2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #640 on: May 04, 2016, 14:12:20 PM »
La AT apare martorul atunci cand apesi butonul "power". Schimba mai sus.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #641 on: May 04, 2016, 14:22:08 PM »
Ok, mersi, mister elucidat.
Imi spunea cineva sa iau semnal de la TPS ca sa aprind ala la WOT. Ceea ce n-am sa fac, nu vreau instalatie de pom in bord, da' suna bine...
Sau ma gandesc acum, din soft, combinatie de WOT cu turatie si boost dupa anumite valori, gen semnalizare mers neeconomic. Ceea ce iar n-am sa fac.
Sau peste o anumita valoare de boost. Dar probabil ca s-ar stinge doar la schimbari de treapta la cat mi-e de draga.
Gata, trec peste.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #642 on: May 04, 2016, 14:25:37 PM »
Mai bine il faci pentru knock. E mai putin stresant decat check engine :D

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #643 on: May 04, 2016, 14:30:56 PM »
Roaga-l pe andea sa iti faca o sincronizare intre martori si iesirea audio de la cd-player .
Cand pui melodia "We wish you a Merry Christmas" sa clipeasca orga de lumini in bord.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #644 on: May 04, 2016, 14:35:07 PM »
Pe YMCA merge folosit si ala de presiune ulei.

Cod original lampi semnalizare aripi albe.
« Last Edit: May 05, 2016, 09:07:04 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #645 on: May 05, 2016, 21:39:36 PM »
Cand am ajuns acasa pe la 5 juma' incepea ploaia. 10 minute mai tarziu era soare. Am iesit, si p-o alternanta idioata de stropi de ploaie si soare am scos de sub ea ansamblul de suporti si tamponul de cutie.



Un surub mare dinspre fata a trebuit desfacut cu o teava de vreun metru. Emotii mari, daca pateam si cu asta ca la piulita de suport motor, lucrurile au fi fost ceva mai nasoale, cum surubul se fixeaza intr-o traversa din caroserie. Dar cum spuneam, a iesit.
Suportii i-am spalat cu benzina, i-am clatit cu solutie de curatat motorul si apa.
Maine, poimaine, sau ma rog, am sa-i retusez unde-s ruginiti.


Am pus niste posturi mai in spate link din state cu utilitatea celor 2 saibe din kitul Cusco. S-a confirmat, se pun intre tampon si suport.



Tamponul e liber la o usoara translatie in cusca sa, inspre fata si spatele masinii. Am estimat la ochi pozitia in care s-ar apropia de geometria celui original. Am pus niste saibe unde am crezut eu ca-mi da pozitia castigatoare, nu am strans, si ma gandesc acum, cel mai sigur si sanatos ar fi cu o proba de aliniere pe masina, ca nu e greu.
Povestea tamponului de cutie va urma.
_____________________________

Am aruncat o privire la ce ma asteapta pe timonerie. Voi inlocui:
- tampoanele "podului" suport: cel din spate de pe tunel (Cobb) si bucsa de pe cutie (OEM, ca sa pastrez putina flexibilitate in ansamblu);
- articulatia cardanica de pe tija selectoare (OEM).

Intrebari in ordine:
- la intrarea selectorului in cutie n-ar fi trebuit sa fie un burduf? Vad ca e umezita de ulei tija.
- sarma aia de pe splintul de fixare, amuzanta de altfel, ca totusi e ingenioasa si eficienta, impiedica splintul sa iasa... e de fabrica?  :D
- trebuie sa scot podul de pe masina. Cum se detaseaza levierul de articulatia de pe pod?







