ideal ar fi sa si aerisesti un pic sistemul de racire, sa nu ramana aer in el pentru ca ala se dilata mult mai tare ca lichidul de racire si il impinge pe acesta din urma afara
pasii ar fi ceva de genul:
1. cu motorul rece si oprit desfa capacul de la vasul cu antigel de sus de langa turbo
2. completeaza pana sus daca este lipsa, completeaza sa fie la max si in vasul de expansiune de langa radiator
3. strange usor/tare de furtunul gros care merge la radiator - ar trebui sa vezi cum ies bule de aer in vasul de de sus
4. porneste motorul (cu capacul de lapct. 1 in continuare desfacut) si lasa sa se incalzeasca pe loc
5. mai poti aplica punctual 3. in cand in cand cu motorul pornit
6. mai poti creste turatiile pana spre 2000rpm
7. in tot acest timp ar trebui sa vezi bule care ies din lichidul de racire si nivelul sa mai scada cand se deschide termostatul
si daca nu ai chef sa te distrezi singur cu chestia asta mergi la un service/cineva sa o faca ...
daca s-a supraincazit in cativa km este clar ca lipseste destul de mult lichid de racire..completeaza cu apa distilata daca nu ai antigel numai nu insista sa mergi cu ea asa ...
ti-am zis ca garniturile de chiulasa deja nu suna 100% ok