Am montat si telescoapele fata, atitudinea s-a schimbat destul de mult, vaca nu mai plonjeaza atat de mult in fata la franare si revine mult mai repede, suspensia se simte din nou agila si nu ca o barja
Singura problema care am avut-o: pe partea stanga ambele suruburi de la telescop au fost ruginite iar cel oval cu reglaj s-a forfecat (piulita era intepenita), ce e ciudat, ca suruburile erau ruginite si pe partea dinauntrul, unde ar fi trebuit sa fie protejate de catre telescop/fuzeta, nu stiu de ce doar pe stanga au ruginit.
Cu ocazia asta am mai curatat clapeta de admisie, trecusera 30k km, destul de curata, putin maro.
Am izolat cu fibra de sticla galeria de esapament dupa CAT1 unde am dat jos CAT2 si imi ardea burduful de la caseta de directie.
Schimbat pe la 5000km uleiul Motul care era negru si mirosea deja urat, nu era ars tare dar nu mi-a placut deloc cum arata, trecut pe Eneos Sustina 5W30, spectacol uleiul.
Schimbat ambele sonde Lambda, sonda 2, cea cu mufa gri Denso originala 635lei, s-a potrivit, sonda 1, cea cu mufa mare neagra, din 3 sonde nici una nu s-a potrivit (venite dupa VIN evident) acum astept o Denso originala tot pe la 600lei sa vad daca am mai mult noroc. Sondele au iesit (ca norocu) fara sa se rupa in catalizator, dar erau destul de ruginite si am avut emotii.
Intre timp:
- ambreiajul de la compresorul de clima patineaza tot mai rau, nu stiu cum sa rezolv problema, a mai avut cineva problema cu ambreiajul asta? Exista ceva kit de reparatie pe la noi?
- ceva fulie de la cureaua pe care e pompa servo patineaza dimineata, chiar daca am schimbat toate curelele, probabil trebuie schimbata si fulia, a mai avut cineva problema asta?