Mersi!
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #646 on: May 05, 2016, 22:28:06 PM »
1 aia care e prinsa dimoneria cu sarma ... acolo trebuia sa fie o siguranta ca la planetara de dacie ... sau de subaru wrx
2 daca vrei sa scoti levierul ( ai sus in masina 1 surub si apoi tragi tare de el in sus si iese bila aia alta din suportu ala conic de jos )
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #647 on: May 05, 2016, 22:28:20 PM »
Dupa ce termini masina schimba titlul>>>2016 wrx sw.....totul o sa fie nou pe masina aia   ;D
Sarma aia pare a fi original JDM  :D :D :D
Cat despre burduf......nu prea imi dau seama exact, dar tu vezi mai bine......daca crezi ca nu incurca si doar ajuta de ce nu pui unul acolo?S-asa umbli....

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #648 on: May 05, 2016, 22:42:30 PM »
daca vrei sa scoti levierul ( ai sus in masina 1 surub si apoi tragi tare de el in sus si iese bila aia alta din suportu ala conic de jos )

Surubul de pe articulatia de pe levier, da?
Pai nu-i mai simplu sa trag de jos, in timp ce...  :-\
Nu, ai treptate, trebuie separata timoneria de levier, altfel rup ceva.
Mersi!

Deci? Malakay, la intrarea in cutie a tijei de selectie exista burduf, sau e direct simeringul (presupun) din capac, ala de plange la mine?

Dragos, nu schimb tot de pe masina, doar una-alta, in punctele esentiale.

____________________

Edit: cupluri mura-n gura.
Alt Edit: si partea a 2-a. Se pare ca NU trebuie scos levierul de viteze, merge si fara. Insa va fi distractie mare cu bucsa din fata, pe care eu o pun OEM, si ma oblig s-o ingramadesc fara sa scot "podul" de pe masina. Poliuretanele intra infinit mai usor. Asta e, data viitoare  ;D
« Last Edit: May 05, 2016, 23:06:20 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #649 on: May 05, 2016, 23:51:34 PM »

nu este burduf ! la tine cred ca plange prin fata pe undeva si il duce curentu de aer ...
« Last Edit: May 05, 2016, 23:53:26 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #650 on: May 06, 2016, 00:04:50 AM »
Mda... E cam sus intrarea. Sa fie degripant dat de mine?  ;D
In fine, nu ma stresez cu simeringul nou, oricum voi mai umbla cand schimb rulmentii de diferential.
Mersi pentru poza!
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #651 on: May 07, 2016, 21:13:00 PM »
Aseara am curatat suportii de rugina. Apoi i-am uns cu feruginol si i-am lasat pana astazi.



I-am mai curatat o data, i-am mai uns o data cu pasivizatorul ala, apoi a inceput ploaia. Neavand altceva de facut, am gasit un loc sub o copertina si i-am vopsit inainte sa actioneze ala. Cum rabdarea nu ma caracterizeaza, i-am adunat si i-am amestecat cu tampoanele noi avand vopseaua inca uda. M-am abtinut totusi sa montez ansamblul pe masina, pentru ca il voi da cu ceara inainte, asa ca l-am lasat la uscat peste noapte. Termin maine.





___________________________


In pauzele de ploaie m-am ocupat de timonerie.
Desi am mai zis, astea sunt piesele pe care le-am schimbat:
- bucsa fata "pod" suport (cea mare), OEM ;
- bucsa spate "pod" suport, Cobb, dura;
- articulatie timonerie OEM;
- bucsa levier Turn In Concepts, versiunea wide.



Verdictul detaliat:
- bucsa fata n-avea nici pe dracu, era ca noua. Dimpotriva, era o idee mai dura, data fiind varsta. Am pus-o totusi pe cea noua, sa nu fi desfacut de pomana. Cand mai umblu, cred ca pun poliuretan;
- bucsa spate - da. Insusi conceptul piesei de fabrica e cam modest. Era si imbatranita. O schimbare binevenita zic eu;
- articulatia cardanica de sub masina avea un usor joc. In tutorialele altora era jumulita grav. Fie. O mai schimb in minim 10 ani;
- articulatia de pe maneta era ca noua. Bucsele de fabrica albastre, asemanatoare celor de sub masina, si flexibile. Bucsele TIC sunt din plastic si nu au strangere nici la exterior nici la interior. Parca mai buna calitativ piesa de fabrica, inclusiv miezul metalic mai finisat. Am pastrat-o, la urmatoarea interventie voi folosi miezul si-mi voi face eu bucsele, din poliamida sau teflon.

