiu sa faca geometria la Subaru.
Bucsile au fost 878 RON cu tot cu transport, de la Racing Nick.

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #337 on: February 10, 2013, 14:34:06 PM »
Da nu te contrazic vizavi de geometrie dar cand am fost la ei am platit constatarea 50 de lei fara sa imi faca nimic.
Pentru ca nu gasea modelu meu de masina la ei in sistem era numai STI-u.

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #338 on: February 10, 2013, 14:37:39 PM »
Mi se pare al dracu de scump tinand cont ca pe site sunt 81 de lire adica 418 ron.

KET

  • 3920
Răspuns: Impreza WRX STI 2009
« Reply #339 on: February 10, 2013, 16:08:31 PM »
Am vazut si eu ce e pe site. Dar mai platesti si TVA si transport. Asta e...