Salut. Sunt posesorul unui Subaru Impreza WRX,an 2004, model american. Avea admisie Injen si toba finala Prodrive. Asta m-a bucurat deoarece puteam sa o modific cum credeam de cuviinta.
In prima faza am cumparat amortizoare reglabile, kit frane fata Ksport si BOV HKS. Un timp am stat linistit pt. ca nu mai aveam bani. Ulterior am vrut o testare pe dyno sa vad in ce stare este si in urma rezultatului vroiam sa discut despre o eventuala imbunatatire a performantelor. M-am programat la Racing Code si in drum spre ei surpriza … mi-a “crapat” motorul pe autostrada. Pana atunci facusem toate reviziile la reprezentanta deoarece in Constanta nu stiam alt service specializat pe Subaru. Am sunat din nou la Racing Code si spre norocul meu m-a indrumat la Aeromontaj, un service in Bucuresti. Acolo am aflat ca avea montat un filtru de ulei pt. motor diesel. Uleiul si filtrul se schimbase cu o zi inainte plus ca din 2012 pana in 2014 intre revizii nu fusese nevoie sa-i completez ulei, deci nu ar fi trebuit sa cedeze. Stau si ma gandesc daca s-ar fi intamplat pe stand sau in drum spre casa… O persoana neavizata sau cu un minim de cunostinte in domeniu ar fi fost tentata sa denigreze firma, afirmand tot felul de ineptii. Cred ca e bine sa aflam cauza dupa care sa punem la zid pe cineva.
Ulterior Sebastian de la Racing Code m-a ajutat cu piesele iar cei de la Aeromontaj s-au ocupat de partea mecanica. Piesele au fost comandate la Roger Clark : stroker kit 2.1, set garnituri, curea distributie Cosworth, pompe benzina si ulei cu debit marit, intake hose, IHI VF 34 new turbo type RA SPEC C new age, kit injectoare 850 cc, ambreiaj AP RACING, suporti motor si cutie grupa N. Intercooler frontal am cumparat de la Spa Racing Zone. Sebastian si Alex au setat-o pentru rodaj cu o putere mai mica si limitata la 4500 rot/min dupa care au facut setarea finala, tinandu-se cont de faptul ca nu am schimbat transmisia si nu ar rezista la o putere si un cuplu mari de la turatii mici. In final a ramas la 322 CP si 424 Nm.
De-a lungul anilor am mai intrat pe forum pentru diverse informatii. Am vazut ca parerile sunt impartite despre firma Racing Code. Eu am avut o colaborare excelenta cu firma, tinand cont de faptul ca dupa comandarea pieselor am fost nevoit sa plec din tara si masina a ramas cateva luni la Bucuresti. In acest timp mi-au asamblat motorul, Sebastian a facut o parte din rodaj pe banc apoi George de la Aeromontaj a facut restul rodajului(2 drumuri pe autostrada Bucuresti-Constanta). Rezultatul colaborarii dintre cele 2 firme este masina mea de care sunt foarte multumit, deci nu am cum sa fac parte din categoria celor care sunt impotriva firmei Racing Code….
Pana acum nu am avut intentia de a scrie pe forum, doar am citit … Acum cand am revenit acasa si am luat masina am simtit nevoia sa o prezint si sa imi spun parerea.
Sper pe viitor sa pot schimba transmisia, un turbocharger twin scroll Tomei si o evecuare completa.
Numai bine! Va multumesc!