Piesele sub masina:



Timp mult am pierdut cu splintul de la cardanica. Am insistat sa-l scot fara ciocan, am improvizat si o presa, dar n-am avut succes, tot la ciocan am ajuns... Pe net am citit de o siguranta. Stiam ca nu am de cand am vazut sarma din poza din posturile anterioare. Desi n-are nicio sansa sa cada, intra extrem de fest si strans, am pus totusi pentru somn linistit un soricel.
Tamponul din spate Cobb nu se aliniaza perfect cu gaurile de pe tunel. Putin dificila reasezarea suruburilor.
Tamponul din fata vechi a iesit la mana, cu ceva efort. Pe cel nou l-am ajutat sa intre cu crema de corp (nefiind derivat petrolier nu ataca materialul bucsei).

Aici a fost culmea:



Bucsa stiam de pe iutub ca se schimba usor, s-a schimbat usor. Doar ca am vazut joc intre levier si sfera din capat. Nu afecteaza cu nimic jocul perceput la maneta, dar... imi statea pe creier.
malakay, daca tu ai scos levierul tragand in sus pur si simplu... nu stiu cum ai facut. Nu iesea nici batut. Am facut o parghie din 2 prelungitoare lungi de 1 inch, pe care le-am trecut prin gaura articulatiei, si le-am sprijinit de un surub de prin fata. Am tras in sus extrem de tare ca sa iasa, eram deja resemnat ca rup ceva. Nu s-a rupt nimic se pare.



Sfera arata ca noua, si interior si exterior, jocul e by default se pare. Dar tot nu l-am lasat. Am scos sfera, am umplut-o cu adeziv bicomponent si am pus-o la loc. Ala se va intari in cateva zile si jocul va disparea.
Ma asteptam ca reintroducerea levierului in articulatie sa fie opusul extragerii, adica usoara. Nu nene... M-am urcat cu totul pe levier si n-a fost chip sa intre. Am dat cu ciocanul de cauciuc, nimic. Pana la urma am luat cel mai mare ciocan pe care l-am gasit, si cu o cala din lemn l-am bagat pe la a 10-a lovitura. Incredibil... Asa ca tind sa cred ca altfel se scoate levierul, sigur am omis ceva, nu e voie sa fie asta procedura.

Si cu asta gata cu timoneria.
Verdictul global: schimbarea vitezelor, chiar daca pe loc si cu masina in hibernare, se face... fix la fel. Eu nu percep nicio schimbare. Exista in continuare acel joc mic in maneta, dar i-am gasit sursa de cand eram sub masina. E din cutie si probabil e normal. Bucsele si articulatiile ce se aflau pe masina erau in stare buna. Imbucurator la urma urmei, in ciuda rezultatului aproape nul al interventiei mele.

___________________________

Am renuntat la saibele pentru reglajul pozitiei fata-spate pe tamponul cutiei. N-ar trebui sa fie o problema, cum fixarile tampoanelor mici de pe X-member permit ajustari generoase.
I-am strans cele 2 buloane la 90Nm.
L-am pus pe cutie, insa accesul la cele 4 suruburi de fixare e posibil doar cu inelara. Probabil corect ar fi fost sa pun mai intai jumatate, iar cele 2 buloane sa le strang la final, insa ar fi mers doar cu ansamblul suport montat, exclus cu cutia pe cric la 90Nm. Si nu stiu daca as fi avut acces. Deci am strans cele 4 suruburi pe cutie la feeling.



Cum spuneam, maine suportul si gata.

