2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1120 on: September 28, 2016, 17:47:56 PM »
Nu se invarte totul in jurul cifrei octanice. Sunt mai multi aditivi si componente. Si cum nu avem chimisti printre noi, este cam greu de facut diferenta doar dupa CO.

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1121 on: September 28, 2016, 22:13:55 PM »
eu folosesc in general 99 de la petrom, si cand nu este din aia - > 100 de la omv sau aia de la mol (99-100)
eu ti-am zis cand povesteam ca n-ar fi rau sa facem setarile pe o benzina mai proasta astfel incat folosind mai buna sa ai o marja de siguranta -> oricum nu-i tarziu :)
sau daca ai/imprumuti un tactrix de undeva si ai laptop/chef facem si asa ..


ca paranteza, am facut in weekend o harta pentru benzina 95 la un sti 2008 -> "decat" 6-7 grade avans mai putin si  3-4 psi de boost in jos si ... merge foarte bine :)

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1122 on: September 28, 2016, 23:07:26 PM »
Mult rau 7 grade si 4 psi...
Ok, eventual intermediaza Pfaizzzer scrierea. Sau vin la CJ, vedem. Mersi!
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1123 on: September 29, 2016, 09:17:03 AM »
De fapt vin la Cluj. To do list:
- refacere soft cu mix 50-50 de 95 si 99 in rezervor (sau astept sugestii);
- reglaj wastegate refacut pentru a atinge cei 15.5 psi (andea, cate spire, sa desfac sau sa strang?);
- saltat turatia de relanti de la 750 la 800 fara AC si de la 800 la 850 cu AC.

Deci 3 chestii.
Drumul am sa-l fac DUPA ce termina prietenul clujean treaba la masina personala, ca sa nu-l deranjez mai mult decat ar trebui  ;)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1124 on: September 29, 2016, 09:30:45 AM »
Felicitari, te-ai ales cu un insotitor de drum daca mergi dupa ce-si termina Andea masina.
E musai sa vedem ce are acolo!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1125 on: September 29, 2016, 09:32:43 AM »
O lae. Tu nu mai mergi cu mine in masina, citez, "decat cu tine la volan"  :D
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1126 on: September 29, 2016, 09:37:10 AM »
Eram sigur ca musti. Exista un feedback pana acum?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1127 on: September 29, 2016, 10:47:57 AM »
Mult rau 7 grade si 4 psi...
Ok, eventual intermediaza Pfaizzzer scrierea. Sau vin la CJ, vedem. Mersi!

Masina respectiva nu este chiar stock si merge mai bine ca una stock pe harta de 95, dar bineinteles ca merge si mai bine pe harta de 100 :)

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1128 on: September 29, 2016, 10:56:08 AM »
De fapt vin la Cluj. To do list:
- refacere soft cu mix 50-50 de 95 si 99 in rezervor (sau astept sugestii);
- reglaj wastegate refacut pentru a atinge cei 15.5 psi (andea, cate spire, sa desfac sau sa strang?);
- saltat turatia de relanti de la 750 la 800 fara AC si de la 800 la 850 cu AC.

Deci 3 chestii.
Drumul am sa-l fac DUPA ce termina prietenul clujean treaba la masina personala, ca sa nu-l deranjez mai mult decat ar trebui  ;)

sper sa termin cat de repede (a se citi 1-2 sapt) ... partea mecanica cel putin si sa fie masina pe drum ca apoi partea de tuling ... aia trebuie lungita si savurata :)

legat de mix -> de care vrei - 95 cu 99 sa fie :) iar la spire trebuie sa strangi / sa se deschida wastegate-ul mai greu / sa stea mai tensionat -> dar imi este greu sa ghicesc cate -> probabil in jur la 1-2 sau chiar 3 ? :) (nu stiu cat de tensionat/detensionat a fost lasat de cei cu turbina)



Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1129 on: September 29, 2016, 21:38:08 PM »
Un primitor loc de parcare



Abia aici se observa mai bine faptul ca nu are abtibild "Subaru Fan Club"




Sa consemnez si aici, maine se incheie o saptamana mai ciudata, in care mi-am lasat masina parcata altundeva.
Si chiar a fost aiurea. Imi facusem un obicei neconstientizat prea bine de a sta prin curte fumand si dand tarcoale cazanului cand reveneam de la serviciu. Reflexul a ramas, dar in fiecare zi a saptamanii asteia imi dadeam seama-n ultima clipa ca n-am cui da tarcoale. Oricum, lasand lacrimogenele fortate de-o parte, a fost o saptamana fantastica multumita d-ei, si n-am s-o uit prea curand.



Urmeaza sa-mi caut una la fel.

WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1130 on: September 29, 2016, 21:49:26 PM »
Pe capota WRX'ului nu stau berile?  ;D

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1131 on: September 29, 2016, 21:50:46 PM »
Ei nu...
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1132 on: September 30, 2016, 19:12:25 PM »
Nici n-a apucat turbina WRX-ului sa sa raceasca sub 1000 grade Celsius ca iaca ce-am gasit lipit pe geam de vreo companie care se gandeste la evolutia tehnologica prin improspatarea parcului auto:



Mare mi-a fost surpriza citind poster-ul si ma gandesc sa dau curs initiativei:



Ca urmare, mi-a venit ideea sa-mi incerc norocul prin a vinde masina. Daca nu reusesc, o duc pe roti pana la REMAT si apoi VW TDI de 1,9 aduc in locul dansei:



Daca va bate vreun gand serios va rog sa nu ezitati a ma contacta pe PM. Cateva detalii demne de a fi consemnate regasiti mai jos:

Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1133 on: September 30, 2016, 19:28:07 PM »
E doar marketing-ul de anuntul asta. Cine crezi ca-ti primeste masina cu jantele alea?!?!
Si eu am dubii cu km, cred ca e data inainte.
Finala are nume de placa video; e cumva din aia de minat bitcoins?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1134 on: October 01, 2016, 01:37:32 AM »
"Stare de functionare: necesita RK". Asta-i preferata mea  :P

Si ca sa demonstrez c-asa-i, si necesita RK (inca unul), am plecat in seara asta de la resedinta Heliotropus cautand un Rompetrol.
L-am gasit prin Busteni cred, inchis. Petrom Predeal, inchis. Rompetrol intrare Brasov, inchis. M-am dus la un Petrom din apropiere, am bagat 40l de CO99, asta dupa ce am asteptat 5 minute sa deschida. Face mai rau ca oricand.
Atat de rau, incat mi-a palpait de multe ori CEL, iar la o scanare am gasit asta:



Incep sa cred ca nu benzina e de vina, iata de ce:
- am plecat de la Heli, am mers vreo 10 minute moderat. I-am dat, a accelerat normal si superb as adauga;
- dupa cateva zeci de km a inceput sa faca urat la accelerare;
- cel mai urat a facut dupa ce am alimentat si am traversat orasul.

Eu as zice ca face figurile astea dupa ce se incalzeste insusi motorul, nu la antigel ma refer. Ceva problema electrica poate, ce apare dupa ce se face cald si bine sub capota? Help...?  :'(

Edit: "Flashing CEL (02-05 2.0L only) = Gross misfire. Doesn't always store as a DTC as it is momentary. ... This is more severe than the standard misfires and causes potential catalytic damaging consequences.".
Sursa.
« Last Edit: October 01, 2016, 02:03:51 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1135 on: October 01, 2016, 08:22:37 AM »
La mine cel putin , am avut de vreo 2 ori missfire , intotdeauna cu benzina de la lukoil 98 . Cu omv 100 nu face absolut nimic  :) . Ciudat este ca la mine missfire doar underboost cand o fortez .. in masina nu se simte nimic diferit .

Nu am urmarit tot , dar bujiile ce zic ?
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1136 on: October 01, 2016, 09:49:01 AM »
verifica bujiile in caz ca sunt vechi si schimba locul bobinelor intre cilindrii sa vezi daca se muta problema pe alt cilindru ...
si fisele alea sau cum se cheama care merg la bobine, daca le poti de asemenea inversa ...
« Last Edit: October 01, 2016, 09:51:42 AM by andea79 »

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1137 on: October 01, 2016, 10:41:06 AM »
Schimbate bujiile. Eu mizez pe ceva contact aiurea undeva, care la cald se pierde complet.
« Last Edit: October 01, 2016, 10:42:53 AM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1138 on: October 01, 2016, 12:05:19 PM »
Verifica masa si cu atentie bobinele si mufele acestora. Cand am avut mufa slabita la o bobina si la mine facea figuri doar la cald.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1139 on: October 01, 2016, 20:32:16 PM »
M-am trezit (cu greu) pe la 5 seara, si cu putina lumina ramasa am luat-o sistematic.
Mai intai am vrut sa ma asigur ca ce am constatat aseara ramane valabil, ca problema apare doar cu motorul sau compartimentul motor fierbinti. Da, asa e. Dupa vreo 7-8 km, dupa ce s-a incalzit antigelul, i-am dat si a tras perfect. Dupa cateva accelerari sustinute a inceput sa faca.

Reajuns acasa am verificat firele de masa de pe galerie. Am gasit 2 fixari la prima vedere, ambele stranse.

Pun aici numerotarea pistoanelor la Subaru, ca vad ca e pe dos fata de alte motoare, incep numaratoarea de la distributie ei.



Ok, desi nu pare, vezi pasajul cu "gross missfire", CEL-ul a fost un mare noroc, pentru ca stiam unde am de umblat. Partea stanga a motorului e cea mai facil de accesat, trebuie scos doar vasul de lichid de parbriz. Cu asta afara am scos ambele mufe si ambele bobine. Toate cele 4 mufe (2 pe cablaj, 2 pe bobine) le-am clatit cu WD40. Apoi am pus totul la loc, doar ca am inversat pozitia bobinelor.
Rezultatul - merge perfect. I-am dat juma' de ora si a ezitat o singura data, timid, nu urat cum facea inainte, deci posibil fara legatura.
Si o posibila explicatie... Cand am lucrat in jurul motorului, alea 3 luni, a plouat, a fost umezeala, frig, cald, si ca sa fie totul complet, am si spalat de cateva ori motorul. Posibil sa fi contaminat mufele bobinelor. Sau nu, si pur si simplu faceau contact imperfect.

Inca raman rezervat, da' na... nu pot evita a fi foarte multumit, cum asta a fost cea mai urata problema (ca manifestare) pe care am avut-o vreodata cu cazanul. Sa vad daca reapare.

PS, ca eram dator, am zis ca revin dupa un drum lung. Amortizoarele noi sunt foarte, foarte faine! Masina e mult mai silentioasa, mai precisa la schimbari de directie cat de cat fortate, pe denivelari nu comenteaza nimic, la poduri cu rampe nu oscileaza. Se simte foarte pronuntat schimbarea. Sa vad daca se simte si mai bine dupa ce-i fac geometria.
« Last Edit: October 01, 2016, 20:53:24 PM by Muttley »
WRX SW 2002