STI 2008
Subaru club Romania

STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #200 on: May 29, 2015, 18:32:52 PM »
da da :), stai ca azi maine se implinesc 6 luni de cand ai comandat finala - o sa o primesti in sfarsit si apoi iti zic de unde sa cumperi rezonatoare si la tine :)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #201 on: May 29, 2015, 18:53:03 PM »
Patience my friend, patience :)
STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #202 on: May 29, 2015, 19:12:01 PM »
ce patience :) mai bine acum nu mai tarziu si mai mult nu mai putin :)

(adica injectoare din alea bune de 1000)


malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: STI 2008
« Reply #203 on: May 29, 2015, 20:02:29 PM »
:D ce power astepti /vrei sa faci ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #204 on: May 29, 2015, 20:35:01 PM »
Tinta e un 420-450 cu spool cat mai de jos. Om vedea ce-a iesi.

Si injectoarele mele de 850 au flow de peste 900, so.... :P

STI 2008

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: STI 2008
« Reply #205 on: May 30, 2015, 00:33:23 AM »
arata bine turbina, multa bafta
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #206 on: May 30, 2015, 15:16:49 PM »
arata bine turbina, multa bafta

Multumesc, sa fie la toata lumea !
STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #207 on: August 07, 2015, 12:59:05 PM »
hmm, dar ce avem noi aici cum ar zice unii :)



pare ceva plug and play :)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #208 on: August 07, 2015, 14:24:29 PM »
E bolt-on !!! :)
STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #209 on: August 07, 2015, 16:25:45 PM »
cine ? unde ? :)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #210 on: August 10, 2015, 12:09:34 PM »
Well... turbina e sus de cateva zile.

Multumesc Cristi pentru montare, multumesc Vali si Septi pentru suport - asa prieteni sa tot ai :) !!!

S-a lucrat 4 zile la "tuning club" :) pe montarea ei (cateva ore zilnic, ne opream cand ne loveam de ceva ce nu puteam rezolva pe loc).
La final:
- montarea s-a facut cu o flansa de aprox 10mm intre up-pipe si turbina (not nice, dar turbina si down-pipe-ul stateau prea jos);
- sistem de fixare a turbinei built de Cristi;
- parte din conectica luate de pe turbina stock, parte noi;
- am eliminat EBCS-ul GrimSpeed, e folosit cel de pe turbina;
- am eliminat recircularea de pe intercooler, e folosit CRV-ul de pe turbina;
- am pastrat "intake induction hose"-ul stock, cu oarece batai de cap la tragerea lui pe turbina;
- preload de 5mm la high boost wastegate cannister (luat separat, turbina a venit cu cel medium)
- intercooler-ul (non stock, e un ETS) sta mai bine decat inainte, desi a trebuit scurtat L-ul de silicon;

Post-operatoriu fun fact:
- Acoperirea ceramica a turbinei facuta de cei de la srz.ro s-a cojit si a inceput sa fluture dupa 30 de minute (au dat vina pe patura termica :) ). Deh, treaba ca in Romania.

Primele loguri (cu timing cat de cat safe):
- cu WGDC si target boost pe zero: 17 psi la 3500 rpm;
- cu WGDC de 85-90 pe ture joase (ca sa ajute turbina sa faca boost mai repede) si cu target boost pe zero: 17 psi la 3300 rpm;
- cu oarece WGDC si ceva target boost: 21 psi la 4000 rpm (e loc de mai bine dar o iau asa incet... ardeleneste :) );

So far... I LIKE IT !!! :)
STI 2008

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #211 on: August 10, 2015, 15:51:16 PM »
Si desigur ceva poze.