« Last Edit: May 07, 2016, 23:23:31 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #652 on: May 07, 2016, 22:32:26 PM »
Eu am pus maciulia de la schimbator si am tras in sus si a iesit destul de usor ... si a trebuit sa il bat cu un ciocan sa intre inapoi :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #653 on: May 07, 2016, 22:47:19 PM »
Poate ar fi fost o idee sa caut pe net cand am vazut ca nu iese.
Dar reintroducerea a fost cea mai nasoala, asa ca n-am pierdut mare lucru.
« Last Edit: May 13, 2016, 11:17:02 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #654 on: May 08, 2016, 23:19:18 PM »
Ieri, fara matza si cu mine pe sub masina, s-a uitat pe pereti toata ziua. Asa ca astazi, in prima jumatate a zilei am avut alte obligatii. Nu stiu cum s-au potrivit toate, are (ma rog, avem) o preselectie pentru un concurs de XC candva luna asta, si a vrut neaparat antrenament. La Pietrele lui Solomon, din toate locurile din univers. Si astazi nu stiu ce naiba a fost, da' toti locuitorii Brasovului si inca juma' de Ardeal erau ingramaditi intre centru si destinatia anterior amintita, o migratie in toata regula! Dupa o baie de multime care a durat vreo 3 ore, fum de mici si manele, am capitulat, ne-am intors in centru, am pus bicicletele inapoi pe masina si ne-am indreptat dezamagiti spre casa, ea ca n-a putut pedala, eu, tacit, ca n-am putut lucra la masina si nici n-am facut mare branza in schimb. Ca sa fie complet, in apropiere de casa a inceput ploaia...

Deci pe la 6 seara m-am apucat de treaba.
Am dat cu ceara ce mi-a mai ramas deasupra ansamblului de suporti, pe dedesubt dau cu alta ocazie (cam am de lucru sub masina pe parte de protectie), apoi l-am pus pe trancarici.



Eu am gandit ordinea asta:
- colturile de pe caroserie, adica traversele. P-aia din fata, care cere un cuplu enorm de 140Nm, am strans-o cu dinamometrica aproape de maximul de care e capabila, 110Nm. N-am mai gasit teava cu care le-am desfacut. Cand si daca ajunge-n vreun service pe vreun elevator, am sa rog sa fie restransa la 140. Altfel ramane asa.
- am lasat cutia jos de pe cric, am strans tamponul pe suportul longitudinal;
- la final, am strans tampoanele mici, care normal ar fi fost sa-si fi gasit pozitia corecta dupa pasii anteriori.

Chestia asta n-a durat mult, asa ca am zis sa mai arunc o privire la caseta de directie, cum intre timp se uscase pe jos in fata masinii. N-au trecut 2 minute si desfaceam p-acolo...
Mansonul drept a iesit usor, nimic deosebit. La sofer insa, soc si groaza, brida care tine mansonul patrat e acoperita de conducte de servo. Ma rog, nimic neasteptat, toate tutorialele pe care le-am citit pomeneau asta. Pentru a avea sanse sa scot brida patrata, am desfacut pinionul cremalierei de pe coloana pentru a permite casetei sa coboare inca putin (observatie: e un filmulet pe yt unde unuia ii iese complet coloana de pe caseta. Am tras, insa n-a coborat mai mult de 10mm sa zic. Iar aia 10mm i-a coborat dupa ce am facut parghie cu o surubelnita, ca din proprie initiativa n-a vrut sa miste. Inainte de a desface am facut un semn cu un creion cu vopsea, pentru a respecta indexarea la remontare, in caz ca se detaseaza complet) si am indoit 2 conducte metalice. Cu greu au iesit, mai intai brida, apoi mansonul stang.
In momentul asta, cum stateam eu sub masina, constat ca nu prea mai vad. Ies, nori negri. Si-ncepe sa toarne... Era in jur de 7 juma'. Accuweatheru' de pe telefon spunea ca tine jumatate de ora si apoi iese soarele, asa ca am asteptat. Dupa jumatatea aia de ora a inceput sa toarne serios, asa ca am cedat si am intrat in casa. Pe la 8 jumate se oprea, era aproape intuneric. NORMAL ar fi fost sa continui maine seara, pe lumina, eventual soare, uscat... Dar n-am rezistat si am iesit, muream sa vad cum naiba inghesui eu mansonul nou in spatiul ala imposibil.

