Salutare,
Am citit ce ati scris pe aici cu totii, si as avea cateva comentarii:
- in primul rand, KET, imi pare rau pentru problemele tale si sper sa le rezolvi cat mai repede si sa adopti solutii de durata
- oameni buni, nu mai traiti cu iluzia ca daca luati un STI va luati masina de curse......sunt MASINI DE STRADA......nu sunt facute sa faceti all day long drifturi, curse de drag, etc. Din pacate observ ca sunt impresii si abordari gresite: se crede ca STI si EVO au vreo legatura cu masinile de raliu, doar prin prisma reclamei si analogiilor facute de-a lungul timpului. No way, guys.....sunt doar masini de strada cu anumite aptitudini care sa permita un mers sportiv.....nu sunt nici cele mai sigure, nici cele mai performante, nici cele mai frumoase, nici cele mai fiabile.
- toata lumea scrie pe toate forumurile ca STI cu motorul de 2.5 in varianta stock, exploatate necorespunzator ( a se citi la limita sau peste limite) crapa.....de ce va faceti resoftari si modificari la astfel de masini ? Nu vreau sa intru iarasi in discutii legate de tuner, de mecanici, etc, dar astfel de masini nu merita si nu trebuiesc modificate
- KET, spui ca vrei sa iti faci STI-ul cu motor de 2.0......la banii care i-ai dat pe masina, la cei bagati in masina si considerand pe cei ce urmeaza sa ii mai bagi, iti puteai lua o masina preparata de coasta (sau drift, depinde de cum vrei sa te joci) cu care te jucai all day long....ceea ce nu o sa faci niciodata cu masina ta orice motor ai pune pe ea.
Concluzie: cand ne facem modificari la masini, trebuie sa luam in calcul posibilele consecinte; in tara lui "nu stiu", " nu sunt eu de vina", "las-o bai ca merge si asa", eu in locul tau KET, m-as uita in urma si as pune intrebari ca sa imi dau seama de ce si cum a crapat masina....
Noapte buna