Subaru Legacy 3.0 2007
Subaru club Romania

Subaru Legacy 3.0 2007

PTR

  • 570
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #200 on: December 21, 2016, 10:19:01 AM »
 Cred ca am pe acasa, ma uit diseara si daca ajungi prin zona la intersectia Budapesta iau maine 2 buc la mine.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #201 on: December 21, 2016, 12:16:17 PM »
Sau treci pe la un magazin Norauto, Al PAdrino sau Augsburg si se gasesc tot felul de clipsuri.
Si la mine s-au rupt 2 buc si am pus altele similare (dar nu originale), cumparate de la Norauto.

Alternativa: te duci la o vulcanizare, le dai baietilor 20 lei si demonteaza/monteaza la loc scutul.

Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #202 on: December 21, 2016, 21:14:40 PM »
Multumesc PTR dar in aceasta perioada nu sunt in Bucuresti. Daca nu reusesc sa fac rost pana dupa sarbatori, te voi contacta.

Legacy 3.0R

PTR

  • 570
Răspuns: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #203 on: December 21, 2016, 22:45:07 PM »
Ok, intr-un fel mai bine asa ... m-am uitat si nu mai stiu unde le-am pus :) , le mai caut.

LE:

Am gasit clipsurile dar nu am codul acela. Am 909130067 si 909130051 care sa semene, primul e un pic mai gros si mai scurt decat al2lea.
« Last Edit: December 24, 2016, 10:19:18 AM by PTR »

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #204 on: June 14, 2017, 19:27:01 PM »
A trecut ceva vreme de cand nu am scris ceva pe aici. Intre timp am schimbat suspensia fata/spate. Amortizoarele sunt Kony Yellow Sport cu duritate reglabila, arcurile sunt KYB, flanse amortizoare tot KYB, kit-ul de protectie amortizoare tot KYB  ;D
Am inlocuit pivotii fata, bieletele antiruliu fata, bucsele bascula fata (RuxAuto si RacingNick nu au reusit sa le instaleze corect  >:( ).
Pe spate am cumparat toate bucsele, piulitele si suruburile dar nu am schimbat nimic pt ca nu a fost nevoie (daca aveti nevoie de vreun surub, saiba, piulita dati un semn).
Toate aceste piese au fost schimbate de catre mine.

Dupa aceste schimbari masina este cu totul alta, s-a redus cu mult jocul in directie, am castigat mult in stabilitate si confort cu toate ca suspensia este mult mai rigida decat cea originala. Este o placere si mai mare pe viraje cu noua suspensie chiar daca este incarcata cu 4 persoane si bagaje, sportivitatea este acolo  ;D
M-am asteptat sa castig ceva cm in plus la inaltimea garzii dar se pare ca am aceeasi inaltime.

Pe langa suspensie am reusit sa inlocuiesc toate o-ring-urile si garniturile pompei servo (incepuse sa piarda ulei pe langa axul fuliei), pompa servo ce este declarata neservisabila de catre Subaru  O0 . Dupa aceasta operatiune am scapat de "vuietul" pompei de servo atunci cand motorul este rece.

In 4000 de km ne pregatim de revizia cu ulei si filtre.
« Last Edit: June 14, 2017, 19:27:52 PM by ucosmin »
Legacy 3.0R

puiu

  • 785
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #205 on: June 14, 2017, 20:13:48 PM »
Tace, tace si le face...
+

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #206 on: June 14, 2017, 21:52:32 PM »
Bravo! Ma bucur ca o pastrezi si chiar o faci din ce in ce mai buna.

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #207 on: July 03, 2017, 10:20:30 AM »
Am reusit sa testez suspensia pe cea mai proasta autostrada de la noi, A2-ul cu a sa portiune din apropierea punctului de taxare, unde daca nu respecti limitarea de viteza de 60 km/h, e posibil sa te trezesti in apa. Cu noua suspensie nu ne mai desprindem din scaune  la urcarile si coborarile de pe poduri iar franarea de urgenta este mai scurta. Mi se pare ca masina se simte mai bine la viteze de 170 km/h decat la cele de 130-140 km/h. Drumul dus-intors, din fata blocului pana in Vama Veche a fost realizat cu un plin (s-a aprins becul fix cand parcam acasa), consum decent pentru stilul de condus abordat.

Ma enerveaza la culme ca nu se pot opri aeratoarele centrale de pe bord si faptul ca geamurile subtiri si cu o foarte fada tenta de verde sunt ca si inexistente in fata soarelui. Aerul din interior este suflat rece dar pe scaunele din fata pur si simplu te coci incet sub razele soarelulu, in timp ce in spate ingheti de frig. Masina este facuta pentru Arabia Saudita dar cred ca se sufoca arabul pe timp de zi. Din punctul meu de vedere confortul pe canicula/vreme geroasa este mult sub europenele din aceeasi clasa, combinatia de geamuri subtiri si usi fara rama nu este una reusita.
Legacy 3.0R

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #208 on: July 03, 2017, 12:06:22 PM »
Din punctul meu de vedere confortul pe canicula/vreme geroasa este mult sub europenele din aceeasi clasa, combinatia de geamuri subtiri si usi fara rama nu este una reusita.
Subscriu!
Dar eu cred ca se pot inchide centralele, in sensul ca alegi varianta de suflare pe sub parbriz si pe picioare, doar ca varianta asta e ineficienta vara pe canicula, aerul se incalzeste sub parbriz pana sa ajunga la tine.
Europenele stau mult mai bine la acest capitol, de ex. am mers sambata pe 38 de grade cu Peugeot 308 al soacrei mele (an de fabricatie 2005, deci de o seama cu Outback-ul meu) si am putut racori habitaclul fara sa-mi bage curenti de aer rece direct in fata sau pe corp.

