Outback 2015
Subaru club Romania

Outback 2015


marr

  • 2257
Răspuns: Outback 2015
« Reply #41 on: April 07, 2017, 08:18:50 AM »
Mishteaux !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

burtal

  • 449
Re: Outback 2015
« Reply #42 on: July 26, 2017, 16:08:28 PM »


nu e thread nou pt 2017/2018.....ce ma surprinde e ca nici pe outback nici pe forester, unitatea de media pare cea veche, nu cea care e pe impreza/xv......inca nu au trecut pe platforma noua modele mari ?
« Last Edit: July 26, 2017, 16:17:01 PM by burtal »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Outback 2015
« Reply #43 on: July 26, 2017, 17:31:02 PM »
Este doar facelift. Unitatea multimedia este cea noua. Adica este softul nou incadrat in design-ul vechi din cate stiu, care este mai potrivit pentru Legacy/Outback. Vazusem undeva ca au adaugat Apple Car Play si Android Auto.

Forester si Impreza au avut mereu alt interior mai spartan.

Platforma noua cand vine generatie noua, nu la facelift.

marr

  • 2257
Re: Outback 2015
« Reply #44 on: July 27, 2017, 09:07:32 AM »
Arata super Outback-ul.  Intodeana mi-a placut modelul asta, in toate versiunile lui.
Din punctul meu de vedere, este masina perfecta pentru atat pentru familie cat si pentru orice tip de utilizare.
Ofera atat confort cat si spatiu suficient pentru pasageri, si se preteaza perfect atat in cazul unor drumuri lungi pe autostrada cat si  pentru excursii pe drumuri forestiere sau ligth off-road.
Daca ar face ceva si in ce priveste motorizarile ....
Daca se renunta la diesel, trebuie neaparat sa vina cu niste motorizari turbo pe benzina si la Outback !
« Last Edit: July 27, 2017, 09:08:42 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

VeNoM836

  • 263
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Re: Outback 2015
« Reply #45 on: July 27, 2017, 09:29:20 AM »
Foarte misto. 99% urmatoarea mea masina va fi tot un Outback, cu eyesight. Ca features la care nu as putea renunta sunt : camera spate, scaune incalzite, clima, keyless entry. In rest, prea multa tehnologie strica.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT
2017 Subaru Outback 2.5i CVT Sport

https://www.hranitor-animale.ro/

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Outback 2015
« Reply #46 on: July 27, 2017, 10:06:41 AM »
Turbo sau nu, ideea este ca performantele motorului in materie de dinamica, nu consum, au ramas la fel de 10 ani, cu toate ca au facut ei diverse modificari. Si nu este un motor rau, dar de la an la an a crescut si masa proprie semnificativ, astfel ca acest 2.5 amuzant sau nu este subdimensionat pentru o astfel de masina. Au aparut roti mari, anvelope si mai mari, echipamente mai multe. Poate noua platforma sa mai aduca o reducere a greutatii.

Cat despre motor, mai spuneam ca se poate cu siguranta scoate 190 cai din el si o idee mai mult cuplu. Dar.. noxe.

In alta ordine de idei, mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.

« Last Edit: July 27, 2017, 10:08:31 AM by MihaiFlorescu »

Re: Outback 2015
« Reply #47 on: July 27, 2017, 13:45:21 PM »
.....................................................................
,...................................., mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.
Adevarat ai grait ,  inteleptule !  Pe aici limita medie in oras e 40 km/h  si in foarte multe locuri  , in apropierea scolilor, gradinitelor , centrelor comerciale  s.a.  limita e de 30  km/h  si asta se respecta cu sfintenie. Iar pe autostrazi limita e de  max.  120 km/h .  In mod sigur japonezii stiu asta  si automat ei se adapteaza pietii si cerintelor. Si tot automat  ei stiu ca pentru 99% din cumparatori  nu e nevoie de turbo sau de 190 cai ci de cutie cat mai automata,  consum mai mic, de Bluetooth, cat mai multe stele NCAP si inca o gaura ptr pus o ceasca de cafea.  Pentru 2-3 raceri nemultumiti ca masina nu are turbo sau  cuplu nu isi bat ei capul.
De capacitatea de tractare am auzit si eu aici mai multi nemultumiti de noile masini cu CVT, cum ca e mult mai mica decat  masinile cu transmisie clasica.  Pe mine nu ma afecteaza acest aspect,  dar aici f. multa lume are  ori rulota ori  barca  si asta e un mare minus ptr  Subaru.
« Last Edit: July 27, 2017, 14:39:22 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Outback 2015
« Reply #48 on: July 27, 2017, 13:54:24 PM »
+1 Adi

