Vali "a mangaiat" (cum ii place lui sa spuna) AFR-urile la sarcini mici si ture mici (cat de MICI pot fi cele din zona 2700rpm...).
Suntem la V29.
Mi-a zis ca pot posta ce doresc, deci fie.
Sunt o infinitate de parametri care pot, indirect, distruge un motor. Aici, raman la parerea ca aerul rece, adica densitatea ridicata de aer, a fost un parametru imposibil de luat in calcul in vara, care ieri m-a muscat putin.
Apropo, imprejurarile... Am stat cu masina de politie in spate din Rasnov si toata autostrada. M-a depasit, a incetinit, apoi l-am depasit eu si am stat la +/-130 la ora in fata lui. La iesirea de pe autostrada, cu ochii in retrovizoare, in treapta 6 fiind, oi fi calcat acceleratia 20% pedala la 2750rpm. Moment in care s-a dezlantuit iadul corectiilor de avans urate. Practic stateam cu CEL aprins continuu in bord. Se stingea doar la ture mari, dar cine indraznea...
In poza de mai sus e ajustarea.
Fun fact, dezavantajul imbogatirii, zice andea, ar fi spoolul sacrificat. Dar cineva chiar nu are deloc probleme acolo, traiasca SB Type RA de 2.0 cu rc de 8.7:1 si big port si altele.
Astazi am plimbat-o iar de m-am plictisit (mint) si asta e cea mai frumi priveliste... Toaaaaaaaaaata ziua numai asa a tinut-o, orice i-as fi facut, si i-am facut mizerii multe.
200 dolari incredibil de bine cheltuiti. Pacat ca sunt atat de handicapat informatic si speriat de informatica incat l-am cumparat abia acu' 2 ani si l-am mai tinut in cutie vreun an jumate...
Va prezint tumnesiou' la Subaru.
Desigur, trebuie si persoana care stiti voi, nu mai zic, am mai spus.
Am asa, vreo 2 luni, bonus la episodul din iarna-primavara, de cand iar nu dorm si chestii. Suisuri, coborasuri cu corectii de -4.22, apoi ziua de astazi. Imi vine s-o vand acum, cat e perfecta, ca sa duc si eu o viata linistita. Dar mai sta, e bucuria mea toxica.
Bun, evacuare noua, ~2ke.
- sunetul - e... nu mult, ci sesizabil mai silentioasa. Ailalta facea ca porcu', asta behaie mai retinut.
- spoolul... nu stiu, din graficele de zilele trecute pare la fel, insa inca nu era rafinat softul. Daca conteaza aici in vreun fel. Eu nu simt nicio schimbare, e la fel de incredibil de devreme. Sa zica andea.
- putere, cuplu, minuni... nu stiu, sa zica andea.
- temperaturi... Chiar nu stiu, again, 17 grade astazi, +30 asta vara. Placebo, subiectivism, or fi, dar eu deschid capota si ma loveste frigul. Adica ffs, multa teava in minus, iar cea ramasa e mai invelita decat o sarma mica.
Atat de multumit sunt de evacuarea asta (momentan), si anume de frig si de flansa aia cu 2 suruburi, incat nici n-am dus-o la spalatorie, am balacit-o-n curte cu apa dedurizata, doar ca sa nu risc sa stropesc evacuare fierbinte. Ruginesc superficial discurile de frana, dar nu-mi pasa de alea.
Joi-vineri e programata a ajunge o patura de turbo. Uichendul viitor inca nu e sare, dar e frig. Adica ocazie de g/s multe, ca astazi am plecat tarziu si n-am prins.
Am sanse bune sa intru in iarna asta relaxat si lipsit de griji subaru-related. Prima oara in vreo 3 ani...
PS: ar mai fi ceva ce sta pe OCD. Garda la sol distrusa de DP Cobb. Norocul meu e ca Grimmspeed, dintr-un motiv nestiut, nu mai face ultimul lor model de DP cu cat Gesi, catalizator amplasat sus, fara efect pe garda la sol.
Dar le bag o intrebare maine.
PPS:
1) am mai cracanat clapeta din reglajul de capat de cursa, acum sta cam deschisa totusi, insa IACV pare capabil sa compenseze. Adica sta turata cam mult la coborarea turatiei, pana se dezmeticeste ECU si, probabil, inchide IACV mai mult decat i-ar conveni, ca s-o duca la targetul de 775rpm (in cazul meu) fara consumatori. Partea buna e ca masina e mult mai smooth, avand turatia mai mare in momentele esentiale (porniri de pe loc, mers super incet prin bolovani, d-astea).
2) am o problema nu foarte deranjanta, dar problema, inca de la rebuild. La turatii foarte mici, gen denivelare artificiala din care plec patinat si subturat in 2, masina trepideaza. Andea mi-a oferit explicatia, nu m-as fi gandit: ambreiajul. E d-ala stage 1, probabil cu arcuri periferice mai tari, care nu reuseste sa uniformizeze pulsatiile de cuplu la turatii joase. Compromisuri. Macar am explicatia, imi da caldut, deci m-am linistit.