Cam astea au fost conditiile in care am stat o ora, intins pe spate, sub masina.





Am abuzat de explicatii si am facut pozele astea pentru ca, a jdemia oara, doresc sa reiterez: imi place masina asta la nebunie, niciun efort nu e prea mic. Inchei citatul.

Inapoi la problema...
Daca cineva, vreodata, se apuca de schimbat mansoanele casetei de directie la modelul asta (ca dupa 2004 au schimbat solutia tehnica), NU incercati pe uscat, NU incercati cu vaselina sau alte chestii vascoase. Crema de maini, crema de corp, ceva neutru chimic si apos, asta trebuie. Am citit ca cineva in state n-a reusit sa roteasca mansonul stang, si l-a pus cu crestatura in sus, desi corect e cu crestatura in fata, adica mansonul trebuie rotit 90*. Eram convins ca asa va fi si la mine, dar, chiar daca foarte greu, crema aia a facut sa nu fie si imposibil. Satisfactia din momentul ala e greu de exprimat in cuvinte. Arhitectura idioata a masinii asteia, din nou, e si mai greu de exprimat in cuvinte.

Am incercat sa imping caseta in sus pentru a baga la loc canelurile de pe coloana dar n-a miscat. M-am uitat sa vad daca nu sta arborele canelat stramb si impanat in priza, dar era bine. Probabil strangere mare, ceea ce in cazul asta nu e rau. Am sperat ca strangand caseta cu bridele, sa fie fortata si coloana sa intre.
Am inceput cu dreapta, unde nu pusesem crema, si mansonul statea cam aiurea. Am hotarat sa desfac, si sa pun crema pentru a-i permite sa-si gaseasca singur pozitia optima, si s-a asezat bine. Deci crema si in dreapta, desi in prima faza nu pare o idee buna. S-a dovedit a fi insa o idee excelenta.
Am strans si in stanga, m-am uitat plin de speranta la coloana. Intrase, insa nu de tot, lipseau vreo 3mm. Evident, fiind vorba de cuplajul care leaga rotile de volan, lucrurile nu puteau ramane asa. Rezolvarea - levier lung, ciocan, batut foarte usor in cuplaj. A intrat. Poza:



Surubul de pe coloana, conf youtube, ca in manuale n-am gasit deloc capitolul cu directia, ar fi de 23Nm. Am strans la 25, ca mai putin nu poate dinamometrica mea mare. Pare plauzibil cuplul asta.
Bridele le-am strans la mana tare. Am verificat cu dinamometrica si am depasit cuplul de ~60Nm care aparent ar fi corect acolo. Sa-mi fie de bine.

Astea-s bridele originale, imbatranite si intarite pe alocuri, moi in alte zone. P-alea noi n-am apucat sa le trag in poze. Dar sunt negre, stravezii si gelatinoase.



Asa arata puse pe masina, desi nu prea se vad.
Dreapta, apoi criminala aia din stanga.





Cea din dreapta se aseaza fix cum reclama nenea asta aici. Nu mi se pare deloc o problema, cum caseta nu are umeri pentru centrare acolo, aia sunt in stanga. Doar arata urat si in coada de peste.

