cam astea sunt setarile pentru revmatch - am mai testat si azi si pare ca merge
Rpm err vs. throttle Angle -> procentul de deschidere al clapetei in functie de diferenta dintre turatia curenta si turatia target (cat tip revmatch este in uz acest procent este re-evaluat continuu)
Per Gear Target Rpm Delta -> valoare rpm care se poate adauga/scadea la turatia target in fct. de treapta de viteza
Per Gear Timer -> ultima adaugare
, se poate seta per gear in sutimi de secunda cat sa fie activ revmatch-ul, in sensul ca se dezactiveaza cand se elibereaza ambreiaj sau frana sau expira timpul de fata -> mi se pare super ok pentru momentele cand ramai cu pedalele apasate voluntar sau nu
Blip Min Gear -> treapta de viteza curenta cea mai mica pentru care se poate utiliza revmatch
Blip Max Target Rpm -> nu stiu daca are sens neaparat dar este o limitare a rpm max calculat
VSpeed Comp. Enabled -> se aplica sau nu compensarea turatiei target in functie de viteza de deplasare
Blip Minimum Speed Threshold -> viteza minima de deplasare pentru care se poate utiliza revmatch-ul
in rest, revmatch-ul se poate seta sa fie utilizabil pe care dintre setarile S/S#/I se doreste si se utilizeaza clutch+brake+defogger pentru enable/disable urmat de un CEL flash lung de confirmare
LE: sa nu uit sa zic mersi domnului @cia
ca a avut si are curajul sa testeze