"Shurubaru"
Subaru club Romania

"Shurubaru"

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #80 on: July 04, 2016, 09:28:12 AM »
:( Imi pare rau sa aud de probleme dupa ce ai mesterit la ea deja. Macar arata bine :D

Incepe cu piesele mai scumpe si mai urgente: frane si amortizoare. La compresor vezi ca au tot fost discutii. Se cumpara ambreiaj. Cred ca tot pe la BV ar trebui sa te rezolve baietii.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #81 on: July 04, 2016, 09:44:41 AM »
Am plecat la Balcic in weekend si pe A2 in drum spre Constanta, am sesizat ca raman fara aer condditionat. Mai facea fente....in sensul ca uneori nu mai baga rece, dar isi revenea dupa o pauza. Cand am oprit in Agigea, am verificat in compartimentul motor daca e ceva suspect si la prima vedere am observat cureaua de la compresor facuta franjuri, iar ambreiajul compresorului gripat(oricata forta am folosit, nu se misca).Cred ca ma scarpin de un compresor nou, pe langa ce mi s-a confirmat la Brasov: rulmentii spate, amortizoarele fata, discuri fata+reconditionare pistonase si culise noi, garnituri,burdufi, samd. De tampoane motor si cutie....nu mai zic nimic :(

eu mi-am luat ceva "compressor clutch assembly" de genul

http://www.ebay.co.uk/itm/ac-compressor-clutch-pulley-clutch-for-Subaru-Forester-Impreza-DKV10R-DKV-10R-/301803029528?hash=item4644dcc418:g:NNwAAOSwFGNWTYCE

cand am avut anul trecuta in vara cureaua rupta si ambreiajul ala rupt bucati ... inca merge :)

(sau http://www.ebay.co.uk/itm/BRAND-NEW-A-C-AC-COMPRESSOR-CLUTCH-REPAIR-KIT-FOR-IMPREZA-SUBARU-OUTBACK-WRX-/262148408288?hash=item3d094343e0:g:EPEAAOSwIwhWS1ok)
« Last Edit: July 04, 2016, 09:46:35 AM by andea79 »

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #82 on: July 04, 2016, 09:55:45 AM »
Multumesc de sfaturi si linkuri. O sa le iau etapizat in functie de importanta sistemului: siguranta prima si apoi confortul. Ar fi bine sa fie doar compresorul.....

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #83 on: July 07, 2016, 22:00:24 PM »
Am inceput sa caut piesele ce necesita inlocuire urgenta si m-am oprit pentru amortizoare la KYB(dar nu le gasesc pe stoc mai nicaieri, zici ca s-au vorbit), iar pentru franele fata la discuri Zimmermann si placute Textar. Aveti si alte recomandari pentru tandemul disc-placute?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #84 on: July 07, 2016, 22:38:46 PM »
ATE? TRW?

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #85 on: July 22, 2016, 01:34:19 AM »
                Revizie - 226000km- 21.07.2016
                              - discuri fata Zimmermann,
                              - placute fata Zimmermann,
                              - pistonase, culise, garnituri si sigurante noi etriere fata,
                              - amortizoare fata K-flex KYB+ kit de protectie si limitare cursa,
                              - rulmenti spate SKF(NSK/OEM),
                              - pistonase spate si garnituri etrieri noi spate,
                              - ulei Mobil1 0W30 Fuel Economy
                              - ulei cutie Liqui Molly 75W-140/4L,
                              - filtru ulei OEM.
 Mai am de schimbat pentru urmatoarea vizita la Brasov culisele spate, sabotii si kitul de arcuri, uleiul la diff si probabil suportii de motor. Ma pregatesc de geometrie.Daca imi puteti face o recomandare, o accept cu placere. Drumuri line!
                      
