Detinator de Padurar nou.
Subaru club Romania

Detinator de Padurar nou.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #60 on: December 14, 2016, 12:51:27 PM »
Din ce spui tu ar putea fi o problema la role sau curele. Mergi la un mecanic pentru a scapa de o grija.
Daca nu sunt prietenosi nemtii cauta rusi sau turci. Ultimii nu iti dau rechnung.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 5133
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #61 on: December 14, 2016, 12:59:43 PM »
Care rotita sare? In poza ta sunt multe rotite.
Rotita care face sa mearga volanul usor, greu sau sacadat, in poza, e cea din stanga sus, se vede doar un cadran din ea, e taiata de marginea stanga a pozei si de un furtun din cauciuc. E legata de pompa de servo.
Imparte aceeasi curea (micronustiuce in poza) cu rotita mica de sus, leagata de o piesa striata si gaurita numita alternator.
Tensiunea din acea curea e reglata din surubul din dreptul lui "A" de la "AC Belt...". Ca sa poti umbla la acel surub, trebuiesc slabite inainte altele doua, care fixeaza antementionatul alternator.

Ai cureaua "micronustiuce" slaba! In service, problema se rezolva in aprox 5 minute. Daca va costa 1000e serviciul asta, nu stiu.
WRX SW 2002

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #62 on: December 14, 2016, 13:03:12 PM »
mda, din pacate n-am gasit poze mai clare

Rotita cu triunghi pe ea. Care de fapt nu e invartita direct de curea.

Muttley

  • 5133
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #63 on: December 14, 2016, 13:08:49 PM »
Aer conditionat. Acolo ai sa ai probleme la vara. Rotita aia e singura deservita de o curea dedicata, fabricata in Mexic in poza ta. Eu as zice ca nu-i de acolo, ca n-are legatura directa cu pompa de servo.
WRX SW 2002

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #64 on: December 14, 2016, 13:37:31 PM »
poza e luata de pe internet. Curelele mele sunt luate din Romania, deci fabricate prin China pe undeva :)

E normal ca in zona rotitei alea sa fie foarte mult praf de rugina?


MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #65 on: December 14, 2016, 14:16:39 PM »
Ce dimensiune ai la anvelope? Cureaua (CAND MOTORUL ESTE OPRIT!) poti sa o intorci cu usurinta la 90 grade? Daca da, si poti sa o intorci si mai mult posibil sa fie slabita. Daca trebuie sa aplici forta pentru a intoarce cureaua atunci probabil este prea stransa.

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #66 on: December 14, 2016, 15:07:20 PM »
anvelopele de iarna is r15 195/70

Am incercat sa intorc cureaua sa ma uit la santuri, dar nu cred ca merge la 90 de grade. mai bag diseara o incercare

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #67 on: December 14, 2016, 15:47:45 PM »
revin cu dileme, a se citi "comportament neprietenos". Pe care nu prea stiu daca sa il duc sau nu la service, avand in vedere ca nu sunt in Romania si aici la nemti costurile sunt destul de serioase

Pe scurt. La rece motorul scartaie si servodirectia nu imi mai merge unitar. Ba mai mult, daca incerc sa intorc rotile pe loc, se aude un scartait din zona asta https://motogurumag.com/i/2005-subaru-forester-ac-belt-tensioner-hdbHdIW.jpg si rotita din fata nu se invarte in mod constant si mai sare.

Cureaua pare ok pe interior (de fapt cam toate din zona par), ulei de servo este, deci cam care ar fi cauza? Este prea putin/mult tensionata cureaua?

sunt curios daca pot sa o mai las vreo mie si ceva de km asa (km pe autostrada) inainte sa o vada un mecanic sau ar cam trebui sa o bag intr-un service sa nu cumva sa patesc ceva care sa coste mai mult decat mecanicul neamt

Multam.

Salut, am avut aceleasi simptome, am fost la mecanic si verdictul a fost ca trebuie sa schimb cureaua si rola intinzatoare. Cauza poate fi curea prea tare sau prea putin intinsa, musai sa le schimbi.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #68 on: December 14, 2016, 16:08:29 PM »
La mine scârțâia la pornire ceva pentru că schimbasem cureaua și nu se întinsese rola bine. Am dus-o la service, au întins rola bine și de un an nu mai face.

Problema cu pompa servo. Scârțâie la capăt de cursă sau mereu?

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #69 on: December 15, 2016, 12:14:33 PM »
Scartaie la inceputul cursei, la final nu face probleme mai mari.

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #70 on: January 06, 2017, 10:55:56 AM »
am fost cu ea la service autorizat. Cureaua era de vina.

Asta puteam sa pariez. Am bagat-o in service pentru ca moare la relanti+rece+benzina. Concluzia lor: masina nu are probleme. Imi place masina mea, are personalitate proprie

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #71 on: March 10, 2017, 11:53:51 AM »
mda, din ciclu probleme: imi apare P0030. Din ce am inteles de la SMT sonda de pe fata e destul de scumpa si astea noname sunt cu probleme.

Oricum, pana ajung in tara ar trebui sa imi curat eroarea aia. Are rost sa imi iau un cititor de OBD2 (https://www.amazon.de/BerryKing-Bluetooth-Smartphone-Interface-Diagnoseger%C3%A4t/dp/B01DU3DA78/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1489139120&sr=8-3&keywords=subaru+obd2) plus aplicatie sa sterg eu eroarea?


Muttley

  • 5133
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #72 on: March 10, 2017, 11:59:46 AM »
De ce vrei sa stergi eroarea? Las-o acolo.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #73 on: March 10, 2017, 12:00:10 PM »
Stergi eroarea si dupa aceea iti reapare.
Schimbi sonda in DE sau vii in Romania si faci operatiunea la Trakia, Tubman, Autokino sau SMT.
Vei merge 1500km fara pilot automat.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #74 on: March 10, 2017, 12:39:40 PM »
vreau sa o sterg fix pentru cruise control. Nu stiu cum e la restul, dar rabla mea are cam sus pedala de acceleratie si incepe sa doara picioru dupa 100-200. La 2000 nici macar nu vreau sa ma gandesc.
plus ca, fix cum zice Wrangler: o sterg si reapare, deci m-ar ajuta sa pot sa o sterg repede.


Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #75 on: March 10, 2017, 12:44:34 PM »
oricum, 1500lei senzorul? Frumos pret

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #76 on: March 10, 2017, 13:34:29 PM »
Cine a zis 1500 ron?
Eu am dat 5-600 pe sonda originala, daca retin bine. Problema a fost la montaj, se cam sudase filetul

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #77 on: March 10, 2017, 14:06:20 PM »
unde ai dat 600? La smt? Ca la banii astia e decent :)

de acolo am scorul, dar bine a fost mai mult o aproximare, deci se poate sa fi gresit pretul

Muttley

  • 5133
Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #78 on: March 10, 2017, 14:14:20 PM »
Piesele de bicicleta tot din RO ti le iei?
WRX SW 2002

Răspuns: Detinator de Padurar nou.
« Reply #79 on: March 10, 2017, 14:22:16 PM »
camerele da. Si uneori chestii din sh :)
dar, acolo nu am atatea optiuni. si sunt mai ieftine piesele. Deci le gresesc mai rar si atunci pierderea e mai mica :D (copii, sunt un profesionist in comandat prostii, trebuie talent pentru asa ceva, nu incercati acasa)

Am incercat sa caut pe net, dar in lipsa unui reper sigur, parca nu imi vine sa ma arunc. Ce am gasit pe ebay era la cam 150E dar numai pentru modelele pana in 2002.