Esentialul insa... Si-au atins scopul! Facea la fel ca in film, pentru cine are chef sa vada. Am rugat pe cineva inainte de a desface sa miste de volan. Deplasare laterala a casetei cam 2mm in fiecare parte. Am scris pe la inceputul topicului ca directia e vaga si trage-n toate directiile, mai ales daca sunt sleauri si denivelari in asfalt. Atunci mi-a zis Mihai de mansoanele astea. Acum e complet teapana. Abia astept sa merg cu ea!  :D

Si... cutia cu prostioare pentru dedesubtul masinii s-a golit  ;D Toate-s pe masina acum.



Astept turbo blanketul pentru a putea incepe sa remontez sub capota, cum turbina e prima care intra la loc. Galeriei de admisie ii lipsesc valva mecanica de vapori benzina si furtunasele aferente. Astea vor veni impreuna cu distributia.
De aici mai departe e doar compartiment motor  :)


« Last Edit: May 08, 2016, 23:37:22 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #655 on: May 08, 2016, 23:28:42 PM »
Eu zic sa pui toate posturile lu Muttley la tutoriale.numai răbdarea de a scrie postul în detaliu cu poze si explicațiile aferente este fenomenal dpmdv!cred ca as putea sta ore întregi să mă uit cum lucrează!
Someday soon maybe.....
Eu cred că și dacă aș avea cunoștințele necesare nu as avea răbdarea pentru toate astea.....tot respectul domnule!keep going, we are watching!

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #656 on: May 08, 2016, 23:31:25 PM »
O fac de placere, si ma axez in special pe ce am facut diferit fata de anumite tutoriale cu adevarat complete din state. O mai fac ca p-o interpretare personala, insa in special din placere.
Informatia cu adevarat consistenta e la aia, d-acolo mi-o iau si eu  :D
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #657 on: May 08, 2016, 23:35:25 PM »
Nu toata lumea intelege termenii tehnici din limba engleza, CA veni vorba nu ii stiu pe multi din română, posturile tale ajuta foarte mult....cel puțin pe mine, învăț multe!
Sunt mai mulți p-aici cu foarte multă experiență dar ei nu postează așa mult și așa în detaliu.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #658 on: May 08, 2016, 23:43:25 PM »
Motive pot fi multe. De exemplu, ce fac eu e baza, lucruri simple, elementare pentru unii mai evoluati. Eu acum descopar masina.
De bine de rau, cand am intrebari, primesc raspunsuri. Bine si asa  :)

Alt motiv... asta e vechitura din 2002. Mai era unu' p-aici cu una la fel, da' a vandut-o  :D
Modelul asta nu mai prezinta interes pentru mai nimeni.
Cum spuneam, desi poate parea egoist, e placerea mea sa aberez p-aici.
« Last Edit: May 08, 2016, 23:45:04 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #659 on: May 09, 2016, 01:48:33 AM »
Sant de acord cu Dragos.  Posturile lui Muttely ar trebui puse intr-un tutorial cu titlu scris cu rosu.  Atata rabdare si devotement pentru Subaru merita  sa fie evidentiate.  Mai ales ca dupa atata munca, bani  bagati, timp si efort pierdut inca mai spune ca isi iubeste masina la nebunie.  Altii (ca mine de exemplu) i-ar fi dat foc de mult sau in cel mai  bun caz ar fi dat-o la fier vechi.
Respect  suprem  ,  Muttely !!!!  
Desi sant paralel si echidistant cu ceea ce scrii tu , cand citesc postarile tale  parca traiesc  eu acele momente de disperare si de satisfactie prin care treci tu atunci cand  faci si desfaci maruntaiele  masinii tale.  Mi-ar placea sa pot face ceea ce faci tu acolo  (in tinerete in Romania faceam cam aceleasi lucruri cu batranul meu Citroen 2CV),  dar acuma si aici nu mai pot in primul rand din lipsa de conditii  tehnico-logistice  si al doilea rand din lipsa de timp si rabdare.
Inca o data  chapeau, Muttely  !!
« Last Edit: May 09, 2016, 04:05:54 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !