Da stiu si treaba asta... O sa vedem cum facem sa iau widebandu ala sa punem carberry... Mie frica de softu ala de grupa N !
pai si mie imi este frica cateodata de propriile modificari pe propria masina
dar merg incetutz / fac loguri / verific learning view ... si ma calmez
in rest ce sa zic, principala modificare este modul in care ECU calculeaza cantitatea de benzina necesara in amestec, folosind presiunea inregistrata de senzorul MAP in loc de "cantitatea" inregistrata de senzorul MAF si daca totul este setat cum trebuie sistemul rezultat poate fi mai robust decat cel initial (sa functioneze corect cu BOV - sa nu conteze practic daca exista "scurgeri" de aer intentionate sau nu pe tot traseul pana la MAP ... )
dar de la teorie la practica e in general problema si dupa cum ti-am mai spus cand/daca va fi cazul eu pot sa iti arat pasii care trebuie facuti: la ce faci log-uri, ce/unde modifici in functie de log-uri...dar efectiv iteratiile logat/modificat/logat/modificat... tot tu va trebui sa le faci