STI Hatchback 2008
Subaru club Romania

STI Hatchback 2008

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #260 on: February 10, 2016, 11:48:41 AM »
Ipman,este vorba daca se insista prin frecare.
Benzina varsata in zona busonului nu cred ca s-a apucat cineva sa frece puternic zona respectiva.
In cazul IPA vb de concentratie, ceea ce ai tu in lich de parbriz nu este 100% IPA.Apa,arome,alea/alea.


Sent from my iPhone using Tapatalk

puiu

  • 785
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #261 on: February 10, 2016, 14:37:44 PM »
La logan aveam vopseaua de pe capota matuita in dreptul spritierelor, fix pe modelul jetului. Relativ matuita/patata. Probabil colorantii din lichid profitau de actiunea alcoolului.

STI Hatchback 2008
« Reply #262 on: February 10, 2016, 21:54:56 PM »
Eh, vezi...
In alta ordine de idei,vopsitorii de la service-ul prietenului meu sunt de parere ca singura varianta ar fi sa se incerce cu degresant.Daca nu, cica trebe vopsita.Nah, "sa manance si gura lor ceva", ce sa zica si ei....

KET, am luat legatura cu Alex Lascu si omul a fost foarte receptiv,ramane sa ii fac o vizita,opinia lui este ca este rezolvabila 100% problema,ramane sa trec pe la el.Multumesc pentru pont, KET👍


Sent from my iPhone using Tapatalk

KET

  • 3920
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #263 on: February 10, 2016, 21:56:46 PM »
Cu placeri!  ;)

STI Hatchback 2008
« Reply #264 on: February 20, 2016, 17:35:32 PM »
Update la problema cu stropii de vopsea : problema rezolvata cu degresant si polish profesional al componentelor de caroserie afectate de vopsea: rezolvata 100%.
In plus, la baietii respectivi am rezolvat zgarietura si indoitura de pe aripa stanga spate,fara mers la atelier de vopsitorie,ci prin tehnologie PDR :
Before :



After:

Ceea ce nu a iesit,ca si zgarieturi,se va remedia la vopitorie,oricum procedeul este foarte bun,rapid si relativ ieftin pentru indoiturile tablei,in cazul in care vopseaua nu a fost afectata (genul tabla indoita de la usile altor masini).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #265 on: March 06, 2016, 13:45:37 PM »
Cred ca a venit timpul sa verific distributia la acaretul meu.Just in case
Treaba sta in felul urmator : an de fabricatie 2008, cumparata de la SMT in decembrie 2011 (masina expusa in showroom-ul de la Baneasa).
Kilometraj actual 58.800 km.
Doua intrebari catre cei care cunosc mentenanta la Sti 2008 :
1. la cat timp se schimba distributia ? inteleg ca trebuie verificata la 48.000-96.000-144.000 km si schimbata la 168.000 km.
Ar trebui la ora actuala doar o verificare? Schimbare la 168.000 km cred ca a cam tarziu (asta in cazul in care motorul ajunge acolo  ;) )
2. ce kit sa aleg, OEM sau ce alte variante ar fi ok raport calitate/pret? 

moguai

  • 2814
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #266 on: March 07, 2016, 12:17:44 PM »
in carte scrie 84 luni, la km nu mai retin insa sigur erau peste 100 000
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #267 on: March 07, 2016, 12:36:34 PM »
Uitati toti sa vedeti * (steluta). Unde scrie de conditiile de trafic.

Daca vrei sa fii maxim de safe si in acelasi timp econom, schimbi doar cureaua cum fac americanii si verifici rolele schimbandu-le doar pe cele care nu mai sunt ok (daca este cazul).

Dupa mine 4 ani pe OEM si 3 ani pe aftermarket. Si dupa cum am patit eu, role OEM busite dupa 1 an de la schimb, deci se poate si mai rau.