Outback 2015
« Reply #49 on: July 27, 2017, 14:59:01 PM »
Turbo sau nu, ideea este ca performantele motorului in materie de dinamica, nu consum, au ramas la fel de 10 ani, cu toate ca au facut ei diverse modificari.
.........................................
Nu stiu ce sa zic de performantele motorului, nu am competenta sau experienta necesara si nici nu am constatat eu insumi  ceva in privinta asta , dar in privinta transmisiei  si a  "inteligentei"  masinii  eu personal am observat un mare progres.  De ex.  sambata cand am fost in  offroad cu un grup de 12 masini (10 Foresteruri, 1 Legacy si 1 OBK) , pantele cele mai abrupte si mai alunecoase  , unele de peste 45 grade au putut fi urcate  si coborate numai cu  masinile care aveau  CVT,  respectiv  Foresterul meu 2016  si  OBK-ul  2017.  Toate celelalte  masini, unele de peste 20 de ani, alunecau , pierdeau tractiunea sau  se  "sufoca"   motorul in urcare,  iar la coborare isi ucideau franele. Pe cand CVTul mentinea viteza constanta  fara a solicita franele si in urcare transmitea tractiunea exact la rotile  la care trebuia fara sa para ca face un efort deosebit.
.................................... parerea mea.  ::)
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Sese

  • 484
Re: Outback 2015
« Reply #50 on: July 27, 2017, 16:41:28 PM »
.....................................................................
,...................................., mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.
Adevarat ai grait ,  inteleptule !  Pe aici limita medie in oras e 40 km/h  si in foarte multe locuri  , in apropierea scolilor, gradinitelor , centrelor comerciale  s.a.  limita e de 30  km/h  si asta se respecta cu sfintenie. Iar pe autostrazi limita e de  max.  120 km/h .  In mod sigur japonezii stiu asta  si automat ei se adapteaza pietii si cerintelor. Si tot automat  ei stiu ca pentru 99% din cumparatori  nu e nevoie de turbo sau de 190 cai ci de cutie cat mai automata,  consum mai mic, de Bluetooth, cat mai multe stele NCAP si inca o gaura ptr pus o ceasca de cafea.  Pentru 2-3 raceri nemultumiti ca masina nu are turbo sau  cuplu nu isi bat ei capul.
De capacitatea de tractare am auzit si eu aici mai multi nemultumiti de noile masini cu CVT, cum ca e mult mai mica decat  masinile cu transmisie clasica.  Pe mine nu ma afecteaza acest aspect,  dar aici f. multa lume are  ori rulota ori  barca  si asta e un mare minus ptr  Subaru.

Asa este.
De altfel, cu exceptia Germaniei, peste tot exista limita de viteza pe autostrada si se si respecta.
Pana la urma, ce sa faci cu un  550d tri-turbo, intr-o tara ca Elvetia, spre exemplu, unde daca esti prins depasind viteza ti se poate confisca masina.
Nu, japonezii n-au in cap piata europeana, asta-i clar. Pentru pietele americane si asiatice, motorizarea de 2,5 aspirat este buna, in opinia lor. Exista pareri, chiar in Europa ca downsizing-ul si compensarea sa cu supraalimentare n-ar aduce in fapt beneficii.

Personal, daca ar fi sa aleg intre 1,6 turbo sau un 2,5 aspirat pe Obk, as merge pe 2,5.


marr

  • 2257
Re: Outback 2015
« Reply #51 on: July 27, 2017, 17:46:42 PM »
Eu unul sunt in perfect acord cu ce spuneti voi !
Din pacate, la noi, nu trebuie sa omitem un cuvant cheie: " AUTOSTRADA" !
Pe autostrada, poti atinge viteza maxim admisa cu orice motorizare. Si nici nu are prea mare importanta in cat timp ajungi la 130 km/h.
DAR, pe DN-urile noastre supraaglomerate, demarajul conteaza !
Si, umila mea parere este ca, in aceste conditii, un motor care sa asigure o dinamica buna, constituie un element de siguranta activa.

Si da, sunt perfect constient ca un motor aspirat de cilindree mare este mai placut la condus si infinit mai fiabil decat un motor de motocositoare supraalimentat.
Dar aici, au grija guvernantii din Europa ( cu mici exceptii) sa puna frana ...
De-aia zic - un 2.0 turbo pe Outback ar fi numa' bun !  ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Outback 2015
« Reply #52 on: September 06, 2017, 16:00:27 PM »

burtal

  • 449
Re: Outback 2015
« Reply #53 on: August 26, 2018, 19:49:01 PM »
&t

 ???
« Last Edit: August 26, 2018, 19:51:13 PM by burtal »