Mufa volanului nou s-a potrivit la fix in spira volanului meu. E o mufa cu 8 pini.
Ar putea exista o problema de compatibilitate, totusi.
Cel de la care am luat volanul mi-a spus ca este de pe un Forester din 2009.
Cel care l-a montat mi-a spus ca volanul este de la o masina fabricata dupa 2011, pentru ca avea si modulul de telefon, care a inceput sa se fabrice dupa 2011, dupa cum zice el.
Ideea e ca am demontat modulul de telefon si cablurile aferente, ramanand in plus, fata de diagrama de Forester 2008, un cablu care mergea din comenzile radio in modulul de telefon.
Cat am bajbait noi încercând toate variantele posibile de legare a firului respectiv, au mers partial, comenzile radio.
Insa pana am terminat cu incercarile nu au mai mers deloc.
Nu asta ar fi baiul neaparat, pentru ca cel care ma intereseaza cu adevarat este pilotul automat.
Dupa ce am mufat comenzile noi, la contact se aprind ledurile CRUISE si SET.
Când apas butonul CRUISE, cu motorul pornit, in bord se aprinde ledul CRUISE. Insa, când apas butonul SET/COAST nu se aprinde nimic in bord, iar pilotul, evident, nu functioneaza.
Am vorbit cu cei de la Subaru Brasov si mi-au spus ca ei au mai facut operatiunea si a functionat de fiecare data.
Si ei au zis ca probabil e o problema de conexiune la spirala volanului si nu la calculator.
Saptamana viitoare ma duc la Brasov la electricianul lor, sa vada masina.
Va mai spun ce am rezolvat pana la urma.
Multumesc pentru ajutor!