Am lucrat cu ei in mod constant dar pot sa-ti spun ca au limitele lor.
Piesele cumparate au fost de foarte buna calitate insa la capitolul soft am avut o mare deceptie.
Desi acum nu arata pe site ei faceau si modificari de soft direct in ECU.
Cand am cumparat masina asta nu aveam experienta in acest model si nici in tuning la nevelul la care lucram astazi, era doar o etapa evolutiva mult inapoiata.
Eram disperat sa-mi fac o masina rapida, in ce privea mecanica experienta mea m-a ajutat, dar in ce priveste electronica eram un afon. Nici astazi partea de electronica nu o fac eu, partenerul meu se ocupa frumos de asta, discutile noastre fiind in zona de functonare a motorului si nicidecum in zona de comanda unde nu intervin, nu-mi dau cu parerea decat in cazuri extrem de rare.
Am hotarat sa modifica softul cu Zero/Sports, zis si facut. Le-am trimis ECU, le-am spus ce vreau, ce modificari am si ei mi-au trimis un soft ... in care ulterior ne-am uitat. Nu era nimic gresit, avea doar rescalare de admisie, era bine facut dar pozitia axelor era ca de serie, benzina era lafel, presiunea era lafel, avansul era lafel. Pentru asta am platit atunci 2000USD + transport.
As spune ca a fost o tzeapa si oricat de tare este firma sa fiti atenti la ce cumparati.
Atunci am evitat Prodrive crezand ca voi primi mai mult din Japonia... dar nu a fost ce trebuia desi este important de stiut ca nu mi-a facut rau motorului. Am vazut softuri pe diverse masini dar in special pe Subaru, softuri semnate de case mari care nu erau bune pentru pilot si nici pentru masina. Cel mai bun soft generic vandut a fost cel oferit de Prodrive, dar nici el nu poate fi maxim fara a avea masina pe stand. Aceste masini au nevoie de soft personalizat si chiar din fabrica variantele difera si chiar daca au acreeasi varianta se pot intalni cu unele valori diferite.
Istoria in setarii este lunga si anevoioasa pe parcursul timpului si a etapelor de tuning trecute pas cu pas.
Daca sunteti interesati am sa o povestesc desi nu sunt un narator de soi.