Ce-am mai facut zilele astea...
I-am gasit o utilitate prelatei pe care i-am luat-o mai demult si n-am mai folosit-o de cand era demontata inainte de inmatriculare. M-a salvat de multa munca de mascare. Si balansoarul de prin curte a fost util pentru a umbri zona de vopsit.
De data asta n-a batut vantul iar eu am cam invatat sa misc doza aia de vopsea, astfel incat acoperirea a iesit bine de tot dupa standardele mele modeste.
Pfaizzzzzzer imi facea observatii ca n-am dat pierdut. N-am avut suficienta suprafata la dispozitie pentru manevra asta. Peste vreo saptamana am sa-i fac pierderea cu polish si va fi acelasi lucru.
Odata descoperit insa, surpriza... nu prea le-a iesit alora nuanta, e un gri vizibil mai deschis
Ma deranjeaza fix deloc
Apoi, pentru ca aveam 2 doze de ceara de cavitati cu extensie, m-am apucat de imbalsamat cele 3 randuri de stalpi, pragurile si, mai ales, aripile spate.
Din spatele masinii spre fata, cam astea au fost alegerile mele pentru acces cu furtunasul cu diuza.
Cat mi-a permis accesul, am imbalsamat si lonjeroanele fata si spate.
Rezultate:
- le-am patat astora curtea de le-am nenorocit-o, ca a curs din praguri;
- pute in habitaclu de-mi muta pana si mie nasul anosmic. Sper sa-i treaca si sa nu se impregneze in mochete si scaune, altfel e dezastru;
- stau linistit in privinta zonelor mai sus enuntate.
Ma tot bantuie faza cu reparatia aripii dreapta spate.
Mai intai, aseara tarziu, spre miezul noptii, mi-a picat o fisa-n cap. Am luat un magnet cu Arsenie Boca de pe frigider si am iesit la troaca sa-l plimb pe toata aripa. In zona de mijloc dintre geamul portierei spate si geamul custoda e chit. Adica unde e si trecerea dintre nuantele de vopsea . Apropo, sunt intr-atat de chior ca eu nici acum nu vad diferenta aia. Doar am retinut unde mi-au zis baietii aia ca ar fi.
Iar astazi am zis ca ma apuc de desfacut plasticele interioare, sa vad care e demegiu' pe dublura aripii.
Un oaresice noroc ar fi ca exista un plastic prin care trece centura, usor de declipsat, exact in zona inculpata. Scos, facut poze cu blitz (ce bine ca e camera telefonului intr-un colt
), ca sa ma uit acolo e imposibil. Nu e nimic indoit.
Concluzia de moment, cu care mi-as dori sa raman de altfel, e ca masina a suferit ceva incident comun, gen neacordare de prioritate. Probabil neacordare de prioritate buldozerului, habar n-am. O bucata de aripa e schimbata, dar dublura pare neatinsa. Am grunduit, am bagat ceara, ar face bine sa reziste iar eu as face bine sa nu-mi mai bat capul cu asta. La urma urmei, 120 mii km sau cat avea cand am luat-o, cu semne de utilizare preponderent urbana, cat de impecabila putea fi... Asta e, tot mi-e draga si asa, cu o aripa fragezita
Uitasem... Centura sofer care scartaie! Am scos plasticul de pe stalp ca sa ajung la rola, soc si groaza, nu mai scrataia cu plasticul scos. Am pus plasticul la loc, scartaie!!! Sa scartaie pana vomita, asa ramane...
Sese, tu erai pe la amiaza cu cursiera pe Soseaua Ghimbavului?