Masina merge in suturi
Subaru club Romania

Masina merge in suturi

older

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #40 on: May 07, 2015, 06:21:21 AM »
Da, cred ca cel mai intelept ar fi sa merg in teste cu diagnoza cuplata, pentru ca nu face decat in sarcina, la relanti nu zice nimic.Dar trebuie sa gasesc un mecanic dedicat , sa zic asa.Daca merg la service in Constanta si o iau aia pe ghicite si schimb o gramada de piese pana ii dau de cap nu e ok.Ar trebui sa ajung in buc. un prieten de-al meu are un mecanic priceput pe subaru si poate ii da de cap.Oricum la mine consumul nu e crescut dar nici nu merge cum trebuie.

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #41 on: May 07, 2015, 19:20:51 PM »
Am tot citit de innecarea la o anumita turatie dar vad ca la motoarele pe benzina.Eu am un Diesel din 2009/2010 si face aceleasi figuri ,adica se acceleeaza in salturi in primii 100 de km.Dupa aceea isi da drumul si merge unsa.Problema este ca iar mi-a aparut eroarea la filtrul de particule (de obicei cind apare asta si masina incepe sa faca figuri) , dept pentru care m-am dus la sevice si s-a constatat cum ca aveam cam vreo 2 litri de motorina in carter , de la porcarie asta de filtru de paticule.Stie cineva ce sa-i fac sa scap de el sau de probleme ?
Forester Diesel 2010

older

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #42 on: May 07, 2015, 19:56:44 PM »
In dupa amiaza aceasta am facut bucati masina, am demontat clapeta de acc., senzorii iavc, egr, mizerie ca la balamuc, au stat 2 ore piesele la dizolvat.Am asamblat totul si am plecat in probe.Sincer nu ma steptam sa se rezolve ceva dar surprize, surprize, masina merge beton.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #43 on: May 07, 2015, 21:09:27 PM »
Beton 400km.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #44 on: May 22, 2015, 18:13:43 PM »
Da...Se pare ca mergea in suturi din cauza unei chestii de la turbina.Un pistonas de la actuatorul de la turbina care cica se cam ruginise...A fost curatat alea, alea si acum merge ca unsa..
Forester Diesel 2010

older

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #45 on: May 22, 2015, 21:17:20 PM »
Beton 400km.
Ma scuzi, poate 330 km

adi-r

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #46 on: June 18, 2015, 16:27:20 PM »
Am avut aceeasi problema la un Forester SH din 2008, 2.0 benzina aspirat.
Pe tester imi aparea eroare P0037, care inseamna ca circuitul de incalzire de la sonda 2 este bulit.
Am schimbat sonda 1, sonda 2, bujiile, am curatat admisia, injectoarele, EGR-ul, IACV, clapeta de acceleratie si ce alti senzori mai sunt in zona aia.
Dupa aceasta operatiune masina merge foarte bine, insa consumul nu s-a modificat.
Nu stiu care era problema reala pentru ca toate operatiunile au fost facute concomitent.
Dar presupun ca ar fi o idee sa se incerce intai partea de curatare si doar apoi sa se treaca la inlocuiri de piese, daca nu se rezolva.

celalalt

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #47 on: June 18, 2015, 16:32:56 PM »
Candva demult,am dat si eu sfatul asta aici pe forum.Asta dupa ce m-am fript cu schimbat piese intr-o veselie pentru niste defecte minore in ultima faza.Consumul....pai consumul creste f.ctie de cat apesi pedala.Si daca atunci cand merge in suturi,ii dai sangele pe nas,chipurile sa-si revina,sau mai stiu eu,te apuca nervii(cum patesc eu) e normal sa creasca.

older

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #48 on: June 18, 2015, 21:35:17 PM »
Eu am curatat clapeta de acceleratie,personal, pana s-a curatat de tot.
Cica asta ar fi problema la mine, pe tester.

celalalt

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #49 on: June 18, 2015, 23:24:05 PM »
Hm.Nus ce sa zic.Mai cere o.parere doua.

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #50 on: September 15, 2016, 09:42:08 AM »
De curand masina a inceput sa aiba mici ezitari atunci cand apas acceleratia mai energic. Nu merge in suturi. Doar are o fractiune de secunda o ezitare, care se traduce intr-un mic soc/recul. La rece daca incerc sa plec de pe loc putin mai in forta, pare ca da in nas. Mi se pare sau senzorul de detonatie este responsabil cu acest defect?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #51 on: September 15, 2016, 09:45:22 AM »
Ai mers in oras mai mult in ultima perioada?

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #52 on: September 15, 2016, 09:47:32 AM »
Dimpotriva. Merg preponderent in afara orasului. Masina face naveta aproape zilnic pe relatia Bucuresti-Pitesti... :(

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #53 on: September 15, 2016, 09:52:03 AM »
Daca treci de clasicele "curata clapeta/schimba benzina cu una mai buna" si tot face, inseamna ca se ajunge la vorba lui Wrangler: probabil nu e un singur defect, ci o suma de mici defecte/devieri de la valorile nominale ale unor piese, senzori...etc
Daca iti vei pierde rabdarea sa cauti defectul, se va rezuma la "asa face toate (subarurile)"  :) si eventual de vei obisnui.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #54 on: September 15, 2016, 10:05:16 AM »
In incercarea de-a remedia alt defect deranjant al masinii pe care l-am raportat pe thread-ul dedicat(la franare ralanti-ul "moare"), am facut tot ceea mi se sugereaza: bujii, curatare clapeta, benzina mai buna(98 Mol), fise, samd. Desi mi-au ramas in bord senzorii de check engine si cruise, masina acum are un ralanti constant in toate regimurile de utilizare si nu mai are tendinta sa se opreasca, indifirent cat de violent franez. Cum? N-am nici cea mai mica idee! Cum s-a instalat asa a si disparut  8) N-am apucat sa-i resetez erorile.....e drept, dar ma enerveaza ca pana acum nu s-a manifestat masina in modul raportat de mine anterior. E drept ca are GPL, dar ma pot ascunde doar in spatele gazului pentru toate relele? Ca o ultima completare, am grija ....prin omisiune desigur ;D ca sa nu merg exclusiv pe GPL, iar rezultatul este identic si pe benzina: mici ezitari cand accelerez, insotite de o......pierdere de putere - as zice. Clar este ca masina nu mai accelereaza la fel de viguros cum eram obisnuit!

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: Masina merge in suturi
« Reply #55 on: September 15, 2016, 10:15:07 AM »
Daca zici ca ai facut reparatii/curatari, e necesar sa resetezi erorile, sa obligi ECU sa invete noii parametri(probabil imunatatiti). Dupa resetare, e probabil sa mearga oricum mai bine, dar imporant e sa se pastreze "calitatea" si dupa 4-500km, cand se "stabilizeaza" parametrii folositi de calculator.
« Last Edit: September 15, 2016, 10:17:11 AM by andrei80 »
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT