wrx sti '08
Subaru club Romania

wrx sti '08

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #820 on: February 04, 2016, 14:05:54 PM »
:( Lasă că o să avem un Forester la teste. Măcar te distrezi cu el puțin dacă nu cu a ta...

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #821 on: February 04, 2016, 17:28:56 PM »
Ramane de vazut...
Pana una alta, asta-i deja o operatiune la trecut.
Operatiunea noua este pe cord.
Simptome : ca de motor de trimis la cimitir.
Cauze: Necunoscute inca, operatia este in desfasurare.

WTF ? ???

bate ceva la motor , arunca ulei pe evacuare  , s-a gripat motorul .... ?

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #822 on: February 04, 2016, 17:31:41 PM »
Kinder, imi pare rau. Lasa ca rezolvi tu si te vei bucura din nou de bestiuta. Stiu ca momentul nu e oportun, ca te-ai apucat de casa, dar exact la fel am patit si eu. Macar te mai alini cu ideea ca nu esti singurul care si-a luat-o asa... Sa inteleg ca vom avea o Alfa in coloana?

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #823 on: February 04, 2016, 18:53:10 PM »
@KET Sigur nu va fi un subaru. Inca nu m-am hotarat daca iau un suv de la baietii cu inchirieri de la colt sau vin cu alfa. Desi pare ca asfaltul e negru si alfa rezista(precum coafura). Cum era aia cu fiarele si femeile? :)
@andea Stiu ca te pasioneaza subiectul - bate ceva la/in motor pe la 2700-2800 de ture. Scos ulei, gasit urme de pilitura foarte fina (ceva normal dupa 82k km, nu?) . Faza tare e ca a inceput sa faca asta fix cand ieseam cu ea din service, dupa ce fusese pe dyno testandu-se operatiunea de anulare tgv. Alte simptome ar fi zgomot mecanic la pornire motor. Presiune la ulei buna. La prima strigare ieri s-a spus ceva de "cuzineti". Astazi demontau la el.

LE.as spus ca e un cuzinet, s-au dus prinderile de la el. Trebuie masurat si vazut ce pagube a facut.
« Last Edit: February 04, 2016, 19:40:51 PM by kinderjoy »

KET

  • 3920
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #824 on: February 04, 2016, 19:06:04 PM »
Iti inchiriez eu Tribeca, daca vrei neaparat sa vii cu Subaru.  ;)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #825 on: February 04, 2016, 19:24:37 PM »
mda nasol, auzi ce presiune de ulei ai?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #826 on: February 04, 2016, 19:32:15 PM »
5,6 sau 7 ? N-am retinut, au masurat-o inainte de a da verdictul ca trebuie desfacut.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #827 on: February 04, 2016, 19:33:26 PM »
5,6,7 bar e ok presiunea de ulei, trebuie sa ai la relanti la rece 5.5+, iar la cald peste 1800rpm tot aceeasi presiune, poate sa fie clasicul ringland failure de piston
« Last Edit: February 04, 2016, 19:34:57 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #828 on: February 04, 2016, 19:55:49 PM »
Nu-i asta, au spus ca s-au dus prinderile de la un cuzinet. Ringland-ul nu-i fix in partea cealalta a pistonului?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #829 on: February 04, 2016, 19:58:11 PM »
Ce ulei ai avut in motor ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #830 on: February 04, 2016, 20:21:21 PM »
E si asta o intrebare buna. Motul 300v 5w30 de la AutoLux. Proaspat schimbat de 2k km, a disparut cam 1L din el. O fi fost de la rusi?