Flansa suplimentara:




Filtrul de aer, cu scutul metalic adaptat sa potriveasca priza de aer stoc:


Si niste poze inghesuite cu turbina :)

Pe compresor se vede senzorul de viteza (suport alb):


V-Band-ul spre down-pipe:


Pe compresor in stanga, negru, circular, se vede un "ULL-R" - e CRV-ul, si langa el, spre dreapta e EBCS-ul:

STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #212 on: August 10, 2015, 16:27:29 PM »
pai nu le-ai zis ca s-a cojit mareatza ceramica si unde nu acopera turbo blanket-ul ?

macar daca dadeau cu vopsea argintie din aia de soba de la tara nu se cojea si clientul era multumit :)

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: STI 2008
« Reply #213 on: August 10, 2015, 17:35:15 PM »
WOW '' CA CAM''  MULTE MODIFICARI PT O TURBINA CARE TREBUIA SA VINA BOLT ON !
Nu iti bate intercooleru de turbo ??
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #214 on: August 10, 2015, 19:16:28 PM »
Da... e un fel de "bolt on"-ish :) : up-pipe-ul prea scurt -> compresorul lovea in transmisie, furtunul de ulei (in) are capetele la 90 dar sunt fixe -> furtunul sta curbat sta intr-o pozitie destul de ciudata, la surubul de apa (iesirea) a trebuit sa ii polizam colturile ca sa nu loveasca in piesa centrala a turbinei la montare - asta a fost chiar de categoria WTF !!!
Dar rezultatul final e o turbina cu o pozitionare usor mai sus si mai in spate, cu acces mai usor la ea, si... tocmai am reusit un 21 de psi la 3500 rpm. I love it :)

Intre turbina si intercooler e suficient spatiu - cam 1 cm, nu se vede in poza...
STI 2008

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #215 on: August 10, 2015, 19:17:45 PM »
pai nu le-ai zis ca s-a cojit mareatza ceramica si unde nu acopera turbo blanket-ul ?

macar daca dadeau cu vopsea argintie din aia de soba de la tara nu se cojea si clientul era multumit :)

;)

Au zis ca sa o dau jos si sa le-o trimit inapoi sa o mai faca o data si sa nu mai pun patura :). Ha ha. Eu nu o mai dau jos curand !!!
STI 2008

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: STI 2008
« Reply #216 on: August 10, 2015, 19:18:03 PM »
din pozele urcate pare destul de inghesuit :D ! important este sa fii multumit de rezultatul final ! ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #217 on: August 10, 2015, 21:57:32 PM »
pai nu le-ai zis ca s-a cojit mareatza ceramica si unde nu acopera turbo blanket-ul ?

macar daca dadeau cu vopsea argintie din aia de soba de la tara nu se cojea si clientul era multumit :)

;)

Au zis ca sa o dau jos si sa le-o trimit inapoi sa o mai faca o data si sa nu mai pun patura :). Ha ha. Eu nu o mai dau jos curand !!!


pai daca chiar vrei poti sa dai cu vopsea din asta
http://www.utilul.ro/instalatii/seminee-si-sobe/curatenie-si-intretinere/vopsea-termorezistenta-700c-den-braven-apm417504.html
si rezultatul este garantat :) (acelasi)


Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: STI 2008
« Reply #218 on: August 10, 2015, 22:21:34 PM »
pai daca chiar vrei poti sa dai cu vopsea din asta
http://www.utilul.ro/instalatii/seminee-si-sobe/curatenie-si-intretinere/vopsea-termorezistenta-700c-den-braven-apm417504.html
si rezultatul este garantat :) (acelasi)

:) :) :) Ai gasit vopsea de soba :) :) :)
No, din aia argintie vreau, sa vad rapid scurgerile de gaze daca apar :)
STI 2008

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: STI 2008
« Reply #219 on: August 10, 2015, 23:24:42 PM »
mda, oricum lasand gluma la o parte, nu am citit nici unde ca ceramic coating-ul de pe turbo sa fie influentat de turbo blanket, in nici un caz sa se exfolieze tot dupa primele 30 de minute de functionare -> saraca turbina nici nu a apucat sa se incalzeasca bine ca doar era pe boost minim ...

deci treaba de c***t (a se citi 3 stele :) )