Subaru Forester nou in comunitate
Subaru club Romania

Subaru Forester nou in comunitate

celalalt

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #20 on: June 19, 2014, 21:14:41 PM »
Pai nu mai da banii pe test.Schimba le.Daca s curse inseamna ca au joc in tija si intr o anumita pozitie tija se misca destul de grav.

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #21 on: June 19, 2014, 21:53:22 PM »
Curs era si cel din dreapta la a mea, cand am cumparat'o. Testul a dat cam 35% eficienta. Le'am inlocuit cu kitul de la Pedders si diferenta a fost sesizabila. Imi pare rau doar ca nu am luat kitul fata/spate reglabile

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #22 on: June 19, 2014, 22:15:45 PM »
[...] Le'am inlocuit cu kitul de la Pedders si diferenta a fost sesizabila. Imi pare rau doar ca nu am luat kitul fata/spate reglabile
Pedders fac si SL uri mai nou? Nu stiam.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

celalalt

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #23 on: June 19, 2014, 22:29:12 PM »
Nu.Reglabile.Ca cele sport gen...inaltime,cadere si/sau duritate.

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #24 on: June 19, 2014, 22:52:20 PM »
Nu's cu SL, insa la cum umblu cu portbagajul mai mult gol, nu ma afecteaza. Si oricum iesi mai ieftin, chiar daca schimbi mai des Pedders'urile decat sa pui originale cu SL, care'am inteles ca nu's f durabile, mai ales montate ulterior

mihu

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #25 on: June 20, 2014, 15:47:09 PM »
Ma gandesc, ca solutie  temporara (de amanat inevitabilul), ca in functie de cat costa, sa reconditionez amortizorul curs, urmand sa mai aman un pic schimbarea lor.
Tot de pe forum (nu mai stiu unde) am inteles ca cei de la Brasov reconditioneaza astfel de amortizoare.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #26 on: June 20, 2014, 17:06:39 PM »
Ia-le noi. E mai sigur.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #27 on: June 20, 2014, 17:12:02 PM »
Da, asa stiam si eu, ca la AutoKino le reconditioneaza, insa si reconditionarea trebuie facuta in pereche. De durabilitate nu am vazut nimic. Eu ii contactasem pe email, tot in ideea de a le reconditiona pe cele vechi, insa nu s'au deranjat sa'mi raspunda si comparand preturile (reconditionare - in jur de 100 euro, daca retinusem bine, transport) si faptul ca as fi avut indisponibila masina in acest timp, am preferat sa le schimb, iar cele vechi le'am lasat direct la gunoi, nu m'am mai complicat sa le reconditionez

mihu

Răspuns: Subaru Forester nou in comunitate
« Reply #28 on: June 20, 2014, 23:57:27 PM »
      Am sunat azi la Brasov si dureaza cca 1 saptamana sa reconditioneze amortizoarele, timp in care nu folosesc masina. Asta ar presupune sa duc masina acolo, sa o las o saptamana si apoi sa ma duc dupa ea.
      Daca la costul reconditionarii pun costul drumurilor Bucuresti - Brasov si retur, plus timpul pierdut, plus faptul ca nu se compara cu unele noi (cel putin dpdv al durabilitatii in timp) ajung la aceeasi concluzie cu Foreste, sa le iau noi.
      Un kit de amortizoare spate, fara SL, la Brasov - cca 2.200+200 manopera= 2.400. Probabil ca ies mai ieftin cu un kit de la Pedders.
      Mai "trag" de ele cat pot, testez si piata in timpul asta si o sa le schimb cu unele noi.
     
« Last Edit: June 21, 2014, 00:02:06 AM by mihu »