Întrebare: în cât timp se dezaburesc geamurile și se încălzește habitaclul?
Subaru club Romania

Întrebare: în cât timp se dezaburesc geamurile și se încălzește habitaclul?

Eu l-am primit de la amicul meu unde imi repar masinile.El ii are de la magazinul de unde ia piese auto.Am sa intreb cat costa si iti dau si nr telefon al tipei de la magazin.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ala e.Sa vad cat e la tanti aia la magazin poate mai ieftin..,.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sunt 2 saculeti in fiecare cutie....


Sent from my iPhone using Tapatalk

dann

  • 160
Legat de dezaburire, iti raman  geamurile aburite si la drum lung? Ca daca e asa, posibil sa ai clapeta blocata  pe recirculare. Ti-a scris deja ucosmin pe prima pagina.
E un motoras cu zimti de plastic si se mai duc.
Iar perioadele cand nu-ti face probleme pot sa fie cele cand e umezeala scazuta afara.

Scoti torpedoul si actionezi recircularea si vezi daca-si face motorasul treaba.

celalalt

Mi ai luat cuvintele de sub degete.Pentru asta ar fi unica eșplicație plaujibila... ;D

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Legat de dezaburire, iti raman  geamurile aburite si la drum lung? Ca daca e asa, posibil sa ai clapeta blocata  pe recirculare. Ti-a scris deja ucosmin pe prima pagina.

Am verificat mochetele, nu e umezeală în mașină, dar am comandat niște săculeți Loctite.
De asemenea, nu cred ca e blocată recircularea, când apăs pe buton se simte o schimbare de ton în puterea cu care suflă.
Ce am observat: mi se aburesc geamurile din spate și de la portbagaj și rămân aburite pe tot parcursul zilei, când mașina e oprită.

Cam asa arată după 5 minute de la pornirea motorului, cu dezaburirea pornită. Soluția este să deschid geamul și să direcționez tot aerul către parbriz.


Stii cumva daca parbrizul sau luneta nu sunt cele originale?
Taica'miu schimbase parbrizul la un moment dat, dar nu a fost montat corect si la fel, a avut probl cu aburitul pe interior

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Nu știu. Dar, dacă ar fi fost montat incorect, nu vedeau băieții de la AKI?

In primul rand vezi cum arata marcajul geamurilor laterale si compara'l cu cel de pe parbriz, macar vezi daca a fost schimbat sau nu.
Chiar daca a fost montat gresit, nu e nevoie de o greseala prea mare sa ti se abureasca inauntru si e posibil sa scape unei inspectii facute rapid.
La mine, de ex, la insectia facuta la Tubman Cluj - dealerul Subaru de acolo nu mi'au zis nimic cum ca masina a fost lovita in trecut, desi bara nu se mai aseaza 100% corect, iar spalatorul drept nici macar nu mai exista. O inspectie facuta riguros ar fi depistat asta, insa la cum ei nici macar nu stiau ca auriul e culoare de fabrica pe XT, nu m'ar mira ca si in alte service'uri verificarile astea inainte de cumpararea unui SH sa fie apa de ploaie, doar ca sa ia banii.

Da cu degetul pe parbriz, baga-l in gura ;D. Daca e dulce inseamna ca ai un por in calorifer. Fara caterinca, prin metoda asta am depistat cauza  aburirii masive la o masina mai veche de prin 96'. Desi cred ca la tine sunt slabe sanse sa fie asta, masina mult mai noua, dar merita incercat.
Legacy 3.0R

celalalt

Tu nu tii ventilatia pe parbriz si te astepti sa ti usuce geamul pe umezeala asta?Ca nu pricep...Plus ca daca dai drumu la AC ar trebui sa ti usuce geamurile in max 1 minut...

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Da cu degetul pe parbriz, baga-l in gura ;D. Daca e dulce inseamna ca ai un por in calorifer.
Nici un gust.

In primul rand vezi cum arata marcajul geamurilor laterale si compara'l cu cel de pe parbriz, macar vezi daca a fost schimbat sau nu.
Corespunde. Pare a fi un parbriz original.

Tu nu tii ventilatia pe parbriz si te astepti sa ti usuce geamul pe umezeala asta?Ca nu pricep...Plus ca daca dai drumu la AC ar trebui sa ti usuce geamurile in max 1 minut...

De obicei țin ventilația pe Auto sau pe Picioare și Față și apăs butonul pentru dezaburire. Trebuie să o las pe geam mereu?



Geamul din spate după un drum de 20 minute la -2 grade la care pabrizul era dezaburit.

Tu cam ce crezi ca face butonul ala de dezaburire?  ???

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Știu ce face. Întrebarea este de ce nu funcționează când e apăsat.

celalalt

Ai gresit filmul Adi.Dezaburirea e doar pe luneta.Si sa nu crezi ca pe geamul lateral e dezaburire.E antena de radio. ;)
Oricum,e oarecum normal.Depinde si cati ocupanti ai in masina.Daca de ex. sunteti doi in fata si cel putin unul in spate si afara ploua,se lasa cu abureala.Plus ca ventilatia trebuie cel putin parbriz si picioare ,temp la 25 si viteza de ventilare o reglezi manual nu automat si AC pornit.Daca nici asa nu se rezolva,clar ai ceva umed undeva.
Si daca opresti AC o sa vezi ca se aburesc mai repede.Mai crapa un geam...ai ceva umed in masina...

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Am incercat setarile tale si da, dureaza mult. Faza e ca pe ventilatie auto asteapta sa se incalzeasca motorul si apoi incepe sa ventileze cand e rece afara si tu vrei cald.

Da ventilatia pe manual la treapta de viteze 2 sa zicem si sa iti bata pe parbriz si picioare sau doar parbriz.

Functiile de auto sunt bune doar dupa ce s-a incalzit motorul si la drum lung.

Ia uite ce rezolvare simpla.
Legacy 3.0R

Știu ce face. Întrebarea este de ce nu funcționează când e apăsat.

Ba din contra, da vroiam sa ma conving ... Mersi!

Butonul de directionare a aerului 100% spre parbriz si lasa in jos, in unghi de 45grade fata de parbriz, parasolarele, amandoua.
In felul asta, tot curentul de aer se va directiona catre parbriz, dupa ce iese prin fantele din bord, de la baza parbrizului.Parasolarele lasate impiedica aerul cald sa ajunga apoi in intreaga masina;il redirectioneaza cand ajunge in zona de sus a parbrizului, din nou, in partea inferioara a lui.
Evident, cu A/C pornit, nu doar pe aeroterma.

Si, da, e posibil ca undeva, in zona de imbinare a parbrizului,pe rama, ca sa zic asa, sa nu fi fost corect etanseizat...


Sent from my iPhone using Tapatalk