pai pe acolo este 23psi=~1.6bar, oricum volumul de aer introdus in motor depinde si de turbina din cate am inteles eu la acelasi boost turbine diferite introduc volum de aer diferit ... ca putere/cuplu eu eram pe la 420cp/520Nm inainte sa crape camasa .... momentan in rodaj din nou ...
Foarte corect!
La aceeasi presiune turbine diferite dezvolta debite diferite.
Dar sa nu uitam faptul ca presiunea este masurata in admisie si nu reflecta umplerea cilindrilor in mod corect.
Mare atentie la aparatele pe care le folositi sa masurati presiunea si locul unde va legati cu ceasurile, care sunt direct cu furtun sau altele cu senzor si duc fire pana la ceas. Monitorizarea presiunii din ecu este corecta.
Acest subiect l-am atacat putin si aici in ultimul meu post:
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=255.msg30436#newPresiunea masurata in admisie este ceva diferit de aerul care umple cilindri motorului. La aceeasi presiune in functie de turbo putem avea debite diferite dar atentie putem avea debite diferite si cu turbo identic dar cu o alta distributie, adica o alta axa cu came poate asigura o alta umplere desi in admisie masuram aceeasi presiune. Astfel ca noi variem umplerea cilindrilor din setare la modele care au axe cu came variabile.
Eu la STI fara a fi pe diagrama de antrenare maxima si cu toti parametrii setati pentru putere la softul de rodaj am urmatoarea diagrama: