Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
Subaru club Romania

Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp

Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« on: June 08, 2015, 14:38:12 PM »
Salutare lume, dupa luni bune de tatonari, in sfarsit am achizitionat un GC'u  ;D ... masina o stiti cu siguranta multi de aici, momentan a ramas tot in Timisoara.  :D
In mare, masina pare okey, dar are nevoie de ceva interventii pentru a ajunge pe 0 cum s-ar spune.  ::)

Ambreiajul urmeaza sa fie schimbat saptamanile viitoare pentru ca e "mucificat" si nu e foarte multumit cand incerc o plecare mai agresiva, in mers inca rezista la tavaleala dar e clar pe duca  :(

Am avut eroare de MAF sensor pe self check, MAF in care am gasit ceva lipituri artizanale care erau dezlipite, dar dupa ce au fost recositorite, eroarea a disparut la urmatoarea scanare, dupa circa 10-15 km.
Sper sa fie ok pentru urmatoarele luni de zile, pentru ca intentionez sa il schimb si pe el preventiv. Partea ciudata e ca in hartiile primite cu masina, era si o factura din UK, de 300+ lire, pentru un debitmentru, chiar in 2012 ... dar avand in vedere ca cel de pe masina a fost "resigilat" cu silicon sanitar, este clar ca nu vorbim de aceeasi piesa care se afla pe masina momentan.

In rest, voi revenii cu updateuri pe masura ce apar.  ;D





daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #1 on: June 08, 2015, 14:50:05 PM »
Bine ai venit si multi km fara problem...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #2 on: June 08, 2015, 16:37:19 PM »
Bine ai venit! Sa ai grija de ea si sper sa o vedem la intalniri.

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #3 on: June 08, 2015, 16:38:18 PM »
Bine ai venit. Chiar e foarte cunoscuta masina pe forum. 2xGhe iti poate da mai multe detalii despre debitmetrul ala. El a adus masina in tara.

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #4 on: June 08, 2015, 17:11:59 PM »
Multumesc pentru primire si urari in primul rand. Sper si eu la cat mai multi km fara incidente.  Subiectul momentului ca sa zic asa este ambreiajul si sa mai vad partea cu consumul.  ;D
Am vazut ca si pe topicul fostului proprietar se vorbeste de consum de 20% inclusiv la mers frumos ... partea ciudata este ca nu as avea pretentia ca sa mancance mai putin in caz de talpa continua, dar ce mi-a atras atentia a fost in momentul in care a trecut euforia primei saptamani, cand pot sa zic ca am tras de ea cat de cat, am incercat apoi sa o folosesc cat de cat ca si pe o masina daily.

Faza e ca la o alimentare de 15 l (MOL, OMV, Petrom) ... nu trec de 70-75 de km, asta in cazul in care 90% din timp merg pana in 3k-3.5k rpm, nici nu apuca sa intre turbina.

Lambda la relanti da valori oscilante de 0.3v - 0.6v, ceea ce ar parea ok la prima faza dar altfel nu imi explic de unde setea asta.  ;D

Aveti experiente cu sondele bosch, la care mufa vine separat ? ... am gasit undeva la ~300-350 de lei, cu mufa patrata si gumitele de etansare date separat si as vrea sa incep cu asta, din moment ce eroarea de MAF a disparut momentan si masina pot spune ca trage bine.

O zi faina mai departe.

UXE

  • 1741
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #5 on: June 08, 2015, 18:03:17 PM »
Bine ai venit! Sa ai grija de ea si sper sa o vedem la intalniri.

Eu cu Forester ma rog de voi sa iesiti la intalniri si cum apare cineva cu ...       e automat invitat.  :)


Ontopic:   multi kmp fara probleme!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #6 on: June 08, 2015, 19:57:18 PM »
noi am schimbat debitmetru pt ca am pus unu cu traseu marit (cel stoc cu carcasa de aer stoc il avem , i-am dat poze lui alinush leone_80)
daca te uiti prin facturile alea o sa mai vezi ca motorul este facut complet la api performane (no1 in uk ) 3000+ lire ! bafta cu masina si sper sa ai grija de ea :D este o masina care a avut 1 prop in japonia 1 uk si 2 rom :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #7 on: June 09, 2015, 10:15:16 AM »
Salut Malakai si mersi de informatii in primul rand.  :D  ... in teorie este mai ok un debitmetru cu traseu marit, numai in cazul in care are lipituri in el, nu e treaba ce ma incanta in mod special, chiar daca eroarea a disparut pentru moment.  ;D ... nu sunt sigur daca nu el e cel care cauzeaza problemele in momentul de fata.

Chiar incepusem sa caut un airbox stock, stiind de sensibilitatea MAF-urilor in general, si de subaru in special.  ::)
As vrea sa limitez cat se poate aportul de praf si alte minuni ce ajung in debitmetru, asa ca daca e la tine cel stock, poate putem discuta mai multe pe privat.

Cu sonda m-am lamurit, nu voi cumpara acea sonda bosch nemufata, universala oarecum,  ci voi merge pe un denso o.e. , sper sa se domoleasca putin si consumul cu treaba asta.


Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #8 on: June 09, 2015, 15:46:01 PM »
salut! si bine ai venit, fiind si eu din Timisoara mi-ar placea sa ne intalnim si sa vorbim /admiram marca subaru; acum ceva ani ne-am si cunoscut avand pe vremea aceea alfa romeo alfasud rosie.daca vrei poti sa imi trimit nr. tau prin mesageria forumului
Intai sa meriti! si apoi sa vrei.

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #9 on: June 16, 2015, 14:50:03 PM »
Salutari din nou... am revenit cu primele update-uri, destule la numar deocamdata  ;D

Am terminat si cu RAR-ul, am montat kitul de ambreiaj de la exedy si maf-ul cu airbox-ul stock pana acum. (mersi malakai ptr maf  8) )

 

Ambreiajul e cum trebuie acum, prinde de jos, si am scapat si de trepidatiile brutale de la plecari mai lente  :)

Aseara am apucat sa montez si MAF-ul, cu airboxul stock, din pacate nu am putut sa prind airboxul cum trebuie datorita conductelor de frana si de clima, care nu sunt "croite" cum erau din fabrica, si trec exact prin dreptul prinderilor de la airbox  >:( ... deci mai e de lucru pe acolo, cel mai probabil voi cauta conductele de frana care vin de la pompa pana la modulul de ABS si conductele de clima originale de pe un GC-u cu volanul pe stanga din fabrica.

Acum mai ramane sa vad zilele astea cum stau cu consumul si sa incerc daca pot sa potrivesc un intercooler de pe un wrx de 2.5 ... la prima faza pare ca ar da fix in capsula de la wastegate, fiind ceva mai lat decat cel de pe masina.   :-\





« Last Edit: June 16, 2015, 15:50:49 PM by Schnumix »

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #10 on: June 16, 2015, 15:31:18 PM »


Ca si update, la povestea cu MAF-ul, si de ce am vrut sa il schimb urgent, banuiala mea a pornit de la eroarea 23, lucru ce m-a facut sa caut MAF-uri pe net si sa vad ce si cum se potriveste. Ce am gasit pe net, contrar asteptarilor, nu lambda este cea care creste consumul fantastic de mult, ci un maf cu probleme sau incompatibil.   ???

Din ceea ce am gasit pe net, nimic nu se potriveste de la alt model, si ce m-a speriat si mai tare a fost faptul ca masina a venit din UK cu maf cu eticheta portocalie si in prezent, pe masina era un maf cu eticheta mov.  

Ce inseamna mai exact culorile ... cel cu eticheta mov este ptr Impreza Classic UK Turbo, de 215 cp iar cel cu eticheta portocalie, este de Impreza WRX STI de 280 cp, deci clar nu avea cum sa mearga in parametrii optimi masina.   ;D

Acum ramane de vazut cat de mult se schimba mersul si consumul dupa "mood-ul" asta.  ;D

« Last Edit: June 16, 2015, 17:27:38 PM by Schnumix »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns:
« Reply #11 on: July 05, 2015, 12:22:37 PM »
Bafta cu masina, la mine consuma cam 13% in oras si cam 9-10 in afara cu debitmetrul pe care l ai primit de la Malakay.  In masina s au investit cam 5-6k de lire doar in UK iar in Ro s au mai bagat 4-5k euro. Ai luat o masina senzationala si ingrijita de pasionati. Felicitari!

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #12 on: August 07, 2015, 03:50:31 AM »
Vrei telefon ?  :D

Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #13 on: August 14, 2015, 00:19:41 AM »
Salutare lume  ;D , nu am mai postat de ceva timp. Am schimbat intre timp si sonda lambda, preventiv, am montat un denso. Dupa ultimele saptamani am ajuns la o medie de 14-14.5 pe oras, cu tot cu micile ciupeli pe unde este posibil :) deci pot spune ca ma indrept in directia dorita incetisor.

In ultimele zile mi-am batut capul cu garniturile de la capacele de culbutori, pentru ca lacrimeaza pe ambele parti si problema esta ca la capacul din dreapta se prelinge direct pe evacuare.  Ce concluze pot trage dupa multe ore de cautari este ca sunt al naibi de multe variante de garnituri, si e cam greu sa comanzi garniturile pana nu vezi exact ce trebuie. Cu ocazia asta vreau sa schimp si cele 2 garnituri de la capacelele ce duc gazele de carter spre admisie pentru ca e deprimant sa vezi din care locuri poate sa supureze ulei  :-\.

Am mai montat intre timp si un actuator de la kinugawa si mergem incetisor spre 1 Bar ... spool-up mult mai bun si mid range imbunatatit fata de boost controlerul si actuatorul stock.  In paralel lucrez si la ceva solutii de a scadea temperatura din admisie, mai exact am facut un splitter de aer care sa directioneze aerul din scoop direct spre intercooler si incep sa tatonez tot mai mult ideea de turbo blanket si heat wrap pe downpipe. Momentan, am impresia ca aerul din admisie e foarte fierbinte si imi cam trage avansul inapoi din acest motiv.  :P

@Leone - un 3310 ar fi de bun simt :P

Mai revin cu update-uri pe masura ce mai montez una alta  ;D ... dar imi place tot mai mult, pe zi ce trece masinuta asta.






Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #14 on: November 17, 2016, 01:40:08 AM »
Baiatu..vrei telefon?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza WRX JDM 1997 - GC8 - 280 bhp
« Reply #15 on: November 17, 2016, 10:56:27 AM »
:D iar ai mancat ciuperci :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae