80 la ora.
_____________
Astazi, unii de pe un site de-i zice "cauciucuri.com" mi-au tras o mare tzeapa. Desi m-au asigurat acu' vreo saptamana ca MA SUNA cand imi trimit ceva, nu m-a sunat nimeni. Si m-am trezit cu apel de la Fan ca vin sa-mi aduca anvelope. Si eu eram la munca cu aia mica!
Dar nu le port pica, compenseaza mult prin preturi
Deci uitati-va si la ei cand va cautati anvelope noi, au preturi mai bune decat alte doua saituri de care eram deja convins ca au preturi bune.
In mod surprinzator,
au incaput si-n Stift.
Astea sunt...
Initial voiam Uniroyal Rainsport 3, ceva care sa exceleze pe ud, sa compensez cumva lipsa ESP-ului in conditii dubioase. Dar mi-a displacut mult profilul asimetric pentru o anvelopa dedicata de ploaie si am renuntat. Dupa sapaturi care au durat vreo 2 zile, le-am gasit p-astea, aveau
reviewuri foarte bune. Cand am vazut si pretul (eu am dat ~330 lei pe bucata) n-am mai stat pe ganduri.
Alt detaliu... am oscilat mult intre indice de sarcina 87 si 91. Asta pentru ca vechiturile dinainte, cele cu care am luat masina, Pirelli P-zero Nero cu 91 si XL erau extreeeem de rigide si neconfortabile. Ma gandeam sa iau 87, sau macar 91 simplu, fara XL. Pe de alta parte, la ce drumuri avem... Iar in caz de deformare anvelopa, sa le schimb pe toate 4 nu ma atragea deloc. Intr-un final, am pus rigiditatea celor vechi pe seama varstei, avand 7 ani, si am luat tot 91 XL. In reviewuri, unii spun ca au flancuri foarte moi astea pe care le-am luat. Oi vedea la primavara daca m-am pacalit.
Fabricate la mijlocul lui 2016, cu o mica diferenta la una dintre ele.
Adineauri le-am studiat putin si am zis sa le cantaresc. 8846, 8981, 8954 si 8889g. Neavand nici cea mai vaga idee despre ce ar insemna pentru mine greutatile astea, am luat o anvelopa veche pentru comparatie. A trebuit sa fie una dintre cele doua mai uzate. 9932g! Adica am pierdut peste 1kg pe roata, la periferie, adica singurul loc unde conteaza pentru demaraj, ceea ce mie mi se pare mult! Recomand cu ocazia asta sa va orientati atentia usurarii rotilor spre anvelope (unde e ieftin si cu efect maxim), jante (unde e de efect) si mai putin spre piulite (unde e periculos si ridicol pentru o masina de strada sa dai otelul pe aluminiu).
Mai ramane sa vopsesc jantele. Unde, in ce mod (electrostatic sau clasic)... nu stiu, dar am o iarna la dispozitie sa ma hotarasc.