Deparafinare motor in regie proprie:
Se achizitioneaza o solutie speciala pentru deparafinare.Se pregateste un furtun cu apa cu un cap de udat florile.Motorul masinii trebuie sa ajunga la o temperatura acceptabila.Nu racit de tot..dar sa poti tine mana pe elementele de metal.In jur de vreo 50 de grade....ochiometric.
Se pulverizeaza solutia peste zonele acoperite de parafina si se asteapta in jur de 7-8 min.dupa trecerea timpului se pulverizeaza cu jetul de apa pe suprafetele pulverizate anterior.Se observa ca unde ajunge jetul de apa,ramane curat....substanta care se scurge sub masina avand aspect laptos.Nu se freaca cu buretele...sau pensula.Numai apa de la robinet..la cca.1,5-2 bari.Se foloseste un compresor cu un pistol de aer pentru inderpartarea apei in exces de pe cablurile si prizele electrice.Dupa suflarea cu aer, se porneste motorul si se lasa sa functioneze cca 10 min.In felul asta apa care se mai gaseste pe acolo se evapora.Ca masura suplimentara se poate demonta scutul masinii.Eu am facut acest lucru pentru ca parafina si substanta de curatat sa ajunga direct jos.Altfel se strange in scut..Nu mi s-a aprins nici un bec pe bordul masinii....nu am inregistrat nici o anomalie in functionare dupa aceasta operatie,asa cum mi-au prezis specialistii SMT Bucuresti.Si ca fapt divers....din ce am citit pe alte forumuri ,dealerul ,in momentul achizitiei autoturismului iti livreaza autoturismul gata deparafinat.Nu este cazul Romaniei.
Inainte de pulverizare
Dupa pulverizare solutie deparafinare si spalare cu jet de apa