"Shurubaru"
Subaru club Romania

"Shurubaru"

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #40 on: January 07, 2016, 20:22:15 PM »
Am rezolvat la AutoKino problema cu ralanti-ul inconstant, care a insemnat remedierea a 2 chestii: inlocuirea garniturilor de la galeria de admisie pe unde tragea aer fals si reglajul tachetilor. acum masina merge rotund si frumos, trage liniar iar consumul a scazut cu 10-15%. Am in plan sa schimb din nou uleiul la 7000km si cred ca e vremea placutelor de frana pe fata.Aveti o recomandare pentru placute care sa se potriveasca pe discuri OEM?

Ca un feedback despre anvelope dupa 5000km: SUNT SENZATIONALE!!!!! De iarna nu mi-as mai lua altceva decat Nokian.
« Last Edit: January 07, 2016, 20:28:41 PM by manole74 »

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #41 on: January 09, 2016, 18:16:16 PM »
Aveti idee ce sistem de franare are Outback-ul meu 2,5i, 121Kw, 2007? Akebono sau Tokiko ???

TAZ

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #42 on: March 19, 2016, 21:33:56 PM »
Cat au costat garniturile de la galeria de admisie? si reglajul tachetilor? ai cumva ceva coduri pentru garnituri?

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #43 on: March 21, 2016, 20:26:53 PM »
Garniturile si reglajul tachetilor au fost 350 lei. Codurile garniturilor nu le stiu din pacate :(

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #44 on: May 14, 2016, 15:52:23 PM »
Ma pregatesc sa vopsesc masina partial si adun ceva piese de o vreme. Cateva maruntisuri gasite prin cotloane ascunse: roof rack, discuri spate, Bara fata, Grila Legacy spec B, tragger, faruri, toate cele enumerate originale si majoritatea noi , zemuri, radiatoare , etc ::)







« Last Edit: May 31, 2016, 09:19:02 AM by manole74 »

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #45 on: May 31, 2016, 09:17:33 AM »
De ieri la "doctor" -AUTO CONCEPT, pentru niscaiva tratamente de infrumusetare si intinerire.Work in progress.....

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #46 on: May 31, 2016, 09:33:24 AM »
Pfuaaa.. grila aia o vreau si eu!!!

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #47 on: May 31, 2016, 10:04:59 AM »
Si eu vreau o astfel de grila dar pretul uneia OE este imens.
Legacy 3.0R

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #48 on: May 31, 2016, 10:10:52 AM »
Este achizitionata din Romania: grila+discuri spate OE+ roof bar 1400 lei.  Mai au multe piese pe stoc,  doar ca nu sunt inventariate.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #49 on: May 31, 2016, 11:44:26 AM »
Imi poti spune de unde ai achizitionat aceasta grila?
Legacy 3.0R

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #50 on: May 31, 2016, 12:19:38 PM »
SC ADF ITALY SRL
Adresă: C-TIN BRANCOVEANU, nr. 11, cod poștal: 70000, BL. B15 , SC. 3 , AP. 64, Bucuresti

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #51 on: June 03, 2016, 15:32:46 PM »
Poze din timpul "restauratiei" ;D





Cu ocazia urcarii pe elevator si a efectuarii unor lucrari de intretinere/revizie, am observat ca ambele cabluri de masa intre caroserie si bloc motor/cutie viteza sunt rupte. Cat de mult poate afecta asta felul in care functioneaza motorul?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #52 on: June 03, 2016, 17:11:30 PM »
Destul de mult conteaza acele fire. La mine la WRX nu mai pornea motorul cand unul nu era strans bine.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #53 on: June 03, 2016, 17:16:32 PM »
Merci de raspuns Mihai. Am gasit pe original la 200 lei/buc :o :o dar nebun sa fii ca sa iei la banii astia. O sa iau unele universale de la Norauto cu 12,4lei/buc. Cum ti se pare ca vine cu noua grila?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #54 on: June 03, 2016, 17:19:54 PM »
Poate gasesti in dezmembrari.

Arata criminal cu noua grila.

PS: Sa ne zici cum merge cutia cu noul ulei. Destul de gros pentru o masina de strada, dar poate are sens.. nu stiu.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #55 on: June 03, 2016, 18:22:44 PM »
Nici eu nu stiu, dar Bart mi-a recomandat calduros norma asta. Voi posta impresiile mele dupa schimbarile facute 8)

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #56 on: June 06, 2016, 21:18:15 PM »
Dupa ce am schimbat, masurat, probat si iar dezechipat, de azi in pregatire pentru lavabila ;D



Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #57 on: June 13, 2016, 09:52:09 AM »
Astazi ma duc sa ridic masina, la care mai este doar de montat un scaun pentru sofer Recaro JC/DC. Am reusit in ultimele 2 saptamani:
-inlocuire tragger,
-carenaje noi pentru rotile fata,
-bara fata OEM,
-radiatoare clima si apa schimbate( AVA Cooling),
-carcasa radiator dreapta inlocuita cu piesa originala,
-farurile si proiectoarele polishate,
-integrata grila frontala Spec. B de Legacy GT,
-reparat si vopsit carsacase oglinda,
-re/vopsit aripi, capota si bara fata,
-discuri spate OEM si placute TRW,
-antigel nou G11, ulei Mobil1 0W30 , filtre aer, ulei,habitaclu OEM,
-perii portiere spate stg/dreapta- 200 lei/buc,
-parbriz nou cu incalzire- 480 lei cu tva si montaj incluse,
-revopsit bratele stergatoare,
-lamele noi Bosch AeroTwin,
-bujii NGK, cabluri masa noi,clipsuri, becuri pozitie si proiectoare noi,etc.







Dupa ce terminam aici cu ultimele detalii , masina merge la electrician ca sa faca conexiunile pentru scaun, ceasuri aditionale de presiune si temperatura ulei, curatare si umplere instalatie AC( un vechi eveniment cu span infiltrat in instalatie), bibilit instalatia electica de la haion unde nu merg luminile pe marche-arriere si motorasul stergatorului. Foarte multumit de baietii de la service-ul unde-i masina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #58 on: June 13, 2016, 10:23:11 AM »
Ar merge pusa si folie pe faruri acum, altfel se vor matui chiar mai repede decat pana acum. Prin polish ai indepartat si ultima picatura de protectie. Plus ca ajuta si la pietricele.

Ulei de ce 0w-30?  :o  Te muti in Siberia?


PS: Arata bine de tot!
« Last Edit: June 13, 2016, 10:27:01 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #59 on: June 13, 2016, 10:46:30 AM »
Atunci cand au fost polishate au folosit Nanolex, sau nush ce protectie ceramica, care "sigileaza" geamul de plexi. Norma de ulei , este prima recomandare pentru masina cu GPL, asa ca voi incerca sa vad cum se comporta. Si mie-mi place........da. Abia astept s-o "pipai"! Cred ca voi mai astepta putin cu uleiul in cutie si diferential, pana comand piesele puse de tine Mihai Florescu ca necesar la cutie, recte rulmentii si garniturile, pentru ca e o singura manopera. Azi trec pe la ADF Italy sa vad ce presuri au baietii(plus de Outback si cauciuc de Legacy).