Fara a fi o certitudine ce spun eu cred ca e vorba in proportie de 90% de piston spart.
Trebuie sa desfaci motorul sa vezi ce este in el. Nu poti pune asa un motor si sa-l faci praf din nou.
Daca este stock in interior motorul poti pune unul identic.
Daca nu e stock situatia se complica si trebuie sa-l clonezi pe cel vechi.
Trebuie vazut de ce s-a stricat, risti sa pui alt motor sau sa-l refaci si sa pice din nou.
Ai nevoie de un specialist in setari de Subaru. Ma gandesc ca daca a mers cu el la drag nu e stock si atunci setarea e facuta pe configuratia in care s-a stricat.
Ce axe cu came are, ce injectoare are, ce turbo are, ce compresie are, ce pistoane are, ce garnitura de chiulasa are, ce arbore are, ce volanta are....
Nu poti pune decat acelasi motor daca si cel de pe masina este stock. Altfel risti sa-l distrugi.
Dupa cum suna motorul se poate reface, dar raspunsul corect il ai dupa ce il desfaci.