                            


« Last Edit: July 22, 2016, 14:12:41 PM by manole74 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #86 on: July 22, 2016, 08:54:49 AM »
Am langa mine la munca un Autozone la care a fost un coleg. Cica au ceva SF cu lasere cu autoreglare, sistem automat cu nebuneli si se mandreau ca sunt decat 3 sisteme de genul in tara, printre care unul la ei.

Sos Pipera intersectie cu Barbu Vacarescu.

Daca nu, vezi pe la Piata Galati. Era un nene cu un Forester care facea geometrie buna fiind cunoscator de Subaru. Dar nu am mai fost de cativa ani si nu am mai auzit de la lume daca mai este acolo.

Si undeva in Rahova/Ferentari.
Vezi ca e un topic pe tema asta aici. Vezi pe ultima pagina info de actualitate.

Ai bagat ceva bani in masina asta. cum merge cu franele noi? Cum se simt amortizoarele?

PS: Sa mai verifici nivelul uleiului in cutie dupa cateva zeci de km. Fiind dual-range intra putin mai mult si nu stii daca se scurge tot sau cat a intrat la umplere. La mine de exemplu era pe minim desi cica fusese schimbat de curand si se vedea ca este curat, dar mai trebuie completat.
« Last Edit: July 22, 2016, 09:00:47 AM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #87 on: July 22, 2016, 08:56:58 AM »
Geometria o fac si cei de la SMT din ce stiu
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #88 on: July 22, 2016, 09:06:27 AM »
Azi trec pe la SMT si intreb. Acum cativa ani cereau 450 lei :) In orice alt loc o faci cu 120.

moguai

  • 2814
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #89 on: July 22, 2016, 10:49:57 AM »
cica s mai umani acum la preturi
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #90 on: July 22, 2016, 16:35:18 PM »
Am scris 20 de minute si apoi am apasat o tasta anapoda si am sters totul..... :-[ Reiau pe scurt.

Da, am bagat bani in masina si probabil ca voi mai baga atata timp cat de ea depinde siguranta mea si-a celor dragi mie! Ca sa nu mai spun ca in cele 14 luni de cand am masina a facut cca 55.000km, in conditiile in care anul trecut 4 luni a fost la"spital". Cine face km e nevoie sa bage periodic bani in masina, fie ca vrea.....fie ca nu vrea.Pentru ca sunt la al doilea schimb de ulei, cel de acum(Mobil1  0W-30 Fuel Economy) imi pare mai putin "tartinabil" decat cel precedent( Mobil1 5W-50 Peak Life). Pare paradoxal, dar si GPL-ul probabil are ceva de spus in privinta aceasta. Nu spun ca a devanit o alta masina, ci a redevenit ceea ce trebuie..cu mici exceptii. Fata  citeste acum cu finete gropanele si denivelarile asfaltului(merita sa-i zic asa??) autohton, asigurand confortul si directia optima fara emotii suplimentare. Pe scurt KYB-urile isi fac treaba fara probleme. Franele sunt ok, dar probabil ca necesita cateva sute de km ca sa se aseze placutele cum se cuvine pe discuri. Nu spun cum aratau sabotii.....de care nu eram pregatit atata vreme cat frana de mana era extrem de eficace. Dar vor fi inlocuiti saptamana viitoare. Amortizoarele spate, desi nu sunt in conditii optime, vor mai suporta desertul selenar din capitala si nu numai pana in iarna, cand voi incerca si o bara intre amortizoarele fata. Manevrabilitatea celei de-a doua masini( Saab 9-5 cu suspensia Hirsch) a castigat enorm in urma montarii unei asemenea "jucarii". Am trecut astazi si pe Gesservice, dar erau in pauza de masa si n-am mai rabdat caldura plecand acasa. In masura in care am up-date-uri, le voi posta aici in speranta ca poate.....chiar marginal, vor fi si altor pasionati de folos. Drumuri line si vacante placute!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #91 on: July 22, 2016, 16:47:31 PM »
Referitor la geometrie de la SMT mi-a fost recomandat sa ma duc la centru specializat de geometrie, la orice samsar care se ocupa doar cu asa ceva. Ce au ei acolo este invechit si doar de necesitate atunci cand fac o caseta de directie sau ceva de genul asta.
Nici nu s-a mai ajuns la discutia despre pret. Am inteles ca si ei se chinuie sa faca geometriile cu aparatura pe care o au.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #92 on: July 22, 2016, 17:03:10 PM »
Ce penibil...
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Forester