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #831 on: February 04, 2016, 21:46:42 PM »
nu-i bai, priveste problema ca pe o oportunitate de a face motorul cum trebuie ...

si fii optimist :) .. si eu am avut un motor "dus" la sub 2000km de la rebuild deci inteleg senzatia :(

daca ai pilitura/shpan vezi cum se curata totul plus schimbat racitoarele de ulei (ala oem si radiatorul tau) ca motorul meu de care spuneam mai sus de shpan-ul ramas in racitorul oem de ulei a fost omorat ...
« Last Edit: February 04, 2016, 21:52:55 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #832 on: February 04, 2016, 22:26:39 PM »
si trebuie elucidata sursa piliturii sau cauza decesului cuzinetilor - un fel de oul sau gaina ... pilitura omoara cuzinetii / cuzinetii cand mor genereaza pilitura ...

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #833 on: February 04, 2016, 22:54:55 PM »
mai mult ca sigur au cedat cuzinetii si s-au invartit/tocat rezultat pilitura...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #834 on: February 04, 2016, 23:03:30 PM »
La pompa de ulei s-a umblat? Ca din amintiri, ai pus parca un grafic, si n-ai 700 cai, incat sa cedeze nervos cuzinetii.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #835 on: February 04, 2016, 23:09:31 PM »
la mine la 160k motor de wrx stoc fara modificari .. au inceput sa latre cuzinetii !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #836 on: February 04, 2016, 23:14:17 PM »
probabil daca se desface / curata / studiaza cu atentie se gaseste motivul dar avand in vedere ca motorul a fost desfacut cu 2000km  in urma
este clar ca probabilitatea este mare ca sa fi ramas/intrat ceva pilitura / mizerii pe undeva  sau pur si simplu sa fi scapat ceva neinregula la montaj ...

si daca este ceva dintre cele de mai sus este foarte probabil de asemenea  ca mecanicul sa o dea la intors / sa gaseasca / prezinte alt motiv   .... eu tot nu inteleg cum rezisti sa nu stai langa masina/motor sa vezi si tu fiecare chestie de ce este asa si nu invers :)
« Last Edit: February 04, 2016, 23:16:52 PM by andea79 »

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #837 on: February 05, 2016, 16:16:01 PM »
Motorul este desfacut.
Pagube: un cuzinet, biela si ceva pe la arbore.
Urme de uzura uniforma la toti cuzinetii.
Explicatia oficiala : lipsa de ungere, ulei naspa.
Andea si daca as sta lang mecanic, pe langa faptul ca mi-as plictisi maxim, m-as uita ca vita la poarta noua.
Nu stiu ce sa spun de ulei. E drept ca a fost la un pret mai mic decat piata (140lei/2L) dar totul (cutie, sigiliu) arata ca era motul.
Inca nu stiu nota de plata pentru refacerea motorului.
« Last Edit: February 08, 2016, 23:35:28 PM by kinderjoy »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: wrx sti '08
« Reply #838 on: February 05, 2016, 17:40:33 PM »
cu Subaru inveti, nu ai ce face, ori inveti ori ...

deci cuzineti/biele/arbore adica poti pune si pistoane ca sa nu mai ramana chestii :)

daca arborele este "atins" eu nu l-as rectifica - cel putin nu la tehnologia/echipamentele/mesterii din Romania ... oricum explicatia oficiala este un pic dubioasa cu lipsa de ungere si ulei naspa in sub 2000 km ? (chiar daca era 5w30 adica cam subtirel pt STI dupa gustul meu)

Răspuns: wrx sti '08
« Reply #839 on: February 08, 2016, 21:22:12 PM »
Cu subaru inveti cuvinte noi. Pe saptamana trecuta a fost "biela".
Diagonosticul primit astazi la service:
-set garnituri chiulasa
-pompa ulei cu debit marit
-arbore cotit
-set tampoane motor
-set biele ZRP
-pistoane Wossner
-cuzineti biela ACL
-cuzineti palier ACL

Pentru ultima data, am decis reasamblarea motorului. Daca mai crapa o data ajunge la dezmembrari.
Cauza duce din ce in ce mai mult spre ulei.
Exista vreun centru undeva unde as putea trimite un ulei la analiza? Sa dorm mai bine noaptea, nu de alta.