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #209 on: July 03, 2017, 14:15:53 PM »
Se pot inchide dar atunci devine ineficienta functionarea. Mi-as fi dorit sa le pot inchide la fel cum pot sa le inchid pe cele de langa oglinzi.
Legacy 3.0R

puiu

  • 785
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #210 on: July 03, 2017, 14:32:09 PM »
Ce rezervor are?

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #211 on: July 03, 2017, 14:42:30 PM »
Ce rezervor are?

Mult prea miccccc!  :laugh: Este de doar 64 L, becul se aprinde la ultima liniuta, cand mai are in jur de 7-8L. Calculul arata astfel: 544Km cu aprox 55L combustibil, media consumului este de 11L/100km pe ultimii 6000km inregistrati. Foarte economica masina.
« Last Edit: July 03, 2017, 14:43:07 PM by ucosmin »
Legacy 3.0R

Forester

  • 3129
  • The other right!
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #212 on: July 10, 2017, 08:45:16 AM »
Eu consider ca tot pe la parbriz e cea mai buna varianta de a da aerul conditionat. Eventual mai tare ventilatorul. Nu se incalzeste atat de mult, in schimb mi se pare ca echilibreaza mult mai bine temperatura in habitaclu. Nici pe la picioare nu dau, teoretic aerul mai racoros se lasa usor devale, ajunge si pe la picioare... :)
Bonus, daca tin a/c-ul pe la parbriz, se raceste si bietul telefon pus pe navigatie cu ventuza in parbriz, fix in soare si mergand in blana. Altfel se incinge de zici ca se topeste, pe cand asa este chiar rece, nici macar caldut.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #213 on: August 17, 2017, 20:50:50 PM »
    In ultimele doua saptamani am reusit sa parcurg cam 3000km prin tara noastra draga ce sufera de o lipsa acuta a infrastructurii. Patanie mare in judetul CJ dupa prima seara a festivalului Untold, ma gasesc sa le fac cunostinta rotilor de pe partea dreapta cu un mega crater camuflat pe interiorul virajului abordat cu sportivitate. Rezultat imediat cauciuc dreapta fata taiat. Injurand si bolborisind ma apuc de schimbat roata, pierd capacelul central al jantei dar ma bucur ca am pana doar pe fata  :-\ . Dupa schimbarea rotii observ o mica tragere spre dreapta dar o pun pe seama rezervei ce nu are acelasi profil.
    Ajung in Bucuresti dupa 9 ore petrecute in masina pe drumul Cluj Napoca - Bucuresti  :o , achizitonez 4 cauciucuri noi, indrept jantele ce au avut de suferit si cer o verificare a geometriei. Craterul a mai facut ceva victime, bieleta de directie si capul de bara indoite  >:( . Ma pun pe injurat. Schimb cele doua piese cu ce am gasit pe stoc in RO, refac geometria si ma pregatesc de weekend prelungit la mare.
   Pe A2 observ ca trebuie sa tin volanul cam 5 grade spre stanga pt a nu schimba benzile, super geometrie! Ma pun din nou pe injurat. La intoarcere am fost de doua ori la geometrie la acelasi atelier, au incercat de mai multe ori, au mai indreptat cateceva dar nu mai este la fel ca inainte de crima. Parca tot trage un pic dreapta pe drumurile drepte.  Acum nu mai injur, incepe sa ma apuce plansul.
   Consumul a fost unul decent, in jur de 10-10.5L/100km, viteze mult peste viteza legala, depasiri pe dealurile din CJ cu pedala la fund, nervi multi, timp pierdut dupa tir-uri si dupa marile lucrari de infrastructura. Banii cheltuiti pe 4 cauciucuri noi Fulda Sport Control 2, indreptarea a doua jante, echilibrari, piese, manopera si geometrie sunt cat jumate din cei cheltuiti in concediu, aproape 2100 lei.
   Inainte de plecarea in concediu am efectuat revizia cu filtre Mann si Ulei Motul X-cess 5W40. Recomand cu tarie filtrele pentru habitaclu de la Mann din seria FreciousPlus. Am scapat de ochi cursi, stranuturi si mirosuri ciudate. Masina are acum aprox 154500km.
   Caut tara sa emigrez unde sper sa nu mai injur/plang  ^-^
Legacy 3.0R

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #214 on: August 17, 2017, 23:02:03 PM »
In cazul descris mai sus cred ca legea te poate indreptati sa soliciti despagubiri de la autoritatile locale. Ai consultat un avocat cu privire la speta petrecuta la Cluj?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #215 on: August 18, 2017, 00:09:03 AM »
Trebuiau facute poze atunci, iar fara Casco despagubirea din partea statului dureaza f mult

moguai

  • 2814
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #216 on: August 20, 2017, 19:18:37 PM »
Eu zic sa suni si la smt pt o geometrie, stiam ca fac si ei.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #217 on: August 20, 2017, 21:47:31 PM »
Nu fac. Exista topic de geometrii cu niste recomandari ok.

Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #218 on: August 21, 2017, 10:32:39 AM »
Geometria a fost "realizata" la AutoVanish de pe Calea Ferentari. Cat despre incercarea de a recupera ceva de la statul roman nu mai am puterea necesara pentru o astfel de initiativa.
Legacy 3.0R

PTR

  • 570
Re: Subaru Legacy 3.0 2007
« Reply #219 on: August 22, 2017, 15:12:14 PM »
 Verifica si bucsa mare de la bascula fata. Daca s-a "inmuiat" , chiar daca static geometria este ok in mers o sa varieze...