  • 3129
  • The other right!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #93 on: July 22, 2016, 17:07:21 PM »
Daca totusi anunta clientul despre asta, si nu doar pe Mihai pentru ca il cunosc, atunci tot e bine.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 5136
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #94 on: July 22, 2016, 17:08:36 PM »
Mai zi o data de ce schimbi sabotii franei de mana? Daca nu s-a oprit masina cu ei, aia-s cam pe viata. Sau la Subaru stau altfel lucrurile?
WRX SW 2002

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #95 on: July 22, 2016, 19:37:51 PM »
Am fost la Autozone sa fac geometria, dupa ce in prealabil am sunat la AutoVanish si la cei de la piata Galati, dar n-a raspuns nimeni. Atelierul este inzestrat cu utilaje ok, dar ce n-aveau baietii la ora cand m-am infiintat eu la poarta-cca 17.40..... era cheful. Insa mi-au remediat problemele contra 80 lei. La puntea spate nu au intervenit, situatie in care tariful ar fi fost 100 lei. S-a simtit imediat interventia asupra geometriei , masina nemaiavand tendinta de-a intra cu oistea in... sant. Legat de saboti nu pot sa nu raspund decat cu o intrebare la randu-mi: ce inseamna o viata? O viata de masina? Adica un anumit numar de kilometri presupun. 3,4, 500000km? Atunci vreau sa-ti spun ca masina este deja intr-o alta viata, data fiind rata de acumulare a kilometrilor parcursi. Ma gandesc ca asta este si motivul pentru care au ajuns sa pice asa de multe deodata.Pentru ca nu ma feresc, de la AK am aflat ca masina a apartinut unui roman de etnie maghiara, care are un lant de bijuterii in BV si in 2010( la 3 ani de la achizitie) avea aproape 180000km, conform cartii de service. Asa ca sabotii au ajuns la sfarsitul ciclului lor de viata, fiind intr-o stare care imi recomanda express si pentru linistea mea....in schimbul catorva paralei, sa ii inlocuiesc! Ca o recomandare....nu sfat, ca nu-mi permit, va recomand sa veridicati culisele, care au tendinta sa rugineasca, si astfel cursa etrierului sa fie viciata, sa nu calce placuta pe disc la capacitate maxina si de aici sa rezulte uzura defectuasa a discurilor/sau placutelor/si placutelor.
« Last Edit: July 22, 2016, 19:39:58 PM by manole74 »

puiu

  • 785
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #96 on: July 22, 2016, 21:08:41 PM »
De bun simt ar fi sa ajunga la fiecare schimb de placute si putina unsoare specifica pe culise. Adica o curatare si o gresare.

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #97 on: July 22, 2016, 21:23:23 PM »
Eu am inlocuit sabotii la ~90k. E de ajuns sa se fi mers cu frana de mana trasa partial si se tocesc indeajuns incat sa fie necesara inlocuirea

Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #98 on: July 22, 2016, 21:27:13 PM »
De bun simt ar fi sa ajunga la fiecare schimb de placute si putina unsoare specifica pe culise. Adica o curatare si o gresare.

Bun simt in Romania?  ;D  Mdr

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: "Shurubaru"
« Reply #99 on: August 12, 2016, 10:15:20 AM »
               Revizie - 226000km- 21.07.2016
                            
                              - ulei cutie Liqui Molly 75W-140/4L,


Impresii te rog. S-a schimbat sunetul? La rece cum este manevrat schimbatorul? La cald sunt diferente?