Salutare tuturor,
Numele meu este Serban si m-am hotarat sa ma alatur membrilor Subaru Fan Club, avand in vedere ca incepand cu Decembrie 2012 sunt posesorul unui STI 2008 model hatchback.
MIG-ul (cum ii spune sotia) a fost achizitionat de la SMT, masina de show room, care ma astepta, cred pe mine, avand in vedere ca era ultimul hatch din stocul SMT ("importat", din cate am aflat mai tarziu, de la reprezentanta din Bulgaria, avand in vedere inchiderea acesteia).
Subi are la ora actuala 28.000km si e utilizata ca masina "day to day", avand in vedere chimia dezvoltata in timp intre posesor si atelaj.
Ca si echipare la interior vorbim de varianta cu sistem de navigatie, DVD si cam tot ce inseamna subiectul in cauza.
Dupa o perioada de acomodare, si peripetii la volan (la doar 1000km Subi si o Toyota Corolla s-au intalnit intr-o intersectie "intr-un punct fix" din culpa posesorului Toyotei), va pot spune ca ma bucur in fiecare zi, cand ii pun contactul, de achizitia facuta.
Toti cei de aici, stiu cu siguranta la ceea ce ma refer.
Masina a primit, de la achizitie, urmatoarele imbunatatiri (in general pe partea de utilitate, urmand ca acum sa umblam putin, la partea de performante) :
- senzori de parcare, pentru sotie, care mai "subareste" din cand in cand, facandu-si cruce, de cate ori ii ia capastrul
- alarma Viper cu pornire motor din telecomanda (recomand cu caldura, atat iarna, cat si vara)
- camera video pentru parcare cu spatele
Pe partea de design exterior si utilitate :
- jante 18" OZ Racing,incaltate la ora actuala cu Dunlop Sport Maxx RT (recomand celor interesati)
- protectie din cauciuc pentru bara fata, atat utila, cat si estetica
In plus, de 3 zile, filtrul de aer stock a fost inlocuit cu HKS Hibryd Sport, in carcasa originala a masinii (va pot spune ca sound-ul s-a schimbat sensibil, iar motorul pare sa "respire" mai in voie).
In viitorul destul de apropiat, dupa sfaturile primite de la Tom (pe care, il salut si ii multumesc inca odata) primele upgrade-uri de performanta, vor include :
- placute Ferodo Racing DS2500
- furtunase metalice Goodridge
- downpipe fara catalizator
- remapare la 315-320 Hp - ZODD Racing
- ma mai gandesc la o evacuare, fie Magnaflow sau Invidia, cred ca voi opta pentru Magnaflow (pe cealalta masina pe care o posed, o Mazda 6 2007, am montat evacuarea finala dubla Magnaflow, in 2008 si se comporta, arata si suna foarte ok;Invidia mi se par prea zgomotoase, pentru Bucuresti si mersul de zi cu zi).
- .....to be continued
Din cate am citit aici si din info primite de la Tom, motorul de 2.5 este destul de fragil si nu se preteaza la upgrad-uri "indraznete", asa ca lista de modificari nu va fi foarte lunga, cred, exceptand cele mentionate anterior.
In final, cateva foto cu MIG-ul din dotare :