Motorul in faza a doua de modificari a primit un set de axe cu came HKS, auxiliar o instaltie de NOS de la NX si una de injectie cu apa.
Arcurile de supapa tot in aceasta faza au fost montate datorita ridicarii regimului de turatie.
Pentru a suplimenta inca putin cantitatea de benzina s-a crescut presiunea in rampa de benzina. Pentru a avea debitul necesar sa suporte si consumul de benzina al instalatiei NX pompa de benzina a fost reschimbata cu una de 280l/h de la Denso.
pentru gestionarea axelor cu came s-a folosit un calculator special de la HKS care prelua doar aceasta functie.
S-a montat un dispozitiv care deschide clapeta de acceleratie pentru ALS si un buton cu mute pozitii pentru LC. LC pleca de sub 5000rpm putand fi setat pana la 8000rpm in trepte de cate 300rpm si folosea o presiune de 1.8-1.9 bari pe loc la start.
Presiunea nominala de lucru a turbinei a urcat exagerat de mult la maxim 2.6 bari.
Setarea era impartita in doua ramuri:
- benzina de pompa 98
- benzina de curse 114 Sunoco
Fiecare ramura se bucura de aceleasi optiuni cum ar fi :
- doua setari de presiune diferite maximul fiind 2.6, acestea putand fi ajustate extern pana la maxim
- ALS cu conanda separata
- LC cu 9 pozitii .
Ecu este acesta care acum este de vanzare:
Valorile maxime estimate erau peste 650HP + 100HP NOS.
Din pacate nu pot certifica aceste valori cu o fisa dyno, putand sa spun doar ca amsina accelera fulminat de puternic si nu isi pierdea suplul nici la 8000rpm in treapta 6 de viteza.
Setarea s-a facut pe autostrada A2 la viteze foarte mari frecvent peste 300Km/h maximul fiind de 8500rpm in treapta 6. Rog calculati voi ce insemna asta la o cutie de viteze de Subaru.
O data la 300Km/h am luat foc, dar s-a stis totul imediat nefiind mari pagube.
In aceasta forma am avut mai multe accidente mecanice dar vom discuta despre ele mai tarziu, de genul pierdere de ulei, nestrans colier de apa ... ma intreb si astazi daca au fost cu intentie sau din prostie.
Sub aceasta solutie tehnica am vrut sa merg acum cativa ani sa ma bat la KOE in Ungaria si calculand sansele aveam locul 2-3 asigurat si cu noroc puteam lua unu din pacate nu a fost sa fie asa desi masina functiona cu o putere remarcabila in aceasta forma.