Forester 2.0 xt
Subaru club Romania

Forester 2.0 xt

KET

  • 3920
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #20 on: November 14, 2013, 14:29:05 PM »
Da, dar si Foresterul a crescut in dimensiuni. Si scopul lui e sa inlocuiasca Tribeca. De aia si pretul...

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #21 on: November 26, 2013, 00:34:17 AM »
au trecut 4 saptamani... a venit masina?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #22 on: November 26, 2013, 05:06:52 AM »
A VENIT MASINA! Sambata am luat-o. Am facut un drum Brasov-Bucuresti si m-am plimbat ceva prin oras (Bucuresti). Acum impresii (am sa fac comparatie cu Tribeca, nu am condus niciodata Forester pana acum):
1. Motorul si cutia de viteze, sunt (in sensul cel mai bun) cu totul altceva decat la Tribeca (B9). Demarajul este fabulos si asta fara sa fortez vreun pic. Cat am fost eu de circumspect in ceea ce priveste CVT-ul, mi-am schimbat total parerea. Cel putin prin compararie cu Tribeca. Nu are aproape deloc aceea intarziere atunci cand apesi pedala de acceleratie si faptul ca nu simti ca schimba vitezele, la inceput pare ciudat, dar credeti-ma cand te obisnuiesti este f placut. Nu am folosit nici unul din modurile sport pana acum, ce va spun este doar cel standard. Am folosit padelele putin si schimba excelent. Eu care nu am mai folosit manuala de ani de zile mi se pare ca schimba instantaneu.
2. Suspensii mai tari, dar se inclina mult, mult mai putin in viraje, cauciucuri de aceeasi marime ca la Tribeca.  Chiar cu suspensii mai tari, este foarte comoda.
3. Interiorul este foarte spatios. Locurile din spate au cam acelasi spatiu ca la Tribeca. Nu stiu cum au reusit avand in vedere ca are ampatamentul mai mic. Scaunele sunt mai ergonomice decat la Tribeca, te simti mai bine. Interiorul mult mai bine izolat, incomparabil fata de Tribeca. Bordul e ok, nu are nimic fancy, nu are impactul vizual al celui de la Tribeca, dar plansa nu mai are acel plastic dur, ci este acoperita cu acel material moale ca la masinile germane mai spre upper class.
4. Gadgeturi, multe. Unele peste Tribeca, de ex bluetooth-ul (telefon), USB pt ipod, modurile de condus sportiv, in sfarsit harta Romaniei pe navigatie, surprinzator meniu in limba romana, altele care lipsesc fata de Tribeca cum ar fi faptul ca numai scaunul soferului are ajustare electrica, nu si cel al pasagerului si este fara memorii. La banii care-i cer puteau sa le puna si pe astea. Lipseste de asemenea banda colorata parasolar din partea superioara a parbrizului, dar ma rog, asta e. Vizibilitate in toate directiile excelenta, mult mai buna ca la Tribeca. Sistemul audio Harman Kardon este chiar o bucurie, mult peste cel al Tribecai, are chiar si egalizator cu vreo opt pozitii in care poti sa-ti salvezi sound-ul preferat.
5. Consum: de la Brasov la Bucuresti 8,5, prin Bucuresti in doua zile a ajuns la 9,5. Va tin la curent.

Cam atat pot sa sun acum. Chestii contra deocamdata nu prea am. Am sa pun si poze cat de curand. Astept intrebari cu mare placere. Dar va rog mult nu din acelea "daca merita banii, sau nu". Eu cred ca orice lucru pe care il cumperi si te bucuri de el, merita. Daca incepi sa te macini cu cati bani ai dat si daca merita, atunci bucuria dispare.  Deci pt mine merita. Punct. :)

KET

  • 3920
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #23 on: November 26, 2013, 07:00:10 AM »
Felicitari pentru achizitie. Din ce zici tu, singurul minus fata de Tribeca este interiorul. Ai avut un B9, sau doar ai avut ocazia de a conduce unul? Oricum, prin ce-ai scris, m-ai convins sa fac un test drive. Vino la intalnirea de 4 ani (vezi aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1878.0) ca sa-ti vedem si noi masina si sa ne spui maimulte despre ea, fara sa fii sub euforia momentului.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #24 on: November 26, 2013, 08:50:32 AM »
Are lumina in torpedou ? :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #25 on: November 26, 2013, 10:35:24 AM »
Nu mai face referire la tribeca.. il bagi pe KET la cheltuieli si abia ce a scapat de unele majore :D

Buna asta cu lumina Foreste :D Stiu ca era marea dezbatere intre forestieri.

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #26 on: November 26, 2013, 10:47:18 AM »
Am o B9 Tribeca. Am condus-o timp de sapte ani. Din pacate nu are lumina in torpedou. :) imi pare rau daca cineva e dezamagit din cauza asta. :) interiorul nu e neaparat sub Tribeca, ci e mai simplu mai spartan, dar mai ergonomic. De exemplu, la Tribeca pentru a ajunge la touch screen trebuie sa te intinzi destul de mult. Eu sunt inalt (1,95m) si imi e mai usor, dar pentru cineva mai scund (nevasta-mea la 1,65m) poate fi o problema. Nu e cazul la Forester, toate sunt la mana cum se spune. Chiar daca masina e noua incerc sa fiu cat mai obiectiv cu putinta. Nu am sa mai fac referire la Tribeca. Ceea ce vreau sa accentuez este ca, diferenta de sapte ani intre ele se simte in favoarea Forester, chiar daca teoretic Tribeca este o clasa mai sus.

KET

  • 3920
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #27 on: November 26, 2013, 23:12:55 PM »
Nsurdu, continua sa compari cu Tribeca. Asta e ideea. Poate citeste pe-aici cine trebuie si nu mai vrea sa schimbe marca.  :D

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #28 on: November 28, 2013, 11:40:29 AM »
Nici asta nu are bec in torpedou ... da' butonul de actionare a oglinzilor e iluminat?
evident ... nici ala! :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #29 on: November 28, 2013, 11:44:14 AM »
te referi la cel de rabatat oglinzile?Sau la cel de incalzit?
PS Eu la Impreza ,ea din 95/01 am lumina in torpedou.Si cred ca imi voi pune si la forester.Incredibil,dar instalatia electrica este completa.Caut firul si i pun un bec

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #30 on: November 28, 2013, 19:53:33 PM »
ala de rabatat oblinzile dupa care bajbai invariabil seara cand ajung acasa.
suportul de iluminare exista in torpedou, insa nu e "populat".

apropo, nu sunt nicidecum dezamagit, chiar m-as fi mirat daca puneau vreun bec ... sau la fel, daca iluminau podul pedalier cand se opreste motorul.
nu de alta dar amarata aia de Trezia are asa ceva de niste ani buni!
da' Foreste tre sa fie spartan ... ca sa parafrazez replica din 300: "this is ... Forester!!!" :)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #31 on: November 28, 2013, 20:04:20 PM »
Trezia nu e Subaru...e yoyota...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #32 on: November 28, 2013, 22:33:16 PM »
Sau daihatsu sirion

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #33 on: November 28, 2013, 23:20:06 PM »
Trezia nu Justy...samsing els...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #34 on: November 29, 2013, 09:37:15 AM »
Ah, da, corect. Oricum, nu's subaru astea niciodata, tractiune fata, auzi la ei.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #35 on: November 30, 2013, 11:36:25 AM »
Butonul de iluminare a rabatarii oglinzilor e luminat. Update: consumul in oras ajunge si la 17% ??? Ceea ce este ciudat e ca creste semnificativ i relanti, cand stau pe loc. De exemplu am asteptat ieri cam 25 de minute sa-l iau pe fi-miu de la scoala si consumul a crescut de la 15 la 16%. Cand am inceput sa merg, a acazut pe la 13,5-14%. Asa ceva nu am vazut la Tribeca. Am avut si prima "problema". Plasticele astea! Am calcat cand am iesit din masina pe tumburusul care tine covorasul de cauciuc si care s-a rupt. De fapt nu el in sine ci brida din plastic care il tine legat de scaun. Nu e direct din podea ca la Tribeca. De fapt acea brida s-a rupt. Puteau si ei sa o faca din metal. Iarasi, in plus fata de Tribeca, masina se deschide cu cheia in buzunar si doar atingi clanta, la fel si incuiatul usii. Totusi la relanti, motorul Tribecai pare mai rafinat, aproape ca nu se aude (in exteriorul masinii), Foresterul are un fel de "clantanit" subtil de altfel, dar care e acolo. Portbagajul, mult mai mare la Tribeca. Nu ca ar fi neancapator, dar al Tribecai este excelent, mai ales pt o familie mai mare (a mea nu e) asa ca suntem ok cu el asa. Deasemenea portbagajul se inchide si deschide automat, spre deosebire de Tribeca. E o chestie cool, dar nu e o necesitate.a mai e ceva: directia la Forester e mult mai usoara, volanul se misca f usor cand stai pe loc, iar cea mai mica miscare e transmisa rotilor. Daca il misti brusc, risti sa sa dai cu masina in cava pt ca percuteaza f rapid. Negativ fata de Tribeca este ca unele plastice, mai ales la unele butoane sunt net inferioare calitativ si se simte asta.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #36 on: November 30, 2013, 11:55:08 AM »
Cred ca e ok consumul pt masina care e inca in rodaj. Eu cu 2.0 aspirat pe impreza am 13% in zilele bune si 14% in general.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

marr

  • 2257
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #37 on: November 30, 2013, 16:56:19 PM »
Cand stai la (semafor sau asteptand pur si simplu in masina)  cu motorul pornit, nu faci km ci papi benzina.
Deci nu consumul masinii  - in l/100 km - creste ci doar .... cantitatea de benzina consumata !! :))

Probabil, computerul de bord lucreaza foarte simplist - contorizeaza cantitatea de benzina consumata si, separat, distanta parcursa. Restul e matematica simpla.
Nu face diferenta intre consumul in mers (l/100 km) si consumul orar (l/ora).

Un consum de 13 - 14 l/100 km in Bucuresti, pentru o benzinara turbo de 240 caluti, si cu motorul in rodaj, e chiar foarte bine !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

celalalt

Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #38 on: November 30, 2013, 18:14:20 PM »
E chiar jenant pt noi cei cu 158 cp care avem acelasi consum...

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: Forester 2.0 xt
« Reply #39 on: November 30, 2013, 18:55:09 PM »
Pai pentru cine vrea consumul aratat pe bord poate fi reglat :)
Ecu subaru calculeaza consumul in functie de duty cycle-ul injectoarelor (adica zis mai simplu cat timp procentual dintr-o secunda de exemplu acestea sunt deschise, stiind presiunea si capacitatea acestora). Exista in ECU o "constanta" folosita in formula de calcul care poate fi modificata astfel incat consumul aratat sa fie mai mare sau mai mic. Dupa preferinte :)
(de exemplu la masinile cu injectoare aftermarket mai mari consumul aratat pe bord daca nu este ajustata respectiva constanta este mai mic decat consumul real)
Ce vreau sa zic este ca orice problema are solutii :)