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #268 on: March 08, 2016, 08:47:13 AM »
Nu-ti pune aftermarket daca nu ai de gand sa incepi sa modifici chestii la ea :)

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #269 on: March 08, 2016, 12:06:15 PM »
Va foarte multumesc pentru sfaturi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

STI Hatchback 2008
« Reply #270 on: April 13, 2016, 21:25:45 PM »
Am trecut la rotile de vara si ce sa vezi : la viteze mari am vibratii in volan,banuiesc roti neechilibrate corect,ori jante ovalizate.
Un sfat din partea colegilor de forum,care sunt din Bucuresti:stiti o vulcanizare serioasa unde pot depista si remedia problema,eventual si unde pot indrepta jantele,daca va fi cazul.Jantele sunt din aliaj,just to know.
Multumesc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #271 on: April 13, 2016, 21:29:13 PM »
Eu pot recomanda Autosoft de pe Dudesti, sunt sigur ca si ceilalti colegi pot recomanda si alte service-uri specializate.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #272 on: April 13, 2016, 21:34:22 PM »
cel mai probabil echilibrare de cacao, stai langa dorel cand le echlibreaza, asigura-te ca le curata peste tot de noroi uscat, ca da jos plumbii existenti si masinaria arata 0 0 la final :)

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #273 on: April 13, 2016, 21:50:24 PM »
Si eu inclin sa cred ca echilibrarea e cauza.
Multumesc pentru sfaturi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

KET

  • 3920
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #274 on: April 13, 2016, 21:52:15 PM »
Cum zice Musiu, Autosoft. Eu am fost pe Soseaua Fundeni, nr. 81. Clar problemele vin de la echilibrarea de doi lei...

Forester

  • 3129
  • The other right!
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #275 on: April 13, 2016, 21:52:33 PM »
Tot autosoft as spune si eu, doar ca la Dudesti imi spuneau vreo doua persoane ca au una dintre masinile de echilibrat decalibrata - nu stiu care. Poate sa mergi mai degraba la Autosoft Militari.
Foarte important, cand rotile sunt pe invartitoare, uita-te la ele daca nu cumva sunt gumele ovalizate! Fix asta e problema pe care am avut-o eu, asa incat am prin boxa, pentru cine vrea, 3 gume Bridgestone Turanza ER300 (a 4-a am pastrat-o rezerva). Din 4 anvelope 3 erau ovalizate!  >:( Dupa doar 3 veri!
Am pus Continentalurile noi, pe aceleasi jante (originale) fara sa indrept vreuna si am scapat de trepidatii.
Acum am aceeasi problema cu gumele de iarna.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

STI Hatchback 2008
« Reply #276 on: April 13, 2016, 22:17:30 PM »
Cam 3 ani au si gumele de vara in cazul meu, pfff...daca sunt ovalizate tre' sa ma pun pe cautat gume.Forester, de curiozitate, in cazul tau gumele care au decedat,pe perioada cat au stat pe dreapta au fost montate pe jante?

L.E. De Autosoft din Fundeni am auzit ca ar fi cei mai mai buni,dintre locatiile Autosoft.

Sent from my iPhone using Tapatalk

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #277 on: April 13, 2016, 22:51:41 PM »
Cum au fost depozitate cauciucurile?

Eu am fost foarte multumit si de pit stop de pe Barbu Vacarescu.
Si mai este una de care vorbeam in topicul cu geometria. Undeva intre Rahova si Ferentari.

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #278 on: April 13, 2016, 22:59:51 PM »
Subscriu la pit stop pe Văcărescu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #279 on: April 13, 2016, 23:01:50 PM »
In cazul meu au fost montate pe jantele pe care se afla si acum,nu cred ca au fost si echilibrate la momentul demontarii lor,intr-un hotel de anvelope.Nu am idee ce temperatura aveau in depozitul respectiv in sezonul rece.Rotile asezate vertical, in rastel,asta stiu sigur ca m-am uitat in depozit la momentul respectiv.


Sent from my iPhone using Tapatalk