Well... turbina e sus de cateva zile.
Multumesc Cristi pentru montare, multumesc Vali si Septi pentru suport - asa prieteni sa tot ai
!!!
S-a lucrat 4 zile la "tuning club"
pe montarea ei (cateva ore zilnic, ne opream cand ne loveam de ceva ce nu puteam rezolva pe loc).
La final:
- montarea s-a facut cu o flansa de aprox 10mm intre up-pipe si turbina (not nice, dar turbina si down-pipe-ul stateau prea jos);
- sistem de fixare a turbinei built de Cristi;
- parte din conectica luate de pe turbina stock, parte noi;
- am eliminat EBCS-ul GrimSpeed, e folosit cel de pe turbina;
- am eliminat recircularea de pe intercooler, e folosit CRV-ul de pe turbina;
- am pastrat "intake induction hose"-ul stock, cu oarece batai de cap la tragerea lui pe turbina;
- preload de 5mm la high boost wastegate cannister (luat separat, turbina a venit cu cel medium)
- intercooler-ul (non stock, e un ETS) sta mai bine decat inainte, desi a trebuit scurtat L-ul de silicon;
Post-operatoriu fun fact:
- Acoperirea ceramica a turbinei facuta de cei de la srz.ro s-a cojit si a inceput sa fluture dupa 30 de minute (au dat vina pe patura termica
). Deh, treaba ca in Romania.
Primele loguri (cu timing cat de cat safe):
- cu WGDC si target boost pe zero: 17 psi la 3500 rpm;
- cu WGDC de 85-90 pe ture joase (ca sa ajute turbina sa faca boost mai repede) si cu target boost pe zero: 17 psi la 3300 rpm;
- cu oarece WGDC si ceva target boost: 21 psi la 4000 rpm (e loc de mai bine dar o iau asa incet... ardeleneste
);
So far... I LIKE IT !!!